|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vind je anders best een kleurrijk persoon. |
|
quote:grey is teh way Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
jullie zijn lief. Dat had ik net nodig. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nog mensen die een voorkeur hebben voor klassieke methode tegen depressie? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: ? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Stilte. |
|
Riep je? Of hoor ik stemmen? |
|
Moet je je andere ik maar vragen. |
|
ik hoorde via via dat iemand die ik ken aan de shocktherapie is. Wist niet eens dat het anno 2009 bestaat. lijpe shit ouwe. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Schijnt effectief te werken tegen depressie. Is allemaal niet zo dramatisch hoor, het zijn echt piepkleine schokjes. Heb ik maar van horen zeggen he.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: ok dan. Het komt alleen zo primitief op mij over. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ik kan het maar niet vinden met mn nieuwe psychiater ...ik heb er in middels meerdere versleten ik probeer te stoppen met valium en als mij dat niet zelf lukt moet ik volgens hem naar het VNN toen. lekker makkelijk eerst recepten voorschrijven en als het te moeilijk word door sturen. klootzak ik red mij wel heb wel meer met pillen te maken gehad zo langzamerhand. Beetje jammer dat hij, als het hem te heet onder de voeten word, in eens wil doorverwijzen. fuck dat we gaan gewoon verder met het oog op een betere toekomst a day in teh laif of teh black jew. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
stootzak signature |
|
quote: voor de outsiders het VNN is de verslavingszorg noord (ver)nederland IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Verenigde Nudisten Nederland dacht ik signature |
|
LOL IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
kan ook verslavend zijn denk ik signature |
|
alles is wel verslavend volgens mij zelfs pinda;s of aftershave. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
of ZM of Prisma woordenboeken signature |
|
aldi shag en ijskoffie IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
shag shag en bier bier jeweet |
|
quote: Yep de gekste dingen kunnen verslavend zijn. Michiel is al enige tijd geleden gestopt met bijv roken. Sindsdien eet hij veel borrelnootjes... Ach lijkt op pinda's Ik heb tegenwoordig ineens een koffieverslaving. Denk dat ik de laatste tijd wel op 6 tot 8 koppen zit per dag. (op mijn werk dan) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: pas maar op voor je het weet sta ja op straat te bedelen voor een kopje koffie voor een buitenstaander is verslaving heel makkelijk, namelijk gewoon niet doen. Als je midden in een cirkel zit weet je het met je verstand wel (het is slecht) maar je gevoel neemt de overhand. *neemt nog een hijs van zn aldi shag* het heeft ook weinig met intelligentie te maken, meer met wils(ver)kracht. denk ik dan ff in een alcoholische waas. mijn kat is verslaafd aan pretniselon. hahhahaah IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |