|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah, ze zijn door de grote namen heen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
+ Letzte Instanz, Schelmish, Maroon en Varg. |
|
quote: Burzum? |
|
Mooi, ik zie nu dat Solstafir ook komt, dan wordt het toch nog zeker de moeite waard Wel grappig dat Solstafir als viking wordt aangekondigd |
|
quote: Voivod bestätigt! 07.01.10 12:52 - Alter: 6 Minuten - Von: WackenHelge Die Science Fiction Rocker aus Kanada sind beim W:O:A 2010 dabei! Mehr zur Band unter Billing/Bands Euer W:O:A Team Heersch! |
|
lineup wordt steeds beter. Ze hebben echt geleerd van vorig jaar |
|
Aanwezig! En nog spelen ook But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
En Gojira bevestigd |
|
OH, doet de site het weer dan? |
|
quote: Heersch!!! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Muhaha ik wil ook een ' DeGris' T-shirt But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
en ook eternal legacy bevestigd. Staat ook een bericht op dat de site zondag gehacked was. |
|
Natürlich sind wir noch längst nicht fertig mit dem Line-Up und es vergrößert sich immer weiter. Heute wollen wir euch die britische NWOBHM-Band RAVEN und die Allgirl-AC/DC-Coverband HELLS BELLES ankündigen. Die HELLS BELLES werden an 2 Tagen auf der Beergarden-Stage die besten AC/DC-Songs für euch spielen. Raven Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tickets zijn besteld! |
|
quote: |
|
OverKill |
|
quote: YES !!! |
|
Hmzzz. Op deze manier houd ik wel erg weinig tijd over om in de Biergarten te gaan lamballen en loop ik alleen maar heen en weer te rennen van podium naar podium. Daar is mijn dikke lijf helemaal niet voor gemaakt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Boeiender |
|
Unleashed erbij |
|
quote: Gokje, met Leaves Eyes?!?! |
|
Für heute haben wir einmal mehr eine besondere Bandankündigung für das W:OA: 2010: FEAR FACTORY! Nachdem die Masterminds Burton C. Bell und Dino Cazares wieder zueinander gefunden haben, spielten sie einen neuen Industrial-Meilenstein ein, der auf den Namen Mechanize hört. Mit diesem Knaller an Bord werden sie Wacken in Schutt und Asche legen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Met Delain En Fear Factory is weer een goede naam! [Dit bericht is gewijzigd door horned_reaper op 08-03-2010 15:16] |
|
Edit. [Dit bericht is gewijzigd door horned_reaper op 08-03-2010 15:17] |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |