|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Half in papa en half in mama? Ik net zo hard trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-12-2009 17:02] Je moeder. |
|
quote: Juist, ik word er ook niet warm of koud van Bareuh... |
|
quote:Aan het rond gooien met zand en hopen dat ik ooit zo stoer en "Metal" zou worden als de grote blonde rockgod |
|
quote: Hehe, jij bent al veel meer metal door de afgeknipte spijkerjas met patches... :') Boeiender |
|
Heb Mötley Crüe vorig jaar live gezien, man, man, man, wat een aanfluiting was dat. Manowar was nog beter. In MC's hoogtijdagen waren ze al niet veel soeps (geen wonder dat shows in Nederland e.d. door tegenvallende kaartverkoop geregeld afgezegd werden) maar nu was het wel heel erg hemeltergend. En wat betreft Wacken... wanneer is de laatste keer geweest dat die een goede line-up gehad hebben? Kan het me niet heugen. Elk jaar weer diezelfde uitgekauwde bands die 99% van de mensen al tigmaal live gezien hebben. Geeuw, een safer festival bestaat er niet. Nee, ik ga me weer prima vermaken op Hellfest dit jaar. Betere bands, meer variatie, kleinschaliger. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Amorphis! |
|
Net zoals ieder jaar weer een super lineup en het wordt beter en beter Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Eindelijk eens een jaar dat ik lekker de hele dag in de biergarten kan blijven zitten of op de camping kan blijven zitten/slapen, en dat ik niet de hele tijd naar die vervelende bands hoef te gaan kijken! |
|
Precies waar ik vorig jaar het grootste deel van de tijd heb gezeten. Edit: Dit jaar dus. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 18-12-2009 12:18] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gaat de goede kant op met de lineup |
|
Slayer is ook bevestigd ! |
|
quote: Kut, toch nog een reden om mijn achterwerk een keer van de banken in de biergarten af te halen. Daar gaat m'n relaxte vakantie. |
|
hehe als je zo de forums leest, zit iedereen pissig in de biergarten omdat er niks speelt, maar toch is er altijd plaats http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Dit jaar waarschijnlijk zelfs guinness te koop bij de plaatselijke supermarkt... aangezien ik het zelf niet allemaal de eerste dag meeneem |
|
quote:Dat was er vorig jaar ook al, ze hadden zelfs Killkenny! |
|
quote: quote: Goed bezig, Ulk. Nou Megadeth en Anthrax nog. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Oh, nu zal het wel helemaal snel uitverkocht zijn. Kut optreden trouwens een paar jaar geleden op Wacken. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Nu al? En dan te bedenken dat er amper 10% van de bands bekend zijn. Je kan nog even doorzeuren als een oud wijf samen met de rest hoor. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Voorlopige 'wel interessant lijstje': Amorphis Arch Enemy Caliban Cannibal Corpse Corvus Corax Die Apokalyptischen Reiter Grave Digger Iron Maiden Mötley Crüe Orden Ogan Slayer Stratovarius W.A.S.P. U.D.O. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
19.12.09 14:00 - Alter: 11 Minuten - Von: WackenHelge Heute können wir euch den Auftritt einer weiteren Legende ankündigen: ALICE COOPER! Der Wegbereiter des Shock Rock, der Großmeister der extravaganten Horror-Show und seit Dekaden Einfluss für Generationen an Headbangern spielt 2010 auf dem W:O:A exklusiv in Deutschland! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik vind de line-up nu al fantastisch! Wij kijken meestal toch maar 4 a 5 bands per dag. Moeten we dadelijk nog echt aan de bak ook... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Prima line-up, kaartje is besteld. Nu hopen dat Kampfar dit jaar niet afzegt, dat was echt een teleurstelling vorig jaar. Lekker dansen! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |