|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Hm oke, nou als deze bands komen wil ik het nog wel overwegen om naar Wacken te gaan, anders nimmer nooit niet. Against God and Government |
|
En het is Iron Maiden die de donderdag zal spelen [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 16-12-2009 14:29] |
|
Dit wordt wel heel erg een herhalingsoefening van gedeeltelijk 2007 en gedeeltelijk 2008 |
|
Idd... Iron Maiden dus bevestigd :D En daarbij ook Ill Nino en Ektomorf! |
|
quote: Bron? Op de site staat enkel nog Torfrock vermeld |
|
quote: Het is gehoornde verkrachter David, die kan en mag je qua dit soort nieuws niet serieus nemen. Heb trouwens een cd voor je liggen. Boeiender |
|
quote:heb je ook weer een punt, en daarnaast zijn het kutbands dus dat scheelt ook weer Kom die CD straks wel even ophalen |
|
quote: Kijk wel even uit, ben zou ziek als een hond... knorknor. Boeiender |
|
quote:Dan zal ik mijn tong uit je strot houden |
|
quote: Zou eens tijd worden ja... hehe. Boeiender |
|
quote:Maar je bent zo... zo... zo... Ach laat ook maar, dit kan ik niet overtuigend brengen |
|
heeft Maiden nu ook een abonnement op Wacken gekregen |
|
Antwoorden op de vragen staan pas een tijd na de vraag op de rest van de site. Ekto heb ik ook al als vraag voorbij zien gaan. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Despised Icon, Caliban, Edguy, Endstille, Ghost Brigade, Grave Digger, Orden Ogan, Stratovarius en W.A.S.P en 1349 zijn dus bevestigd. |
|
quote: Er staat anders op de site wel Iron Maiden. Hm, daar maak ik de schoenen niet meer voor smerig. Mocht er ooit een Mercyful Fate-reünie op Wacken komen, dan stap ik wel bij Wim in de auto. Andere band waar ik nog wel warm voor zou lopen: Led Zeppelin (mét Robert Plant). Getver, ik ben wel een verzadigde ouwe lul geworden, zeg... Bareuh... |
|
quote: ik zou ik beide gevallen met je meegaan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: ah, die huren voortaan ook een tent bij maiden... krijgen ze er een gratis show bij haha. |
|
Maiden inderdaad bevestigd! voor degene die er zonder te veel poespas naartoe wil: voor de 12e x rijdt er een bus via Breda en Utrecht naar Wacken. 230 euro per plaats, maar voor de snelle beslisser is er een speciale prijs... alle info op myspace slash festivalbus wees er snel bij want Maiden en Mercyful Fate zorgen altijd voor n volle bak |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: het staat alleen met koeienletters op de website van Ill Nino... maar ach.... |
|
17.12.09 11:53 - Alter: 4 Minuten - Von: WackenHelge Aufgrund der hohen Nachfrage nach W:O:A Tickets, ist heute Nacht leider ein Fehler im Metaltixsystem aufgetreten. Darum waren kurzfristig keine Tickets mehr erhältlich. Der Fehler wurde nun behoben und die Tickets können wieder wie gewohnt bei www.metaltix.com bestellt werden. Als Überraschung können wir noch vermelden, dass heute im Laufe des Tages ein weiterer Topact bestätigt werden wird. Ihr dürft gespannt sein. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: MÖTLEY CRÜE Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: |
|
Hehe, wordt wel een hele trieste line-up zo. LOL. Boeiender |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |