IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : piesgieatrie (psychiatrie tipok) Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 12-04-2010 19:04 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

kijk nu snap ik het ook weer!!!

volgens mij bestaat het gewoon hoor, cheerio


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 14-04-2010 21:19 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Edit: niet zulke dingen posten als mensen er geen ervaring mee hebben

[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 14-04-2010 21:28]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-04-2010 21:21 by Forever After Profiel van Forever After

Een psych mag geen grapjes maken?


 


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-04-2010 21:22 by Staalman Profiel van Staalman

Psych met humor!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-04-2010 21:22 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ik volg het ook niet helemaal, wat is het probleem?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 14-04-2010 21:23 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

*knip*

[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 14-04-2010 21:28]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-04-2010 21:27 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 april 2010 21:23 schreef VodeVilicious het volgende:
Ik wil niet de link misbruik met mijn overleden moeder maken. Gewoon niet. Dat zijn twee dingen waar ik het moeilijk mee heb. Klaar. Dat grapje was voor mij te ver. Vooral dat lachje erbij.


Tsja, als jij bij een psych niet wilt praten over bepaalde dingen mag je je afvragen of je er wel aan toe bent om met een psych te praten.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 14-04-2010 21:29 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ik heb het maar weggehaald, kennelijk weten jullie beter van de situatie af dan mezelf.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-04-2010 21:30 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 april 2010 21:29 schreef VodeVilicious het volgende:
Ik heb het maar weggehaald, kennelijk weten jullie beter van de situatie af dan mezelf.


Anders doe je even lekker uit de hoogte.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-04-2010 21:31 by Staalman Profiel van Staalman

Het heeft niet met beter weten te maken, ik moest gewoon lachen om de grap.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 14-04-2010 21:32 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Denk jij dat ik naar de psych ga om de link te leggen tussen misbruik en mijn overleden moeder? Dat heeft helemaal niks met elkaar te maken, en die wil ik niet eens linken met elkaar. Het is niet zijn plek om een grapje te maken over misbruik. Als ik dat grappig vond zat ik daar niet om erover te praten.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-04-2010 21:32 by Forever After Profiel van Forever After

Misschien lag het aan Vode's manier van schrijven, maar ik las het toch stukken positiever dan dat zij het blijkbaar ervaren heeft.


 


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-04-2010 21:34 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 14 april 2010 21:32 schreef VodeVilicious het volgende:
Het is niet zijn plek om een grapje te maken over misbruik. Als ik dat grappig vond zat ik daar niet om erover te praten.


Nee, het ZM forum is de plek om die situatie mee te delen


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 14-04-2010 21:34 by KHPLF Profiel van KHPLF

quote:
Op 14 april 2010 21:27 schreef Onweerwolf het volgende:
Tsja, als jij bij een psych niet wilt praten over bepaalde dingen mag je je afvragen of je er wel aan toe bent om met een psych te praten.


Lol


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 14-04-2010 21:35 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Kan ook ja, maar ik voel me niet serieus genomen als iemand probeert lollig te doen over zo'n onderwerp. Imho hoor jij als psych geen grapjes te maken over iets waar jij heel veel moeite mee hebt.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-04-2010 21:38 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 april 2010 21:32 schreef VodeVilicious het volgende:
Denk jij dat ik naar de psych ga om de link te leggen tussen misbruik en mijn overleden moeder?


Geen idee, maar blijkbaar is het iets wat je dwarszit dus lijkt het me juist een prima onderwerp om met een psych te bespreken.

quote:
Dat heeft helemaal niks met elkaar te maken, en die wil ik niet eens linken met elkaar.


Tsja, zoals ik al zei, ik zie het probleem dan niet.

quote:
Het is niet zijn plek om een grapje te maken over misbruik. Als ik dat grappig vond zat ik daar niet om erover te praten.


Je probleem met betreffende psych is dus: ik wil praten over misbruik en hij maakt grapjes over dit onderwerp.

??

Dat werd uit je eerste post niet duidelijk. Maar ik kan begrijpen dat dat gevoelig ligt. Ik ken je situatie verder niet en ik weet niet of je psych die al wel kent, maar ik snap op zich je punt.

Anderzijds is het af en toe lichtvoetig omspringen met dergelijke moeilijke onderwerpen niet per definitie negatief imo. Het hoeft niet altijd serieus te zijn en lachen kan opluchten en het ijs breken ook al gaat het om een moeilijk onderwerp. Maar goed dat hangt van de situatie af.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 14-04-2010 21:49 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ik ga hier niet verder niet te veel over in. Ik heb het waarschijnlijk verkeerd omschreven in mijn post. Ik ben helemaal met je eens dat je niet te serieus moet zijn over alles, in persoonlijke kringen heb ik er minder moeite mee om licht over die dingen te praten. De stap om daar bij een psych over te praten is daarentegen wel heel moeilijk, en de angst om niet serieus genomen te worden zit daar nog steeds, en een grap daarover gaat niet helpen.

Ik hou er nu over op want ik trek het me allemaal wat te veel aan waarschijnlijk.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-04-2010 21:53 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 april 2010 21:49 schreef VodeVilicious het volgende:
Ik ga hier niet verder niet te veel over in. Ik heb het waarschijnlijk verkeerd omschreven in mijn post. Ik ben helemaal met je eens dat je niet te serieus moet zijn over alles, in persoonlijke kringen heb ik er minder moeite mee om licht over die dingen te praten. De stap om daar bij een psych over te praten is daarentegen wel heel moeilijk, en de angst om niet serieus genomen te worden zit daar nog steeds, en een grap daarover gaat niet helpen.

Ik hou er nu over op want ik trek het me allemaal wat te veel aan waarschijnlijk.


Duidelijk! Ik wens je in ieder geval succes.

En als je je niet goed voelt bij een bepaalde hulpverlener moet je zeker een ander zoeken, dat is je goed recht!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-04-2010 21:57 by Forever After Profiel van Forever After

Ik ben het zowaar een keer met Donderpuppie eens...


 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-04-2010 21:58 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 april 2010 21:57 schreef Forever After het volgende:
Ik ben het zowaar een keer met Donderpuppie eens...


Eindelijk! Neuken?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 14-04-2010 22:29 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 14 april 2010 21:34 schreef Staalman het volgende:
Nee, het ZM forum is de plek om die situatie mee te delen


Mee eens, maar aangezien dit topic bestaat en er veel mensen hier zijn met psychische problemen en ervaringen, ondervindingen en toestanden kunnen bespreken is zoiets toch wel terecht hier, daarbij zei ze deze keer niet zo veel inhoudelijks.


@Vode

Het punt over de psych die dat grapje maakt vind ik ook vrij onprofessioneel, mer goed, ik weet niet hoe die situatie eruit zag en hoe jij bij hem overkwam.
Ik heb zoiets ook al vaker gehad gehad bij doktors waaronder een gynacoloog en een kinderarts.
Dat zijn dus van die dingen waar je niet op zit te wachten als je zelf serieus bent, nee.

En ik vind het ook heel begrijpelijk dat als je bij een psych zit om een probleem op te lossen en om serieuze antwoorden en begrip vraagt er dan geen grap van wordt gemaakt.

Dat van dat ijs breken wat Onweerwolf zei kan ik ook wel in komen, maar als doktor zijnde moet je dan eerst eens naar de persoon kijken die voor je zit en bedenken vooral als psych of hetwel kan.



[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 15-04-2010 7:54]


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 16-04-2010 11:15 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 14 april 2010 22:29 schreef BerserkerWoman het volgende:

@Vode

Het punt over de psych die dat grapje maakt vind ik ook vrij onprofessioneel, mer goed, ik weet niet hoe die situatie eruit zag en hoe jij bij hem overkwam.
Ik heb zoiets ook al vaker gehad gehad bij doktors waaronder een gynacoloog en een kinderarts.
Dat zijn dus van die dingen waar je niet op zit te wachten als je zelf serieus bent, nee.

En ik vind het ook heel begrijpelijk dat als je bij een psych zit om een probleem op te lossen en om serieuze antwoorden en begrip vraagt er dan geen grap van wordt gemaakt.




+ 1 (of beter: + 10)!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-04-2010 11:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 april 2010 21:27 schreef Onweerwolf het volgende:
Tsja, als jij bij een psych niet wilt praten over bepaalde dingen mag je je afvragen of je er wel aan toe bent om met een psych te praten.


Nouja beerputten opentrekken is niet altijd goed. Het is er niet altijd de juiste tijd voor en het is niet altijd op te lossen door het op tafel te gooien. Sowieso wordt het eerst erger, maar kun je er uiteindelijk niets mee heb je het voor niets opengetrokken. Nu moet je soms mensen dwingen om iets op tafel te gooien om er beter van te worden maar andersom kan natuurlijk ook.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 16-04-2010 11:28 by BARABAS Profiel van BARABAS

Gedane zaken nemen geen keer..


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-04-2010 11:32 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

dan kan je er nog wel anders over jou positie en de gebeurtenissen nadenken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen