|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jap, maar ik ga niet op de fiets hoor! |
|
quote: +1. =) |
|
quote: Yess! Nu kunnen we een nieuw topic maken! |
|
Zojuist maar even 3 kaartjes besteld. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Heb mijn kaartje inmiddels ook binnen. |
|
Endstille is nu ook bevestigd ! |
|
kut, nog meer panda's Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
W.A.S.P. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hè bah, komen er nog interessante bands? Lekker belangrijk eigenlijk, de sfeer op Wacken is fenomenaal. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
+ 1349 |
|
+ 1 = 1350 |
|
God wat lame! |
|
quote: O? Boeiender |
|
Ik doe het er nog steeds niet voor. En tegen de tijd dat er een paar echt goede namen bevestigd zijn zal het wel weer uitverkocht zijn, hehe. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Of niet, ook goed. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Tegen die tijd regent het wel weer 2e hands kaartjes. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: KICK ASS! Dat is goed nieuws |
|
quote: |
|
Tickets zijn binnen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-12-2009 14:14] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
15.12.09 16:37 - Alter: 1 Stunden - Von: WackenHelge Morgen Metalheads wird’s was geben.... ...nämlich einen weiteren fetten TOPACT am Night to Remember Tag für das W:O:A 2010! Ab morgen werden in unregelmäßigen Abständen zusätzlich zu den verbliebenen Adventskalendertürchen die "fetten Bands" für nächstes Jahr bekannt gegeben. Den Anfang macht.... TROMMELWIRBEL... Nee nee, das wird noch nicht verraten! Ihr dürft also gespannt sein, wenn MORGEN der Auftakt gemacht und den wilden Spekulationen zu den 2010er TOPACTS vorerst ein Ende gesetzt wird, indem wir dieses Highlight verkünden dürfen. Het zal bij benieuwen welke topper dat wordt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb geruchten gehoord dat Metallica, Slayer, Megadeth en Anthrax op de Night To Remember spelen. Maar goed, dat zijn maar geruchten... Bareuh... |
|
quote: Night to remeber?? leg eens uit, is dat een onderdeel van Wacken ofzo? Against God and Government |
|
quote: Dat is altijd de Donderdag, normaal treden er dan bands op die het in Duitsland goed doen zoals Blind Guardian of The Scorpions. Gewoon grote bands die op donderdag spelen, niks speciaals aan verder. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |