|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Je bedoelt dus dat het een soort wedstrijd is geworden wie zich het gekste kan gedragen? Daar kan ik me wel in vinden, dat iedereen heel erg zijn best doet om op te vallen, maar storend heb ik het nooit gevonden. |
|
quote: Indeed, en je hoeft je er van mij ook niet aan te storen, ik stoor me er mateloos aan. My bad. Net als de grap met het brandweer orkest of die mambo mongool. Kan ik niets mee. Nogmaals, my bad waarschijnlijk. Boeiender |
|
Op Fortarock was Blaas of glory ook schitterend quote: Psies, dikke party allemaal en suf lachen om al dat soort lui Niemand heeft er last van. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat scheelt weer. Enig idee tot hoe laat de Metalmarket open is? Ik kon dat nergens vinden op de Wacken site. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Zet een zonnebril met blauwe glazen op... blauw geeft rust Wij gaan ons net verkleden ofzo.. maar denk dat we wel makkelijk te vinden zijn op de camping dit jaar... iets met een projectiescherm... |
|
quote: Waarom zou je dat willen? |
|
quote: Er zijn daar vaak genoeg mensen blauw, dus die zonnebril is niet echt nodig. Bareuh... |
|
quote:Ik hoop niet dat wij daar staan.dan ga ik toch echt deaud. =) |
|
Daar staan we dus wel, en dat zijn ook de openingstijden, veel plezier :') edit voor Mortis Rex: metalmarkt zelf is tot 20.00 open. [Dit bericht is gewijzigd door Sjaakie op 30-07-2010 14:49] |
|
is het een soort carnaval ofzo als ik al die beschrijvingen lees? |
|
quote: Dat is een schromelijk overdreven beeld wat er geschetst wordt. Wel lijkt het alsof vrouwen daar vaker dan op andere festivals topless rondlopen (is overigens niet altijd een aanrader). The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: heeft Normaal daar de afgelopen jaren ook opgetreden dan? |
|
Ik ga nu voor de 12e keer, maar heb daar nog nooit een vrouw topless zien rondlopen. Bij de meeste vrouwen die daar loslopen ook maar goed ook. |
|
Ik ben maar een keer op Wacken geweest maar het grootste deel van de "vrouwen" die er toen rondliepen was van het formaat bel Greenpeace om ze terug de zee in te laten trekken. Hierbij trouwens mijn excuses aan de potvissen en eventuele andere zee-creaturen die zich aangesproken voelen. |
|
ja bah, dikke mensen. Edit: Schaep houd er ook van [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 30-07-2010 17:17] |
|
quote: |
|
quote: Ik ook wel hoor, ik heb nergens gezegd dat ik sex met potvissen afkeur. |
|
Vorig jaar gelukkig een mooie Duitse aan de haak weten te slaan. Dit jaar gaat mijn vriendin mee, altijd prijs dus |
|
quote:geldt trouwens ook voor het merendeel van de mannen dat daar rondloopt. :-P |
|
quote: Ik las toch echter op de crewlist en Goddes site woensdag 15-00u. en andere dagen 10-00u.Ik mag het hopen. =) |
|
quote: Hehe, met Aapmensch in 2007 een dag bezig geweest om een mooie Duitsche te spotten. Wel gelukt overigens. Boeiender |
|
jammer dat ik die nooit heb mogen spotten! |
|
quote: Misschien hebben ze de regels aangepast, Graspop was ook erg vroeg dicht dit jaar iedere keer. Ik weet iig niet beter dan dat we pas dichtgaan als Harm dacht dat er echt geen cent meer te verdienen is. |
|
quote:Moet je ze ook niet gelijk anaal nemen Herrie.... [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 30-07-2010 19:12] Boeiender |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |