|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben nog nooit naar wacken geweest (summer breeze vorig jaar was men eerste Duitse festival), maar zou dit eventueel wel doen 1 van de komende jaren maar is het echt zo druk? of valt het in vergelijking met graspop best wel mee? |
|
quote: Graspop is beduidend minder druk.... Boeiender |
|
Wat picca's: (Zoek de ZMmers) Boeiender |
|
Hierbij nog wat foto's. Skyline (met Doro) Alice Cooper Motley Crue Amorphis Voi Vod Endstille Arch Enemy Grave Digger Slayer Anvil Unleashed Overkill WASP Edguy Immortal Soulfly Fear Factory De rest is te vinden op mijn website http://www.metal-experience.com |
|
quote: Welke Zm-ers zijn dit? Zij wilden niet dat wij naast hun kwamen zitten in de beergarten, terwijl dat echt zo ongeveer de enige plek was waar op dat moment nog plaats was. Uiteindelijk dus toch gewoon gaan zitten, maar op prijs gesteld werd het absoluut niet. Wacken begon goed, meteen de Woensdag van een beergarten tafel afgedonderd en m'n enkel gekneusd, dus heel wacken redelijk mank gelopen. Donderdag was het ook raak. Omdat we onze flessen whiskey niet mee de biergarten in mochten nemen hebben we deze in bekers overgegoten en hadden we dus zo'n 0,4 liter whiskey p.p. die in ongeveer 2 uur weg was. Gelukkig was er een of andere Duitser die mij meehielp en mij daarna de rest van de middag mede en shotjes van die shit wat je bij dat schip kreeg gegeven. Om 8 uur lag ik toen al plat en heb daarna 13 uur in coma gelegen. Hierna ben ik ook maar een paar bandjes gaan kijken op vrijdag en Zaterdag. Ihsahn was echt het beste van het festival, verder alleen nog Arch Enemy gezien maar daarna weer snel de beergarten in gevlucht. Kampfar was op Zaterdag de beste band, alleen jammer dat het zo vroeg en zo warm op dat moment was. Overkill was ook wel lachen voor een paar nummers. Immortal was echt te slecht voor woorden. Kut geluid en hoe halen ze het in hun hoofd om zoveel nummers van All Shall Fail te spelen? Halverwege dus naar Rotting Christ gegaan en dat was veeel bruter. Ohja, en ook nog Solstafir gezien. Zij waren ook echt heel bruut, maar zijn absoluut geen festival band. Tijdens zo'n set het publeik 'Happy Birthday' te laten zingen voor een roadie of het publiek te laten meetellen is geen succes. Gewoon bek houden en mij laten trippen! Ik vond het wel weer erg geslaagd en ik weet nu al wat ik kan verwachten met de drukte, ik vind dat iedereen zich wat aan stelt. Volgend jaar weer! [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 09-08-2010 20:53] |
|
Bij Amorphis hebben ze duidelijk geen tijd en/of geen geld voor een fatsoenlijke kapper. |
|
quote: Hehe, zij is AngelofDeath hier. Boeiender |
|
@ valfar , haha ik zou meteen daar gaan zitten dus, niet janken die lui. was weer een prima jaar, paar bandjes gezien, candlemass was het tofste en raven was wel ok. eigenlijk vanaf maandag op de camping gezeten en prima vermaakt, hadden koelkast bij, dus prima toeven. veel mensen vonden onze aggregaat opstelling opmerkelijk overigens, was grappig hehe. Volgend jaar kaartje onnodig? gewoon terrein op, als die dude komt met de rode bandjes.. ben je even weg.. en op het terrein van de biergarten kan je zo komen zonder bandje, kan je alsnog bands zien vanaf daar. naar dorp om te zwemmen/shit kopen ga je ff in de kofferbak liggen fzo alles prima geregeld, ga sinds 2002 naar wacken, en snap al het commentaar niet, maar goed zitten veel zeikerds hier. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: |
|
Da's wel een klein puntje van kritiek van mijn kant. Die aggregaten en enorme stereo installaties op hoog volume die tegen elkaar in staan te blazen zouden ze van mij wel een halt mogen toeroepen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Idd, je zit op een festival met duizenden andere mensen hoe fucking egocentrisch ben je dan bezig? Zo heb ik ook ruzie gehad met een stel van die roemeense ratten die het nodig vonden om 'n half uur lang een kruk bezet te houden voor een of andere vriendin van ze die zo terug zou komen... Maar die kwam natuurlijk niet dus toen maar ff de botte nederlander uitgehangen (hoewel ze maar bleven volhouden dat ik italiaan was) en m'n zitplek toegeeigend Voor de rest de grootste lol gehad op wacken dit jaar! Gaafste voor mij was ons eigen optreden met Seven Ends (circle pits en wall of deaths vlogen ons om de oren, te gek publiek!!) mijn wacken kon daarna eigenlijk al niet meer stuk. En van Slayer, Fear Factory, Unleashed, Cannibal Corpse en Immortal heb ik ook uitermate genoten. Groot dieptepunt vond ik Maiden. Dat optreden kakte totaal in door al die langdradige nieuwe shit die ze speelden. Ik verwachtte geen somewhere back in time tour deel 2 maar dit was wel erg gefocused op nieuw spul... don't mistake lack of talent for genius |
|
Hehe, bij jullie was het wel gaaf ja. Wel goed dat jullie nog wat flyers hebben uitgedeeld aan ons op de VIP camping, anders zou ik het straal vergeten zijn. Boeiender |
|
Leuke week Wacken gehad. Gelukkig ben ik toch maar Candlemass gaan kijken na vijf saaie minuten Immortal. Wat een geluid en dan vooral die zang! Beste optreden WOA 2010! Die zaterdagnacht ook nog per ongeluk op the Devils Blood gestuit. Verrassend gaaf zeg! Verder was Slayer weer erg lekker, de setlist van Maiden jammer, dronken door de Beergarten scheuren op een fiets gaaf, het (weizener)bier koud, de zon warm en hebben Mambo Kurt en de Wacken Feuerwehr weer als vanouds staan heerschen! Toch wel blij dat ik alsnog op het laatste moment ben gegaan. Minpuntjes waren het zitten op campingdeel U (!) en het (wederom) crashen met de auto. Gelukkig konden we dit keer wel doorrijden. Volgende keer maar met een botsauto op pad! Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Jij dacht zomaar even bij deze Aarsfok megasterren te kunnen zitten!!?? Hoe haal je het in je hoofd!!?? Je kan van een afstand toch al zien hoe belangrijk deze flapdrollen zijn. Someones gaining weight... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Waardeloos inderdaad. Dat soort lui mogen van mij direct een nekschot krijgen. Stelletje aso's. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hetgeen overigens ook geldt voor mijn duitse buurman die een halve dag in zijn blote reet in een campingstoel zat. Als ik braadworst wil zien gooi ik er wel gewoon één op de bbq. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Je hebt ook een halve dag gebiologeerd naar dit fenomeen zitten staren? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Wat een creatuur, post die hier ook? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Och, Zweden die in elkaars kont kijken (spelonking, haha) in de stoel naast je, Noren die dagenlang met hooguit een kilt maar meestal niets rond je kamp hangen en als je ze goeie dag zegt hun leuter komen laten zien. Hoort er allemaal bij. |
|
quote: Bij ons waren het Zweden en was het geen halve dag maar bijna het hele festival. Dan zie ik de lol er ook niet meer van in. Dat was overigens wel irritant en opvallend, het grote aantal copy cats dat naakt rond liep of met bordjes 'free hugs', maar dan wel met een kop van 'ik heb hier eigenlijk helemaal geen zin in'. Toen het nog spontaan werd gedaan door ontzettend zatte lui was het nog leuk, maar nu lijkt het of mensen het doen 'omdat het er bij hoort, toch?'. Wel mooi trouwens dat wij bij onze buren bekend stonden als 'The Dutch people that never sleep' Overigens viel dat best mee, maar waren we met zo'n grote groep dat er altijd wel iemand wakker was. [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 10-08-2010 22:11] |
|
quote: milf! |
|
[quote]Op 9 augustus 2010 20:51 schreef valfar het volgende: Welke Zm-ers zijn dit? Zij wilden niet dat wij naast hun kwamen zitten in de beergarten, terwijl dat echt zo ongeveer de enige plek was waar op dat moment nog plaats was. Uiteindelijk dus toch gewoon gaan zitten, maar op prijs gesteld werd het absoluut niet. quote] duidelijk een post voor het aardschokmissers topic dan! |
|
Ze heeft wel een Blind Guardian-tattoo, dus dat is een pluspunt. |
|
quote: Ik dacht dat alleen Duitsers die "band" kunnen aanhoren. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |