|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik neem mijn 'Bertje!' shirt mee, om die Duitsers nog even extra in te wrijven dat wij hoger zijn geëindigd op het WK |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Maar ik bedoel natuurlijk deze: |
|
Zo maar eens die kant op. Tot over een week. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Zitten te wachten op een collega die naar Slayer zou gaan,voor nop blijkbaar...maar toch wachten... =) |
|
quote: Als ik zie hoe je't typt kan ik me al helemaal niet voorstellen dat ze je begrijpen als je't spreekt. Wordt lastig vriendjes maken dan |
|
Morgenochtend zeer vroeg vertrekken we Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kaartje in da pocket, morgenavond maar eensch die kant op. En ik denk zaterdagnacht terug. Boeiender |
|
zou mooi zijn, heb dit weekeinde namelijk wel meer te doen dan oppassen op Satan! |
|
quote: Ik dacht dat jij een hekel had aan Wacken? [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 03-08-2010 23:59] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
heeft hij ook... maar ja, deerne EN een MAO maken het verschil he! |
|
quote: Klopt, maar een weekend met de deerne is toch wel waardevol als ze een half jaar in het hotel zit.En VIP camping, dat scheelt. (Zegt men). Boeiender |
|
Zit ze in een hotel maar je moet toch op de camping? Die camping is trouwens wel een stuk rustiger; zeg maar niveautje ouwelullenrust. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Lezen is moeilijk hè. Ze zit voor een half jaar voor haar werk van zondagavond tot vrijdag in een hotel... quote: Mooi zo. Boeiender |
|
Duud'lek ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Iemand die toevallig de vrijdag /morgen heen rijd? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: "Was denn" en "Den" Krieg, in dit verband. Bruce Banner |
|
Vanmorgen om 6 uur opgestaan en om 7 uur de camping af gereden. Toch prettig om helemaal zonder files thuis te komen Ohhh en wacken is nu net als andere festivals ook gay Niet dat het publiek zich daar bijzonder veel van aan trok overigens. |
|
No circlepit, damn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Leuke wisselwerking tussen Max Cavalera en de videoscherm mensen toen Max, ondanks verzoeken van de organisatie dat niet te doen, zonodig meerdere keren moest oproepen tot het starten van een circle pit. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ze waren de heren van Job for a Cowboy ook vergeten te vertellen dat een wall of death niet gewenst was. Pas bij de tweede werd het duidelijk omdat het geluid uit gezet werd. |
|
Waarom zijn circle pits en wall of deaths tegenwoordig ook al verboden? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Volgens de organisatie omdat er structureel teveel zwaargewonden vallen. Wat wel mooi was is dat tijdens het omroepen van en het verklaren waarom er geen wall of death meer mocht en door het publiek spontaan een wall of death werd ingezet. Ook veel bands waaronder Caliban riepen het publiek ook actief op geen cirle pits of wall of deaths te doen voor de veiligheid. Ik vermoed trouwens dat dit wel met het love parade incident te maken heeft. Ik denk dat de organisatie zich er bewust van is dat alle grote evenementen op dit moment onder een vergrootglas liggen van zowel overheid als media en dat ieder incidentje een groot probleem kán worden. Er gingen btw ook gruchten dat er al iemand overleden was. Iedere keer dat ik dat hoorde was het overigens bij een andere band en ik heb er op internet ook niks over kunnen vinden. Denk ook wel dat de organisatie dat had laten weten. Een aantal jaar terug was er ook iemand overleden en toen stond het groot op de website en werd er zelfs geld ingezameld voor de familie. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 08-08-2010 16:48] |
|
quote: Sjezusss, jij wil ook altijd het waarommmmm weten he.. Maar misschien was het wel ivm de drukte. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-08-2010 16:46] |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |