|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Je moeder. |
|
Deze walvis zal d'r shirtje gewoon aanhouden hoor |
|
quote: Hate (the) Love Parade? |
|
quote: ow? is dat het? |
|
quote: Lijkt wel wat op mijn herinneringen aan Wacken. Je moeder. |
|
hoezo? ik zie helemaal niemand die er carnavalesk uitziet... |
|
quote: Dank U Ik kan dus nog genoeg van het festival meepakken Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: *proest bier over zijn monitor* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ah, de portable gleuf is altijd handig. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: .Ik weet er alles van.(Metalcamp'09.) Dat was wel relaxted ja op Graspop. Naja morgennacht vertrekken richting Wacken.Toch wel zin in hoor. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 01-08-2010 20:14] =) |
|
don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: En ik zal je goed nathouden. |
|
Potvissen dus The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
quote: |
|
quote: Beter dan bakvissen... =) |
|
Blowfish mag ook, of heb je liever fiststicks? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
zo wij stappen de auto in richting wacken. zin an!! |
|
Nou doei he! Ik ga zo ook |
|
Have fun, ik rijd vanavond achter op de avond weg. Vandaag eerst nog even wat inkopen doen bij Obelink. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Damn, kreeg net al een telefoontje van vrienden die er al zitten en ik ga morgen pas. Begint nu wel echt te kriebelen. |
|
ben er dit jaar met Atrocity, 25 jaar jubileum...spelen vrijdagnacht om 2 uur...afgelopen 3 dagen geholpen met het bouwen van de stageprops, enorm logo en de kooien voor de dancers...wordt vettt wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Allemaal weer gezellig even langs de GoD stand komen. =) |
|
He du!!! Sie haben etwas verloren! Was den? DIE KRIEG!!!! Woensdag vriendjes maken in Deutschland Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |