|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Woei! - Verstikking - Tuup |
|
Nou nou wat n lijst zeg... - Verstikking - Tuup - Mira Bla |
|
Voor het eerst in jaren niet. |
|
Ja, maar jij bent oud. Voor het eerst sinds... Uhm, 2001 geloof ik niet. |
|
Wacken zuigt dan ook flinke lullen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nee hoor, maar vorig jaar was het echt *te* druk gewoon. Eerste keer dat het zo extreem was. |
|
Vooruit: - Verstikking - Tuup - Mira - Valfar |
|
- Verstikking - Tuup - Mira - Valfar - Ingrimd |
|
quote: Hehe, dat vond ik in 2002 al, blij dat dat m'n laatste keer was. Je moeder. |
|
Irmgrind heb je een pas of gekochte kaart? Bla |
|
quote: +1 zelfde editie, zelfde ervaring ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Nog helemaal niks. Ik vis er binnenkort wel 1 van marktplaats af |
|
- Verstikking - Tuup - Mira - Valfar - Ingrimd - XXL+ xxs + Papillonneke Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Check je mail. Bla |
|
Tis ook altijd hetzelfde he.. Wet t-shirt contests.. "oil catching girls" >< Overigens interessant dat ik hier lees van die creditcard gegevens, bij mij hadden ze onlangs ook mn kaart geblokkeerd omdat men fraude vermoede. Dus dat is allemaal tegengehouden dus er is niks afgeschreven. Maar best kans dat dat dus ook daaraan gelegen heeft. En verder sla ik Wacken dit jaar wederom over. |
|
:') quote: |
|
Jammer joh, de mijne gaat gewoon mee TOOOOOEEEEEEET |
|
Zolang je maar niet naast mij op je toetertje gaat staan blazen, anders vouw ik hem om je nek. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Woei! Nog even een kaartje op de kop weten te tikken. heb er zin an! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
:S het wordt steeds gekker: quote: Wat een onzin dit, alsof er voorgaande jaren ooit iets mis is gegaan met één van deze dingen. Vooral het afschaffen van flessen slaat nergens op. Heeft eerder te maken met extra inkomsten vermoed ik. [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 23-07-2010 12:06] |
|
- Verstikking - Tuup - Mira - Valfar - Ingrimd - XXL+ xxs + Papillonneke - Mooniske |
|
quote: Ben je al eens bij die EHBO wezen kijken dan? Ligt daar jaarlijks vol met lui die in de glasscherven geflikerd zijn, en ook altijd wel een deel die zo nodig met vuur moest spelen, al worden die meestal gewoon linea recta afgevoerd naar en ziekenhuis. |
|
quote: Glas mag al vanaf het begin de camping niet op. Maar als mensen niet luisteren, tsja... En er staat letterlijk waarom: "The mass of shards at the camping area". [Dit bericht is gewijzigd door altx op 23-07-2010 12:16] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Voorgaande jaren kon je toch gewoon een krat halen in het dorp en die meenemen naar de camping? En ze hebben nu ook de kratten Wacken bier afgeschaft blijkbaar. Wel netjes dat je nu je eigen non-alcoholische drank mee mag nemen op het festival terrein (tot 1L). Misschien was dat ook wel al altijd zo maar is het me nooit opgevallen |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |