|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Equilibrium dus ook van de partij komend jaar... gatverdamme wat wordt die line-up goed :{ |
|
Crucified Barbara Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
+ Kataklysm |
|
Wat mij betreft nog weinig verrassends, maar op zich prima bands al en nu al een veel betere line up dan afgelopen jaar. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
weten we al wat de grote surprise van de advent kalender was? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
+ Kataklysm + Týr + Tiamat + Evile + Die Kassierer + Nightmare + Orphaned Land + Atrocity |
|
De grote surprise is de terugkeer van de worsteltent antwoord is: WOA BULLHEAD CITY WRESTLING |
|
24.12.09 12:00 - Alter: 12 Minuten - Von: WackenHelge Anlässlich ihres 20jährigen Jubiläums werden Tiamat eine exklusive Wildhoney Show auf dem Wacken Open Air 2010 spielen! 15 Jahre nach dem Release von „Wildhoney“ und ihrer damaligen „Wildhoney“-Headlinershow sind Tiamat wieder in Wacken. Dieses wird die erste und einzige Show sein, auf der die Jungs um Frontmann Johan Edlund die komplette Platte bei einer einzigen Show durchspielen werden! Die Zuschauer können neben den originalen Versionen der Klassiker wie „Pocket Size Sun“ und „Gaia“ auch eine und sphärische Lichtshow erwarten! Die Band freut sich auf diese einzigartige Show und fiebert jetzt schon dem Termin entgegen! Diese Show wir ein Muss für alle Fans atmosphärischer Klänge und sollte auf gar keinen Fall verpasst werden! See ya all @ Wacken 2010 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gaap |
|
Tijd voor je schoonheidsslaapje? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: HEERSCH Zal mevr. Argus ook over te spreken zijn Tiamat is ook erg erg goed nieuws. Wildhoney is met afstand het beste album wat ze ooit gemaakt hebben Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
ORPHANED LAND! zwaar geweldige band. hun nieuwe album komt uit eind januari Het album aanschaffen: (verzending vanaf NL adres) www.hayatom.com/shop |
|
25.12.09 12:00 - Alter: 2 Stunden - Von: WackenHelge Eine altbekannte Epic Doom Walze wird die Bassboxen wieder bis an die äußerste Grenze treiben. Wir freuen uns über die Bestätigung von Candlemass! Blijft klote die line-up. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ihsahn op Wacken, wordt steeds beter zeg! Lekker dansen! |
|
Kijk aan. Dat is dus black metal die ik wel trek. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
yeah! Eindelijk die naam die ik MOET zien! Emperor in 2006 is nog altijd één van de beste optredens die ik ooit gezien heb! |
|
quote: Orphaned Land speelt ook op het oneindig veel gavere Rock Hard. |
|
Isahn is GEEN Emperor |
|
Dat weet ik, maar gaaf is het wel. Het was meer bedoeld als "Emperor was gaaf, dus dan zal dit ook vast wel gaaf worden'. |
|
27.12.09 12:00 - Alter: 37 Minuten - Von: WackenHelge Aus Deutschland stammende dudeln die Jungs von Fiddler’s Green auf ihren Instrumenten in feinster Irish Speed Folk Manier. Auch Ska, Metal und Reggae beeinflussen den Musikstil der sechs Mucker, wodurch eine außergewöhnliche Mischung ihrer Stücke entsteht. http://www.myspace.com/speedfolk Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
A la Flogging Molly dus... Maar Flogging Molly is imo stukken beter. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 27-12-2009 12:57] |
|
Dat was idd, in dit genre niet zo heel vreemd natuurlijk, de eerste naam die bij mij opkwam. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
5 nieuwe bands bevestigd: End Of Green, Delain, Debauchery, The Other, Hackneyed |
|
Zozo! Boeiender |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |