|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
De verwering heeft iig al toegeslagen. |
|
quote: Ik wacht nog op de andere partij |
|
quote: De setlist (in ongeveer deze volgorde): The Barren Lands, A Grave Inversed, Scarab, Unhealer, Emancipation, Invocation, Called by the Fire, Frozen Lakes On Mars. Was zeker het hoogtepunt van Wacken voor mij dit jaar. Lekker dansen! |
|
Ohjee, Onweerwolf gaat dit niet okay vinden: Ohja, de foto's staan dus op Metalshots! http://www.metalshots.com/2010/2010-08-04_WOA_Wacken/index.php Ohja, en drukte? Welnee joh: [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 12-08-2010 9:30] Boeiender |
|
quote: ADHD is best homovriendelijk hoor ... Verdomme, ik wil weer meeeeee "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Ah, dat was ADHD dusch, LOL. Hmm, strange: Boeiender |
|
quote: Whaha. Mooi man. Zo'n doorsnee nederlands gezinnetje. Te burgerlijk voor woorden. En het moet nog even gezegd worden, N. Je hebt een lieve vriendin. Zuinig op zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hehe, visa versa Mars, en je dochter is ook een goeie deerne. Boeiender |
|
quote: Ze heeft een beste Keileweg kop nml. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Klopt helemaal hahahaha. Inspireerde mij om binnenkort de site Metalsluts.cum te openen. LOL Boeiender |
|
quote: Stuur de volgende keer maar deze kant op. Ik mag dat wel, die uitgewoonde hoerelook. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Volgens mij is dit nou een mooi voorbeeld van een 'plork'. Het deel beneden de nek komt niet verkeerd op mij over. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Die geile 'Ja hoor, ik pijp wel voor een biertje'-blik kan ik ook altijd wel waarderen. Dus laat maar zitten dat hoofd. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Eens. Zelfde ranzige uitstraling als b.v. een Lady Gaga. Smerige wieven ftw! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Speciaal voor Illu & Bassie Boeiender |
|
Ik vind haar leuk. En dat doorleefde vind ik juist wel weer wat hebben. Ze doet me denken aan een vijftigjarige collega van me die ik ook mooi vind. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zo ziet ze er helemaal puikjes uit. Importeren die hap. Als ze maar van m'n bier afblijft. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Mkay, 2 Deensche Milfs dan voor jou! Boeiender |
|
quote: Dat was dus mijn probleem met de joden, beetje bier bietsen de hele tijd. Boeiender |
|
Doe mij ook die linker-Deense maar. Ach, ik haal wel extra bier in huis. Voor een wall-to-wall orgie moet je wat over hebben, nietwaar ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Dat gaat te ver, vooral die rechter. Die linker heeft nog wel iets van de oudere Bo Derek. Jeroen van Izegrim en ik zijn ooit nog met twee Deense dames op stap geweest op Wacken. Allebei keurig braaf gebleven en ons gedragen. Amper een maand later hadden we allebei geen relatie meer. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mooi, Bassie hoeft ze niet. Inschepen en afleveren bij de achterdeur a.u.b., de buren hoeven dat niet te zien. Blijf het wel jammer vinden dat ik Wacken dit jaar gemist heb. Volgend jaar wil ik toch écht wel van de partij zijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik denk dat Metalcamp toch meer jouw ding is Illu, veel relaxter, mooiere milfs.... Boeiender |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |