|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat slaap ik in 3 nachten. |
|
quote: |
|
quote:Alcohol wil wel eens helpen bij het slapen inderdaad. |
|
Ik wel, beter een paar bier dan een nacht niet kunnen slapen denk ik dan. Maar meestal lukt het wel zonder. |
|
Vanavond bij "Je zal het maar hebben" schizofrenie. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-03-2010 2:27] |
|
quote: ik heb het gemist. Was het wat? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Heb ook niet gekeken, maar het staat wel op de site van je zal het maar hebben. |
|
quote: *gaat opzoek* IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
"we zullen het maar hebben" |
|
quote: jezus tering. Ze zeggen in die docu: ANNELIES IS SCHIZOFREEN. PARDON!!!? Ze heeft het, ze is het niet.Ze is een persoon met...die differentiatie heb ik mij zelf ook moeten aanleren. verder zou ik haar wel doen. *gaat verder kijken* IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
die trui die ze aan heeft lijkt van een afstand op een maliënkolder IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
wel moedig van haar dat ze dat allemaal op tv durft te zeggen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: naja je zegt toch ook dat je ziek BENT. Maar inderdaad je zegt meestal ook niet dat iemand verkankerd is. En trouwens check teh synesthesie topic, heb jij niet zoiets? en nimbus, aspergers hebben het toch eerder? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 15-03-2010 16:55] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Je bent een officier, buschauffeur of pop idool. je hebt een beperking op ziekte. maar iedereen moet het zelf weten. Ik verkies deze manier van labellen. Er zijn al weer een grote groep mensen bezig een term als schizofrenie te ontleden tot een nieuwe term, een voorbeeld is "vertekend waarnemings syndroom" *gaat synesthesie topic chekken* [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 15-03-2010 17:02] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Je bent ziek, je hebt een ziekte. Je bent schizofreen, je hebt schizofrenie. Je bent paranoïde, je hebt paranoia. Je bent kankerpatiënt, je hebt kanker. (eventueel je hebt vervangen door je lijdt aan) Ik zie het probleem niet echt eigenlijk, al begrijp ik wel dat het belangrijk is je niet met je ziektebeeld te vereenzelvigen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Je bent teringlijer, je hebt tering. Je bent een lul, je hebt een lul. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ja vandaar dat ik er ook bij zette dat iedereen dat zelf moet weten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
iemand is homosueel, hij stink naar stront Iemand heeft herpes, ze is een hoer. Je moeder ging naar de kapper, ze had een lekke band. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik word zelf heel erg kriegel van dat soort politiek-correct gelul Nogmaals, ik onderstreep het doel maar ik hoef niet voortdurend te horen dat ik de term mongool niet mag gebruiken voor iemand met het Down-syndroom. Ik mag iemand toch ook mooi noemen terwijl die persoon eigenlijk slechts een mooi lichaam heeft? Je bent lelijk, je hebt een lelijk lijf. Je bent een leugenaar, je hebt leugens verteld. Tsja. Mensen moet maar afleren om woorden zo absoluut op te vatten Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ik snap je punt. Maar jij bent toch geen mongool?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
nee hij heeft down. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik niet nee. Jij? Dus wat dat betreft kan ik ook niet volledig inschatten hoe het op die personen zelf overkomt en luister ik ook gewoon als zij tegen me zeggen dat ik dat niet mag zeggen Weet je, naar mijn idee worden mensen juist in een slachtofferrol gedrukt als je altijd maar moeilijk doet, je zou zelf op zoek moeten naar de overtuiging dat je meer bent dan je ziekte. Je vooral niets aantrekken van mensen die zulke termen beledigend (naar jou toe) gebruiken. Waarom moeilijk doen over wat iemand die zelf niet de moeite neemt verder te kijken dan de eerste indruk vindt? Waarom naar jezelf toe moeilijk doen dat je iets bent? Dat ben je toch gewoon? Accepteren is belangrijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |