|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Zal wel begin juni 2011 worden. [edit]oeps [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 12-08-2010 10:32] Boeiender |
|
Ik ben van de partij. Sterker nog, ik schaf zo snel mogelijk de kaartjes aan, dan weet ik zeker dat ik dat niet vergeet. Maar toch, Wacken heeft een speciaal plekje in mijn hart, als verjaardagsvierfestival. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Wel goed dat ze ook een 'altijd twee' gebaar maakt. Voor het geval Bert vergeet die 2e foto te maken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Volgens mij is dat eerder om aan te geven dat ze alleen aan een devil's three way doet. Zo is ze wel. Leer mij .. ehm.. ehmm... Beatrice kennen. Ja, zo heet ze. Beatrice. Opgegroeid als engeltje, maar in haar wilde jeugd ontspoord helaas. Beatriesje toch. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Vrouwen zijn natuurlijk wel inflatiegevoelig. Hoe langer je zonder zit, hoe lager je je eisen stelt. Na een week vakantie met de verkenners, zag die ene padvindster, die je de week ervoor nog afwees, er ineens een stuk aantrekkelijker uit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dan zijn mijn eisen mogelijkerwijs nu wel onder het zeeniveau gekelderd. Ik ben echter ook wel erg ontvankelijk voor vrouwelijk schoon in diverse verschijnselen; ik bespeur bijna altijd wel iets aantrekkelijks. Zelfs een hint van vergane glorie kan ik al erg prettig vinden. (En nee, Hypnos, dat is geen hint om weer één of ander ranzig plaatje te gaan posten) [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Haha ... en jij denkt dat ik maar 2 foto's heb gemaak [Dit bericht is gewijzigd door mrugly op 15-08-2010 22:44] |
|
Een mooie fotoserie van W:O:A 2010 met 500 foto's is te vinden op www.metalphoto.org. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina |