|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn er nog bands weg gestuurd dan? Wel begrijpelijk van uit de organisatie om dit niet meer toe te staan maar aan de andere kant als men mekaar vrijwillig de kop in mekaar wil beuken laat ze dan maar hun gang gaan Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Dat laatste ben ik helemaal met je eens. Maar zolang ik juridisch aansprakelijk zou zijn en eventueel zelfs het voortbestaan van mijn festival zou kunnen bedreigen zou ik het ook verbieden |
|
Tering, geen circle-pits en walls of death meer, mensen die het terrein niet meer op mogen vanwege de drukte. :')!!!! Je moeder. |
|
Hehe, was vanochtend om 8 uur lekker thuis, lekker doorrossen in Duitsland (voor zover mogelijk, wat een zooitje tussen Hamburg en Bremen, met die wegwerkzaamheden...). Verder heb ik me uitstekend vermaakt, vooral op de "ouwelullen" camping en de backstage bar. De Biergarten was ook wel te doen, maar de tering, wat een stel Gestapo security gaylords als je van de Biergarten het terrein op wilde, echt een stel hufters 1e klas. Boeiender |
|
Ze mogen wel op gaan passen dat ze niet aan grootschaligheid tenonder gaan net als dynamo destijds maar goed dat het mijn festival niet is maar wel jammer voor de liefhebbers we zullen zien hoe het af gaat lopen Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Dynamo is dan ook niet aan grootschaligheid ten onder gegaan maar aan het gebrek aan een terrein om het fest te houden. Daarnaast was security idd een heel stuk strenger dan andere jaren. Daar zullen ze nog aardig wat commentaar op krijgen. Maar al met al heb ik me weer uitstekend vermaakt en overweeg ik ook volgend jaar wel weer als de lineup wat voorstelt. |
|
quote: Hmm, vond de line-up eigenlijk wel aardig tegenvallen, de bands die ik wilde zien voldeden niet echt aan de verwachting. (Tiamat, Iron Maiden en meer). Vond het geluid van de 2 hoofdpodia ook niet best overigens. Helaas Candlemass gemist omdat ik even een tukkie ging doen. Ik vond de security van BG naar terrein ronduit onbeschofte honden, ik liep bijvoorbeeld naar de fouilleerder (?) toe, grijp opeens iemand die langs het pad staat mijn pols om als een gek aan mijn bandje te gaan rukken. Prima als je wil kijken of het bandje niet "overgedragen" is, maar vraag het dan gewoon, en dan mag je er van mij aan rossen. Boeiender |
|
quote: Jullie zijn niet eens even gedag komen zeggen? =) |
|
quote: Meerdere malen langs de GoD stands gelopen, jou niet gezien. Wel een sigaartje met Harm gerookt. Boeiender |
|
kom je dvdeetje scoren? |
|
quote: Oh.Hm ja moest veel heen en weer lopen om de hongere collega's van voer te voorzien. =) |
|
quote: Oeh............... nee, morgen denk ik. Ben vrij aan de luie kant vandaag. Maar ik heb Warsteiner koel staan Herrie, and joe aar welkom! Boeiender |
|
quote: Hmm, ja, jammer. Boeiender |
|
quote: dus niet in de groentenlade? kijk wel effe zo, effe douchen, aftrekken en dat soort dingen... |
|
quote: Haha, al een tijd in de groentela.... Boeiender |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vanmorgen om half 9 vertrokken en vervolgens een uur door het platteland getoerd voordat we eindelijk op de snelweg zaten. Ik heb me weer uitstekend vermaakt, leuke bands gezien maar ik denk dat dit voorlopig mijn laatste wacken editie is. Het is veelste groot geworden wat niet erg is maar het terrein is niet meegegroeid of in iedergeval niet genoeg. quote: Ik vond het geluid inderdaad ook tegenvallen op beide hoofd podiums hoewel het erg wisselde bij verschillende acts, was het over het algemeen slecht. Maar dat vond ik vorig jaar ook al en net als vorig jaar was het geluid bij de party stage en de wetstage stukken beter. quote: Ik vond de security raar aangezien ze je op het ene moment grondig fouilleerde en in alles keken wat je bij je had. Mocht je een tijdje later gewoon doorlopen om je vervolgens de volgende keer weer te vrolijk fouilleren. Daarnaast raar dat ze nu ineens circle pits en wall of death gaan verbieden, begin dan met crowdsurfen niks is irritanter als een stel kisten in je nek te krijgen als je naar een band staat te kijken. Daarnaast is er iemand tijdens Equilibrium in de wackinger village geweest? Wat was dat afgeladen vol zo vol zelfs dat het serieuze problemen had opgeleverd als er paniek was ontstaan. En verder kon je natuurlijk die GoD stands niet missen Maar ik heb me goed vermaakt |
|
In 2001 of 2002 (weet niet zeker meer welke) heb ik al mensen flauw zien vallen in de tent tijdens Behemoth en was er zo'n 'paniekgolf' tijdens Crematory. En dan vond ik het toen al belachelijk druk, een wonder dat er nu jaren later geen incidenten gebeuren zeg... Je moeder. |
|
quote: Als de rij bij de ingang te groot wordt gaat de controle geloof ik even op een iets lager pitje om een snellere doorstroom te krijgen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Leuke Wacken gehad. Veel gezopen, best wat bekenden en lekker met mijn vriendinnetje in de tent overnachten. Qua bands: Alice Cooper en Mötley Crüe waren erg gaaf op de donderdag. Bij Iron Maiden een paar nummertjes gekeken, viel me ook niet tegen. Op de vrijdag ochtend lekker wakker worden met Brutus, verder zijn Holy Grail en Raven mij goed bijgebleven (ik heb wel meer bands gezien die dag, maar kan er even niet opkomen). Zaterdag was met Overkill, W.A.S.P., Cannibal Corpse en Candlemass ook een erg geslaagde dag. Wel nuchter dagje, want vanochtend om 7 uur aangereden en de file's vermeden. |
|
Mijn zaterdag was geheel alcohol vrij ivm terugreis zaterdag nacht. Best lekker eigenlijk. Nog afgezien van het feit dat je niet de halve zaterdag al je drank weer naar buiten staat te pissen ook nog eens de voordelen van geen file en geen warme auto. 8 uur waren we terug in Deventer. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Geluid is altijd een beetje een wild card ja. Vond trouwens het geluid over het algemeen wel erg ok. Alleen bij WASP heb ik me er echt aan gestoord maar de band viel me sowieso tegen. En wat is blackie dik geworden zeg Bij oa. cannibal corpse, maiden, slayer en candlemass vond ik het geluid dan weer erg lekker. Dat waren voor mij denk ik ook wel de hoogtepunten. Itt tot een hoop anderen vond ik de set en de performance van maiden wel erg goed. Maar goed smaken verschillen. |
|
Bij Iron Maiden vond ik het geluid zelfs erg goed daar waar ik stond te kijken. En de security...tsja, die was rampzalig dit jaar. Overal heen en weer gestuurd worden omdat ze allemaal niet van alkaar wisten wat de afspraken waren. Heb me redelijk wat keren groen en geel moeten ergeren. Maar verder toch een geslaagd Wacken....ondanks dat er geen White Russians meer waren dit jaar. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Party San ! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |