![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
crass had 't al eigenlijk gelijk bij het rechtte eind... ![]() |
|
ik heb een bootleg shirt van crass. Dat was mijn bijdrage voor vandaag. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote:Da's mooi mien jong. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() Je moeder. ![]() |
|
LOL iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Is vaste prik bij kraakfeestjes, minstens één (maar vaak meerdere) figuren die een hond bij zich hebben. ![]() Zijn overigens vaak wel de mooiste feestjes. ![]() |
|
Zielig voor zo'n beest... Je moeder. ![]() |
|
quote: Geloof ik ook wel ja, aangezien muziek op die feestjes vaak op zeer hoog volume wordt gedraaid. Ben benieuwd of die beesten zulke shit goed trekken. ![]() |
|
Mwa als ik de muziek bij mij keihard zette terwijl ik 20 meter verder was ging mijn hond nog gerust naast de boxen liggen. T was misschien een iets fijner plekje maar hij had voor de rest nog plekken zat. Misschien vinden honden het fijner als het wat rustiger is maar echt een punt maken ze er niet van. Een honden oor mag dan wel gevoeliger zijn dan de onze, maar dat is de gehoordrempel die dus lager is. Ze leven in dezelfde wereld als wij dus de pijngrens zal echt niet veel lager liggen. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 23-08-2010 22:16] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: (SN) Meaui. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
...precies, de politie heeft onvoldoende capaciteit... want die zijn met 30000 man tegelijk druk met bekeuringen uitschrijven, omdat ik even een boterham achter het stuur op eet!!! mooi man! ![]() |
|
quote: Soderju zeg, je was niet geïntimideerd door die 3000 man? Boeiender ![]() |
|
30.000. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Maar, misschien wel door die andere 27000! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
idd: THIS IS SPARTA!!!! nee, ik hoorde een stemmetje "beltegoed" roepen. ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, hoe klonk dat stemmetje? ![]() Boeiender ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Hoe zit het met de sociale woningbouw in die bananenrepubliek eigenlijk? Verder weet ik dat er een hoop panden zijn waar dak- en thuislozen bivakkeren met het beroerde weer. Zo mooi vind ik het dus niet. Laat de PvdA eerst maar eens de problemen met de woningmarkt oplossen. Maar ik denk dat er teveel collega-politici van van der Laan dik binnen lopen te tikken bij de corporaties. De PvdA-ers toen tegenwoordig liever stoer met de intolerantie opinie van het Powned- en Telegraaf-publiek mee dan dat ze de ellende die ze met hun jarenlange wanbeleid hebben veroorzaakt echt oplossen in de stad met de A. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote::') 'intolerante opinie', kom op zeg! Gewoon betalen! Schaarste! Weg met die 'voor-een-dubbeltje-op-de-eerste-rij'-mentaliteit van dat tuig! Als je in A'dam centrum wilt wonen moet je betalen. Wil je niet betalen dan ga je maar in Drenthe wonen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Kraken doet mij braken. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Mwoah. Voor sommige mensen is huur opbrengen echt veel gevraagd, al dan niet door verslavings-, verblijfs- of psychische problematiek. Zo lang die geen fatsoenlijke huisvesting krijgen mogen ze van mij gekraakt wonen. Met "activisten" die makkelijk kunnen werken en gewoon te beroerd zijn om huur te betalen heb ik ook niet veel medelijden trouwens. Maar krakers uit principe die mooie panden willen behouden draag ik een warm hart toe, vooral omdat dit ook veel procederen, werk en inzet vraagt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:'Belangrijke', 'mooie' panden kun je ook op een monumentenlijst laten plaatsen ipv ze volschijten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Wel drugs kunnen betalen maar geen huis. Prioteiten stellen? ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |