|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij weet toch alles wel? Je moeder. |
|
Daar is die dan !!! de Running Order voor Wacken!!! Er moeten volgens de lijst nog 4 'grote' namen bekend gemaakt worden... 3 voor de True metal stage, en één voor de Black metal stage! http://www.wacken.com/de/woa2010/main-bands/running-order-2010 PS: Ondanks de prima line-up, dit jaar niet aanwezig PPS: Equilibrium op de Medievel stage..... dat kan nooit goed komen.... hoe moeten ze minimaal 20.000 man voor dat podium kwijt ! [Dit bericht is gewijzigd door horned_reaper op 02-04-2010 17:02] |
|
gvd Despised Icon in de tent |
|
Wat heb je hier nu aan als er geen tijden bijstaan? |
|
waarom nu al druk om maken? =) |
|
+ Soulfly en Kamelot |
|
Brutus staat er ook zag ik net |
|
+1 |
|
Nieuwe namen: Kamelot (leuk) Soulfly (waarom toch altijd?) |
|
Voor diegenen die wel opgelet hebben tijdens de Duitse les: http://www.dnews.de/nachrichten/netzwelt/205321/hacker-knacken-ticket-server-wacken-open-air.html Hacker knacken Ticket-Server von 'Wacken Open Air' WACKEN - Hacker haben einen Ticket-Server für das Heavy Metal Festival "Wacken-Open-Air" (WOA) angegriffen. Mit den ausspionierten Bankdaten buchten sie mehrfach Beträge von den Kreditkarten-Konten der Rock-Fans ab, sagte eine Sprecherin des Veranstalters am Freitag. Die Staatsanwaltschaft Flensburg hat die Ermittlungen aufgenommen. Das WOA gilt als weltweit größtes Heavy Metal Festival und ist regelmäßig Wochen vor Beginn ausverkauft. In diesem Jahr werden 75.000 Fans aus der ganzen Welt vom 5. bis 7. August mit Kultbands wie Iron Maiden, Alice Cooper, Slayer und Mötley Crüe sowie Dutzenden anderer Gruppen "ihre" Musik feiern. Toch maar even jullie bankrekening/creditcard controleren, lui? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 12-04-2010 20:07] Bruce Banner |
|
PSSSSSSSSSSSSSSSSSSST quote: Boeiender |
|
Jaaaaaaaaa, zie het ook net. Heb tijdens de DUitse les opgelet, maar blijkbaar tijdens de les "lees de draad voordat je blaat" niet. Wilde enkel behulpzaam zijn. Bruce Banner |
|
Ik wilde ook alleen maar behulpzaam zijn, ik heb voor de rest weinig in dit topic te zoeken. Boeiender |
|
+1. Bruce Banner |
|
Beste Metaalhoofden. Ik biedt een Wacken ticket te koop aan. Heb een afvaller dit jaar. Het ticket is gewoon €130,- Dit is dus een 3 day all-in ticket voor de 2010 editie. Mail mij op personal.void@gmail.com Groeten, Benny Can't wait to punch you in the face while you're sleeping tonight! |
|
Kataklysm komt helaas niet meer, volgend jaar komen ze terug. |
|
Wackennnn Is de line up nu eigenlijk volledig bekend? Wel jammer dat kataklysm niet meer komt, maar genoeg andere toffe bands! Ohh jaa dik genaaid van dat hacken. Ik heb samen met een vriendin kaartje gehaalt op der pa's creditcard, daar was ook iets van 600 euro van afgehaald .. |
|
Ik heb er zin in |
|
quote: Oh |
|
Nu staat dan wel echt de running order online: http://www.wacken.com/de/woa2010/main-bands/running-order-2010/ Erg jammer van Immortal en Candlemass tegelijk. Voor de rest kan ik er wel mee leven. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 02-06-2010 11:11] |
|
Absurd hoeveel bands maar een half uur speeltijd hebben in de tent! Rotting Christ en Evile bijvoorbeeld, wat toch redelijk grote bands zijn. Gelukkig speelt Solstafir dan wel weer 45 min. Verder kan ik er mee leven. De Zaterdag is duidelijk de mooiste dag voor mij! |
|
Dat kan een stuk slechter zeg. Jammer dat ik maar weinig tijd heb om mambo kurt te gaan zien. Wel leuk om te zien dat de metal karaoke terug is. Dat is toch een stuk lolliger dan die wet stage party's van vorig jaar. |
|
Is er al een lijstje van ZM-Wacken-gangers ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik zal wel beginnen dan. Lijstje: - Verstikking Gigantisch kut trouwens dat Candlemass en Immortal compleet overlappen, verder geen probleem met de tijden op Wacken dit jaar (stuk of 16 bands die ik wel graag wil zien). Toch maar Candlemass gaan loeren denk ik zo . |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |