|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Getverdemme. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ehm nee, niet met Delain. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Atrocity toch? |
|
ja klopt! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
15.03.10 14:42 - Alter: 1 Stunden - Von: Wacken-Arne Die Allstar-Band KILLING MACHINE, die von dem deutsch-französischen Peter Scheithauer (ex TEMPLE OF BRUTALITY / BELLADONA) ins Leben gerufen wurde, wird in diesem Jahr auch das Wacken Open Air beehren. Den Sängerposten soll Csaba Zvekan übernehmen; den Schlagzeuger macht Jon Dette (ex TESTAMENT / SLAYER) und Peter Scheithauer wird Gitarrist sein. Der Posten des Bassisten ist noch nicht geklärt. Wer wissen möchte ob das Quartett zusammen wirklich rockt wie eine ‚killing machine’ sollte zu ihrem Gig auf dem W:O:A 2010 kommen. Volgens mij is de basist gewoon bekend, hoor. Thursday, March 11, 2010 New Bass PLayer KILLING MACHINE www.killing-machine.com - www.myspace.com/killingmachineusa KILLING MACHINE ANNOUNCE NEW BASSIST USA based metal band KILLING MACHINE, have revealed that former STRATOVARIUS and current EVERGREY bass guitarist Jari Kainulainen will be joining the band. Jari will continue with his position in EVERGREY, but the chance to challenge himself in a different field with KILLING MACHINE was an opportunity he did not want to miss. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Obwohl es eigentlich keinen überraschen wird, bestätigen wir euch heute MAMBO KURT für das diesjährige Wacken Open Air. Der promovierte Ausnahmekünstler wird wieder einige Ohrwürmer für euch auf seiner Heimorgel spielen und für unvergessliche Momente (im Biergarten) sorgen. Ik vroeg me al af waar hij bleef. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dat is Otto.. Speelt er ook een volledige NL band? Ah Rotting Christ erbij. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-03-2010 21:22] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Kreeg net een mailtje van metaltix dat ze gehackt zijn. Meteen even credit card online gechecked en er staat al voor ruim 600 euro afgeboekt Fucking mongolen daar zeg. Kan iedereen die wacken kaarten gekocht heeft bij metaltix met credticard dus aanraden om ff te checken. |
|
lekker bezig daar! |
|
Mij hebben ze voor 300 euro te pakken, de kutzakken... |
|
Creditcard. Veel te modern voor mij. Ik heb gewoon oldskool geld over geboekt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: En het dan toch niet doen... |
|
quote: Sorry, is lullig genoeg, maar toch: Boeiender |
|
Ook alleen omdat jij om de één of andere reden een bloedhekel hebt aan Wacken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
@ Lol: +1. Hehe. En ik ook aan creditcards. :D Je moeder. |
|
quote: Nee, dat niet, het is meer dat ik het creditcard gebeuren op internet sowieso wantrouw. Ach, het geld krijg je vast en zeker terug. Boeiender |
|
Ik ben benieuwd hoe dat gaat gebeuren en vooral hoelang je daarmee bezig bent... Je moeder. |
|
quote: *komtie!* Achja, mensen die naar zo'n kansloos festival gaan mogen ook wel wat meer betalen. *zo, Ralph tevreden?* Boeiender |
|
En: "Anders geven jullie het toch alleen maar uit aan Manowar cd's." Je moeder. |
|
quote: Ja, bedankt man. Wat betreft die credit cards geef ik je echter gelijk, dat blijkt nu maar weer hoe het ongeluk in een klein hoekje zit. Geldt trouwens voor alle vormen van online betalen denk ik. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
1 april van metaltix ? |
|
En Raj zit ook in het complot, ja? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Wie weten! Die Duitsers zijn nooit voorspelbaar |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |