|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, en dan te bedenken dat ik ook al voor de 7e keer ga |
|
toch jammer dat dat niet meer mag, altijd wel fijn om gewoon lekker uit glas te kunnen drinken op de camping, en fijn flessen vodka halen in de wackenshops.. al die festivals schaffen steeds leukere dingen af, zo mag je op graspop al niet meer bij de buurtbewoners in de tuin gaan zitten etc... achja.. vroeger toen je nog mocht roken in de trein .. etc.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Hmm, ik vond het juist apart dat het al die jaren gewoon mocht. Natuurlijk is het relaxt om uit glas te drinken maar als je zag hoeveel glas er over lag vind ik het eigenlijk wel logisch dat het niet mag. Maar het lijstje nog even updaten: - Verstikking - Tuup - Mira - Valfar - Ingrimd - XXL+ xxs + Papillonneke - Mooniske - Rajackar |
|
quote: Een fles sterk kun je nog wel meenemen denk ik. Ik neem niet aan dat ze je hele tas ondersteboven gaan keren bij de ingang van de camping. Ik neem mijn flesje whiskey in ieder geval wel mee, misschien zelfs 1 extra aangezien ik niet verwacht dat ze nu JD in plastic flessen gaan verkopen. Of zou je die wel nog kunnen kopen voor in de beergarten? |
|
Rajackar, wel ff hoi komen zeggen bij de Goddess stand he. |
|
Heb er zin in Hopelijk is er ook weer die cocktail bar met White Russians Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Maar het lijstje nog even updaten: - Verstikking - Tuup - Mira - Valfar - Ingrimd - XXL+ xxs + Papillonneke - Mooniske - Rajackar - NYB(arbeiten,arbeiten) =) |
|
Wat is erger dan een metalhead? Juist, een Duitse metalhead, dit festival ga ik dus mijn hele leven lang vermijden. Against God and Government |
|
quote: Valt mee, blijkbaar heb je andere ervaringen. |
|
quote: Verschrikkelijk, Die typische Duitse metal gasten, dikke pens, dikke bakkes als het even kan hebben ze een zwaard aan hun riem hangen, drinken ze hele dagen pauper pils uit een drink hoorn, en doorgaans hebben ze een joggingbroek aan, dit wederom omdat hun pens te dik is na een jaren lang bratwursten ontbijt. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 23-07-2010 18:35] Against God and Government |
|
Hoho, niks mis met trainingsbroeken en pauperpils op festivals he. |
|
quote: Onzin! Zeer begrijpelijke beslissing. Kapotgeslagen glas is ZEER moeilijk op te ruimen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
- Verstikking - Tuup - Mira - Valfar - Ingrimd - XXL+ xxs + Papillonneke - Mooniske - Rajackar - NYB(arbeiten,arbeiten) - Reptilian Lekker dansen! |
|
- Verstikking - Tuup - Mira - Valfar - Ingrimd - XXL+ xxs + Papillonneke - Mooniske - Rajackar - NYB(arbeiten,arbeiten) - Reptilian - Hub de Gallier + vriendin (ook arbeiten) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Blijft toch vreemd voor het eerst sinds 10 jaar een keer niet naar Wacken. Zal de sfeer en gezelligheid wel gaan missen, maar voor die paar leuke bands die ik er had willen zien, had het niet gehoeven, bovendien is het me toch echt te massaal geworden. Denk toch niet dat ik snel weer naar Wacken ga, heb mijn vervanger nu wel in Metalcamp gevonden |
|
- Verstikking - Tuup - Mira - Valfar - Ingrimd - XXL+ xxs + Papillonneke - Mooniske - Rajackar - NYB(arbeiten,arbeiten) - Reptilian - Hub de Gallier + vriendin - MR.N & vriendin, onder protest. Het is dat we een speciaal arrangement aangeboden hebben gekregen, niet op de paupercamping gelukkig. Boeiender |
|
quote: Maar die zal wel tijd hebben voor party party. Ik wil alleen WASP zien. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 24-07-2010 14:50] =) |
|
quote:Yep, hoef maar voor 1 band te werken, daarna alleen maar feest, feest en nog eens feest....in de cocktailbar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hehe, dan drinken we er daar ook nog |
|
FESTIVA LAREA Following goods have to be confiscated, respectively can be enclosed with costs in the locker trucks (only on the new event area at the medieval market; not on the camping parking area!): 14. Vuvuzelas, Megaphones etc. Jammer Ingritti, je plastuit mag niet mee! |
|
Even normaal doen tegen plastuiten. |
|
quote: Ach, die kan ze dan vast wel op het terrein kopen. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 25-07-2010 8:55] Bareuh... |
|
quote: hopelijk voor jou staat er een patatkraam naast je tent! |
|
quote: Ik vermoed dat er de rest van het jaar ook nog wel wat vee rond zal lopen in die omgeving en ook daarvoor lijkt me dat glasscherven niet gewenst zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |