|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee hoor, er zijn ook nederlandse liefhebbers die daar openlijk voor uit durven komen. |
|
quote: Amorphis was de grootste bazenband van het festival!!! |
|
In den beginne komen wij allen van dezelfde boom. |
|
quote: niet alleen bij Amorphis als ik de foto's zo zieN... [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 10-08-2010 23:45] |
|
quote: Nee, dat was onze Israelische Bimbo-Buurvrouw. Niet zo'n jood als de andere Israeliërs, die steeds bier wilden bietsen. 1 daarvan wilde ook niet douchen, dus dat was een dirty jew. Boeiender |
|
crustie jew! |
|
quote: Hij had wel zo'n gok dat het Crusty the Clown leek ja. Boeiender |
|
hehehe! crustcore voor Satan! |
|
quote: Crustcore is gay. Boeiender |
|
tot morgen! 19:30 uur ggstraat? |
|
quote: Nou, moet even kijken, het is mij giga in den schouder geschoten, even zien of het morgen beters is. Met je gaye crustcore. Bah. Boeiender |
|
tjonge, dan til ik die kutkoelkast zelf wel omhoog... dus hoef je alleen te rijden... met je gaye-fistfucken! |
|
quote: Hehehe. Maar serieus, zit nu nog flink in de knel. Veel Ibu snoepen en dan gaat het misschien. Boeiender |
|
quote: Wat mij betreft was Ihsahn dat al. Was dan ook de enige band die ik nog nooit gezien had. Perfect spel en een dikke muur van geluid. Wel jammer dat er vanwege een technisch mankementje een kortere set gespeeld werd. Anvil was heel aandoenlijk met een diep geroerde Lips die duidelijk moeite had zijn tranen binnen te houden. Zoals hij zelf al zei; poetic justice. Maiden wist mij nog aan het lachen te krijgen doordat Bruce met een bobby-cap op het publiek in het Duits begon toe te spreken... the irony. Wel jammer dat ze vrijwel alleen maar nieuwe nummers speelden, daarvoor kom ik niet naar een Maiden concert. Immortal dan, die spelen gewoon helemaal geen oude nummers meer. Daaag Immortal!!! Dit was absoluut de laatste keer dat ik ze gezien heb. Dit doet namelijk alleen maar afbreuk aan de goede herinneringen die ik aan ze heb. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: ibu? drugs!!!! |
|
quote: Dat is meer jouw ding.... Wacken.... sja, Maiden vond ik echt niet veel aan deze keer. Boeiender |
|
nee, vond het wel leuk dat ik dat op zm (kimmey geloof ik) en jou "live" mocht horen... |
|
quote:Ihsahn treedt ook bijna nooit op, dat is pas van het laatste jaar. Was er ook een saxofonist bij? |
|
Weet ik Helaas was er geen saxofonist bij. Dat miste ik bij A Grave Inversed wel heel erg. De setlist (in ongeveer deze volgorde): The Barren Lands, A Grave Inversed, Scarab, Unhealer, Emancipation, "openingsnummer debuutalbum", Frozen Lakes On Mars. Jammer dat ze niet langer dan 40/45 minuten gespeeld hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 11-08-2010 5:06] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Hopen dat hij de smaak van optreden weer te pakken krijgt. Zalentoertje zou niet verkeerd zijn. |
|
Openingsnummer van debuut is Invocation |
|
quote: De saxofonist was er helaas niet bij. Ihsahn had wel een aardige band om zich heen verzameld en het optreden was erg gaaf. Ik had er in ieder geval geen spijt van dat ik tijdens 'Dead Skin Mask' Slayer in de steek liet (speelde ongeveer tegelijkertijd met Ihsahn). Optreden van Ihsahn was voor mij zeker één van de hoogtepunten van Wacken. Is er verder in dit topic al gemeld dat Wacken dit jaar erg gaaf was? Zo niet: 'Wacken was dit jaar erg gaaf.' Sli-Sla-Slayer! |
|
quote: quote: quote: Jammer dat deze kleine anekdote niet wat uitvoeriger is besproken hier, bij voorkeur tussen de direct betrokkenen, dat had wellicht nog wat vermakelijk leesvoer opgeleverd. |
|
quote: Zo ordinair dat ik er een boner van krijg, fap fap Against God and Government |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |