![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Niks, de krakers hebben dan niks om mee te gooien en de vastgoedgasten bouwen dan snel een muur .. ![]() |
|
![]() En waarschijnlijk weten de vastgoedgasten met het maken van de muur nog crimineel geld wit te wassen ook. [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 04-10-2010 20:01] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
Trouwens, om dit hele illegaal zijn van kraken wat efficiënter te kunnen handhaven: gevangenissen vermommen als kraakwaardige panden? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 04-10-2010 20:11] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Zo lang het maar niet de gevangenis is waar ik (anti-kraak) mijn kantoor heb: sure. Maarre, gaat dat de overheid (en belastingbetaler) ineens niet veel kosten aan kost en inwoning? [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 04-10-2010 20:14] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
quote:Wat een verschrikkelijke kut bron. Eerder is het filmpje is het duidelijk dat meerdere van die krakers op de confrontatie uit zijn; geweld tegen politie is altijd rechtvaardig. Later wordt er melding gemaakt van een grimmige sfeer en dat de demonstranten met projectiele gooien. Je ziet wat beelden van een vechtpartij en dat wordt er zonder beelden of context wat gesuggereerd. Sorry, maar ik had van jou wel een wat serieuze en stevigere bron verwacht om jouw voordeel van twijfel naar anti-democratische gelijkheidsfundamentalisten te laten hangen ipv naar ‘het gezag’. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: (SN) Hoppa. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
"te bond gemaakt"? Godskolere ![]() "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
quote: ![]() Against God and Government ![]() |
|
ik ga voor de grap een keer greycloaks auto omduwen en dan bij krakers aan de overkant aanbellen!! YOUTUBE HITS!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Doe dat dan deze maand nog, vóór november heb ik 'n andere. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Heb jij krakers tegenover je dan? ![]() ![]() |
|
Wel bejaarden? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Die kraken ook wel 'ns ja. ![]() ![]() |
|
Die kraken soms ook aan alle kanten. Te laat. :') [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-10-2010 21:53] Je moeder. ![]() |
|
LOL, prcies wat ik bedoelde. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Hulde, die lotus-slachtoffers van tegenwoordig worden steeds realistischer. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Op het moment dat onze wet de Universele rechten van de mens dwarszit (dus niet zoals hier eerder genoemd 'zelf bedacht recht op een woning', zie onder) vind ik dat wel te verantwoorden. Article 25. (1) Everyone has the right to a standard of living adequate for the health and well-being of himself and of his family, including food, clothing, housing and medical care and necessary social services, and the right to security in the event of unemployment, sickness, disability, widowhood, old age or other lack of livelihood in circumstances beyond his control. One facebook to find them all, and in the darkness bind them... ![]() |
|
quote: Ow, sorry. Ik had er nooit bij stilgestaan dat al die krakers geen keus hadden en werden gedwongen te gaan kraken door situaties waar ze zelf geen invloed op hadden. Ik zal direct mijn mening ten aanzien van deze goedwillende slachtoffergroep herzien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Als ze die kans erop zelf vernachelen door zich niet aan te passen naar de maatschappij moet de maatschappij dus maar concessies doen? Ik blijf me keer op keer verbazen over dat enorme egoïstische karakter van kraken. :') [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-10-2010 12:40] Je moeder. ![]() |
|
quote: Bekijk het zo, Karni. Als je per ongeluk even de woorden 'in circumstances beyond his control' over het hoofd ziet kun je op grond van dat artikel gewoon op je 65e ( of zelfs eerder) stoppen met werken. Vandaag zelfs als je dat zou willen. Het is namelijk een universeel recht om dan te worden geholpen aan geld, verzorging, eten en onderdak. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Echt niet? Vrienden van me hebben heus wel geld en wil om een appartement te huren in Amsterdam. Zo proberen ze al lange tijd met z'n tweeën een driekamerwoning huren voor 900 eu. Maar slechts 1 van beiden heeft een vast contract en ze zijn geen stelletje maar gewoon vrienden. Je wordt bij alle makelaars geweigerd. ![]() One facebook to find them all, and in the darkness bind them... ![]() |
|
quote: Klopt, ik ga maar ontslag nemen en m'n huur opzeggen, laat de rest maar lekker voor me zorgen, ik heb er recht op! Je moeder. ![]() |
|
quote: Forensen zoals iedereen in hun situatie. Dus niet alleen maar egoïstisch, ook nog eens te lui om moeite te doen. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-10-2010 12:55] Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |