IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : piesgieatrie (psychiatrie tipok) Vorige pagina | Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 10-12-2009 14:25 by Silence Profiel van Silence

Nou, 12 januari eerste gesprek. Ik zal waarschijnlijk doorverwezen worden, maar goed. Afspraak staat tenminste, dat is al heel wat.

Hopelijk gaat 2010 een jaar worden waar ik eens écht aan de slag ga om mezelf (!) op een rijtje te krijgen.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-12-2009 14:25 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-12-2009 14:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

behoed je dan voor het dominoeffect(C) alter


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Silence
Usericon van Silence
Posted 10-12-2009 14:28 by Silence Profiel van Silence

Daarom heb ik het zo lang uitgesteld, I guess.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 10-12-2009 15:14 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Jeej, de ellende is weer begonnen hier.

Elk jaar hetzelfde gezeik, rond mijn verjaardag wordt ik me toch een partij kregel en chagerijnig, puur alleen maar avnwege die verjaardag, ik heb m zelf al lang afgeschaft, voor mij betekend het niks en hoeft het niet, maar altijd fijn, ouders en een vriendin die hem perse willen vieren, ook al wordt ik er dood ellendig van. Was het maar vast weer 14 december, ben ik iig weer van dat gezeik af, en dan alleen nog nieuwjaar overleven.

Ik weet dat dit aan mij en mijn "stoornis" ligt, maar echt, de dagen kunnen me ff niet snel genoeg gaan.


Silence
Usericon van Silence
Posted 10-12-2009 15:16 by Silence Profiel van Silence

Ik zorg dat ik naar een concert/evenement ga onder het mom "voor m'n verjaardag". Dat vind ik fijner dan een huis vol mensen.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 10-12-2009 15:28 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Dat lukte me dus dit keer niet.


Silence
Usericon van Silence
Posted 10-12-2009 15:50 by Silence Profiel van Silence

Succes dan!


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-01-2010 20:43 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

*timmert aan de weg*

mn docter stelt mij heden ten dage vragen ipv anders om.


Leuke ontwikkeling.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 18-01-2010 20:58 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

nu op nederland 3 een interview met een mevrouw die psychotisch is geweest.

ze schijnt een bekende nederlander te zijn.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 18-01-2010 21:19 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Eindelijk weer een afspraak gehad, psych was even afwezig, vanwege zwangerschap. Waarom zal me benieuwen want die baby zit er nog steeds in.

Anyways, na een testje kwam eruit dat ik heel neurotisch ben, en problemen heb met woede, maar dat uit zich niet in agressie naar anderen toe of ruzie (ik ben echt totaal niet zo) maar vooral in innerlijke frustratie, snel geirriteerd zijn als dingen anders lopen dan jij ze had vooruit gestippeld enzo.
Dat neurotische uit zich trouwens niet in handen wassen ofzo zoals bij m'n vriend, maar gedachtenpatronen die telkens hetzelfde moeten. Compleet in paniek raken als iets anders loopt dan normaal, dat soort dingen. Ruzies/discussies met vriend lopen altijd in dezelfde vervelende volgorde door mij, ik dek me eigenlijk standaard altijd in bij nieuwe mensen door me dommer/naiever door te doen dan ik ben. Dat soort dingen.

Heel veel geblaat dus, klopt allemaal wel. We hebben het er eerlijk gezegd nog niet uitgebreid over gehad waar het vandaan komt, wat het naampje is of wat we er aan gaan doen. We hebben het heel even opzij gelegd omdat ik nu voornamelijk hulp wil bij het plannen van hoe ik school en werk ga aanpakken, het benaderen van instellingen waar ik eventueel een duale opleiding kan volgen. Dat soort dingen. Even alles op orde krijgen voor we in de goot belanden, wel zo handig.

[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 18-01-2010 21:20]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 18-01-2010 21:27 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

zowiezo een tijdje geen drugs nemen kijken wat dat doet??


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-01-2010 21:28 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 januari 2010 21:27 schreef Black Jew het volgende:
zowiezo een tijdje geen drugs nemen kijken wat dat doet??

Ik denk zeg ik het een keer niet...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 18-01-2010 21:32 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Het word sowieso al minder en minder, zonder dat ik er echt iets voor doe. Het nieuwe is er af denk ik


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-01-2010 21:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 januari 2010 21:19 schreef VodeVilicious het volgende:
Eindelijk weer een afspraak gehad, psych was even afwezig, vanwege zwangerschap. Waarom zal me benieuwen want die baby zit er nog steeds in.

Anyways, na een testje kwam eruit dat ik heel neurotisch ben, en problemen heb met woede, maar dat uit zich niet in agressie naar anderen toe of ruzie (ik ben echt totaal niet zo) maar vooral in innerlijke frustratie, snel geirriteerd zijn als dingen anders lopen dan jij ze had vooruit gestippeld enzo.
Dat neurotische uit zich trouwens niet in handen wassen ofzo zoals bij m'n vriend, maar gedachtenpatronen die telkens hetzelfde moeten. Compleet in paniek raken als iets anders loopt dan normaal, dat soort dingen. Ruzies/discussies met vriend lopen altijd in dezelfde vervelende volgorde door mij, ik dek me eigenlijk standaard altijd in bij nieuwe mensen door me dommer/naiever door te doen dan ik ben. Dat soort dingen.


Klinkt vooral als een vrouw. Vrij gemiddeld eigenlijk, ik werk met ze en ze zijn bijna allemaal zo.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 18-01-2010 21:40 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Haha Er zijn wel meer dingen maar daar vertel ik niet zo graag uitgebreid over. Regressie tot het punt dat ik niet meer in het nu zit. Zelfbeschadiging als ik niet meer bij zinnen ben. Derealisatie/paranoia. Maar daar ga ik niet zo snel heel erg diep op in, vind het al moeilijk bij de psych zelf want heb het gevoel dat ik elk moment naar een gekkenhuis kan.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 18-01-2010 21:47 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 18 januari 2010 21:40 schreef VodeVilicious het volgende:
Haha Er zijn wel meer dingen maar daar vertel ik niet zo graag uitgebreid over. Regressie tot het punt dat ik niet meer in het nu zit. Zelfbeschadiging als ik niet meer bij zinnen ben. Derealisatie/paranoia. Maar daar ga ik niet zo snel heel erg diep op in, vind het al moeilijk bij de psych zelf want heb het gevoel dat ik elk moment naar een gekkenhuis kan.


je doet iig geen zang in een blackmetalband.

DAT SCHEELT!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 18-01-2010 21:48 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Dat zou the icing on the cake zijn ja


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-01-2010 21:48 by bastianus Profiel van bastianus

Och. Ik heb altijd alles voor mezelf gehouden, dat werkt ook niet. Mooi toch dat je er op tijd bij bent, om erger te voorkomen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 18-01-2010 22:27 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 18 januari 2010 21:48 schreef VodeVilicious het volgende:
Dat zou the icing on the cake zijn ja



yuuu ik raad het dope verhaal altijd aan bij mensen als ze gebruiken. Dat had ik ook wel handig gevonden in mijn tijd. Maar er was niemand om mij dat duidelijk te maken op een manier die ergens op sloeg haha

het kwartje viel eerst niet bij mij.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Silence
Usericon van Silence
Posted 18-01-2010 22:30 by Silence Profiel van Silence

Vorige week ook voor 't eerst geweest, vaag gesprek. Hele aparte vent, praat wel fijn. Maar heb niet het gevoel dat ik ooit mijn gevoel/emotie durf te tonen bij hem. Wel zegt hij dat hij methodes denkt te hebben om me minder te laten piekeren, als dat hem lukt is hij mijn held al. Verder wilt hij dat ik meer met mij om leer gaan, i.p.v. altijd voor mijzelf en de stilte weg te lopen.

Hij zei nog een waslijst met dingetjes te hebben, dat hij me wel door wilde verwijzen, maar graag eerst nog een paar gesprekken wilde hebben.

Voor mij prima, deze eerste stap al zo lang uitgesteld, ben opgelucht dat ik het toch gedaan heb. Ben benieuwd wat het me gaat brengen. Want die instort-depri-buien zijn er steeds vaker, en met nog minder te bedenken redenen dan normaal


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-01-2010 1:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 januari 2010 22:27 schreef Black Jew het volgende:
yuuu ik raad het dope verhaal altijd aan bij mensen als ze gebruiken. Dat had ik ook wel handig gevonden in mijn tijd. Maar er was niemand om mij dat duidelijk te maken op een manier die ergens op sloeg haha

het kwartje viel eerst niet bij mij.


K ben nooit erg lang zonder bier of wiet geweest, maar als ik een probleem had en mn verlangen ernaar was te groot dan stopte ik wel een maandje ofzo. Maar nu gaat het automatisch. Ik kan af en toe wel verlangen naar iets vaags, maar nuchterheid hou ik nog het meeste van.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-01-2010 1:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

nuchterheid ervaren is zeer aangenaam. Ik ervaar helaas te vaak verwarring in een "normale" situatie. Door stress, overstimulatie, frustratie, ... invloeden. In die gevallen heb ik wel eens zin in compensatie, althans, in theorie. In praktijk is die compensatie nooit adequaat.

Het is alsof je hoofdpijn hebt, iets neemt en dan de gevolgen ervaart van dat middel die er ook voor zorgen dat je je in een niet zo nuchtere toestand bevindt.

Het is dus ook belangrijk om te zien of de externe factoren er niet voor zorgen dat je een scheefgetrokken realiteits-ervaren hebt, want dikwijls is de realiteit scheefgetrokken. Natuurlijk heb je ook je coping-skills, maar wat als je biologische stofwisseling en dergelijke de oorzaak is van verminderde adaptatie en een nuchtere blik bemoeilijken? De builen en blutsen tegen elkaar blijven slaan is echt geen optie. Geen kijk hebben en alles in twijfel trekken veroorzaakt desoriëntatie en een gevoel van ontaarding, psychische evenwichtsstoornissen...

in dat geval, zoals ik ook dacht te hebben, is de zekerheid van een ontnuchterde staat van ervaren soms net aantrekkelijk,, want het is een zekerheid.

Ik ben niet nuchter, in plaats van "ik ben op zoek naar nuchterheid"


feit is wel dat als je normale toestand meestal afwijkt van een nuchtere ervaring, je van jezelf weet dat je afwijkt.

Aan de ene kant is dat goed, omdat je dan je positie kent ten opzichte van jezelf, anderen en de wereld. Veel "stabiel" denkende personen vergeten dat wel eens te doen, die reflectie te maken.
Aan de andere kant wijk je steeds af, en als je dat even vergeet of even standvastig probeert te staan, dan loop je tegen heel erg veel weerstand en onbegrip. Wat leidt tot bijzonder veel frustratie.

...morgen weet ik totaal niet meer waarover ik het heb (had)



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-01-2010 1:34]


signature


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 19-01-2010 1:39 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 19 januari 2010 1:27 schreef Hypnos het volgende:
...morgen weet ik totaal niet meer waarover ik het heb (had)
Ja, dat heb ik ook altijd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-01-2010 1:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos




vanaf 1.10 ... dat heb ik altijd


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen