IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Kraken dus. (deeltje 4 alweer.) Vorige pagina | Volgende pagina
Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 04-10-2010 19:56 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Huisjesmelkers, projectontwikkelaars en krakers op het veld van de Amsterdam Arena zetten en kijken wat er gebeurd?


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-10-2010 19:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Niks, de krakers hebben dan niks om mee te gooien en de vastgoedgasten bouwen dan snel een muur ..


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 04-10-2010 20:01 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht



En waarschijnlijk weten de vastgoedgasten met het maken van de muur nog crimineel geld wit te wassen ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 04-10-2010 20:01]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-10-2010 20:10 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Trouwens, om dit hele illegaal zijn van kraken wat efficiënter te kunnen handhaven: gevangenissen vermommen als kraakwaardige panden?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 04-10-2010 20:11]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 04-10-2010 20:14 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Zo lang het maar niet de gevangenis is waar ik (anti-kraak) mijn kantoor heb: sure.

Maarre, gaat dat de overheid (en belastingbetaler) ineens niet veel kosten aan kost en inwoning?

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 04-10-2010 20:14]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-10-2010 21:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2010 19:14 schreef ZelThoR het volgende:
Nou, deze bijvoorbeeld, die al een tijdje per abuis als Amsterdamse TV-dinges aanduidde: http://www.watkijkjij.tv/magazine/wat_kijk_jij_krakersrellen_in_amsterdam/

Blijft ook een 'zwakke' bron. Maar ik kan helaas weinig verslaglegging uit serieuzere bronnen vinden.
Wat een verschrikkelijke kut bron. Eerder is het filmpje is het duidelijk dat meerdere van die krakers op de confrontatie uit zijn; geweld tegen politie is altijd rechtvaardig. Later wordt er melding gemaakt van een grimmige sfeer en dat de demonstranten met projectiele gooien. Je ziet wat beelden van een vechtpartij en dat wordt er zonder beelden of context wat gesuggereerd.
Sorry, maar ik had van jou wel een wat serieuze en stevigere bron verwacht om jouw voordeel van twijfel naar anti-democratische gelijkheidsfundamentalisten te laten hangen ipv naar ‘het gezag’.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-10-2010 21:25 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Krakers krijgen snelrechtzitting

Zes krakers die het vrijdag te bond hebben gemaakt moeten zich volgende week woensdag melden bij de politierechter in Amsterdam voor een snelrechtzitting. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) vandaag bekend gemaakt.

De krakersdemonstratie van afgelopen vrijdag liep uit de hand tot een gewelddadige confrontatie met de ME. In totaal werden er elf krakers opgepakt door de politie. Eén van hen zit nog vast, de rest is al vrij gelaten. Van de zes verdachten die moeten voorkomen, zou er één zijn die een agent heeft mishandeld. De rest moet plaatsnemen in de rechtbank vanwege openbare geweldpleging.

Burgemeester Eberhard van der Laan heeft ook kenbaar gemaakt dat hij gaat proberen de schade die de demonstranten hebben aangericht te verhalen op aanrichters van de schade. Al zal dat volgens de gemeente Amsterdam moeilijk worden. Het is niet precies duidelijk wie welke schade heeft aangericht en waarschijnlijk is er bij krakers niet veel geld te halen.

(SN)

Hoppa.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 04-10-2010 21:28 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

"te bond gemaakt"?

Godskolere


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-10-2010 21:31 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 4 oktober 2010 19:54 schreef Greycloak het volgende:
De plizi heeft zelf met van alles lopen gooien en auto's omgeduwd!
ZOG!




Against God and Government


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 04-10-2010 21:34 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik ga voor de grap een keer greycloaks auto omduwen en dan bij krakers aan de overkant aanbellen!!

YOUTUBE HITS!!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-10-2010 21:35 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2010 21:34 schreef Black Jew het volgende:
ik ga voor de grap een keer greycloaks auto omduwen en dan bij krakers aan de overkant aanbellen!!

YOUTUBE HITS!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-10-2010 21:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Doe dat dan deze maand nog, vóór november heb ik 'n andere.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-10-2010 21:50 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Heb jij krakers tegenover je dan?


 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-10-2010 21:51 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Wel bejaarden?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-10-2010 21:52 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Die kraken ook wel 'ns ja.


 


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-10-2010 21:52 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Die kraken soms ook aan alle kanten.

Te laat. :')

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-10-2010 21:53]


Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-10-2010 21:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

LOL, prcies wat ik bedoelde.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-10-2010 23:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2010 14:07 schreef Leviathanica het volgende:




Hulde, die lotus-slachtoffers van tegenwoordig worden steeds realistischer.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


kaliumhyperoxide
Usericon van kaliumhyperoxide
Posted 05-10-2010 12:33 by kaliumhyperoxide Wijzig reactieProfiel van kaliumhyperoxideQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid

quote:
Op 4 oktober 2010 17:45 schreef kwelgeest het volgende:
De Nederlandse ME/politie staat nou niet echt bekend om haar harde optredens en van der Laan wel als krakervriend. In dit geval gaat het voordeel van de twijfel naar de ME.
Het rechtsgeldig gezag verdient bij twijfel sowieso de voorkeur boven een stel ongeregelde, wannabe anarchistische misdadigers dat openlijk toegeeft de wet slechts te respecteren wanner het hun toevallig uitkomt.


Op het moment dat onze wet de Universele rechten van de mens dwarszit (dus niet zoals hier eerder genoemd 'zelf bedacht recht op een woning', zie onder) vind ik dat wel te verantwoorden.

Article 25.

(1) Everyone has the right to a standard of living adequate for the health and well-being of himself and of his family, including food, clothing, housing and medical care and necessary social services, and the right to security in the event of unemployment, sickness, disability, widowhood, old age or other lack of livelihood in circumstances beyond his control.


One facebook to find them all, and in the darkness bind them...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-10-2010 12:40 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2010 12:33 schreef kaliumhyperoxide het volgende:
Op het moment dat onze wet de Universele rechten van de mens dwarszit (dus niet zoals hier eerder genoemd 'zelf bedacht recht op een woning', zie onder) vind ik dat wel te verantwoorden.

Article 25.

(1) Everyone has the right to a standard of living adequate for the health and well-being of himself and of his family, including food, clothing, housing and medical care and necessary social services, and the right to security in the event of unemployment, sickness, disability, widowhood, old age or other lack of livelihood in circumstances beyond his control.


Ow, sorry.
Ik had er nooit bij stilgestaan dat al die krakers geen keus hadden en werden gedwongen te gaan kraken door situaties waar ze zelf geen invloed op hadden.

Ik zal direct mijn mening ten aanzien van deze goedwillende slachtoffergroep herzien.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-10-2010 12:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 5 oktober 2010 12:33 schreef kaliumhyperoxide het volgende:
Op het moment dat onze wet de Universele rechten van de mens dwarszit (dus niet zoals hier eerder genoemd 'zelf bedacht recht op een woning', zie onder) vind ik dat wel te verantwoorden.

Article 25.

(1) Everyone has the right to a standard of living adequate for the health and well-being of himself and of his family, including food, clothing, housing and medical care and necessary social services, and the right to security in the event of unemployment, sickness, disability, widowhood, old age or other lack of livelihood in circumstances beyond his control.


Als ze die kans erop zelf vernachelen door zich niet aan te passen naar de maatschappij moet de maatschappij dus maar concessies doen? Ik blijf me keer op keer verbazen over dat enorme egoïstische karakter van kraken. :')

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-10-2010 12:40]


Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-10-2010 12:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2010 12:40 schreef karnivoor het volgende:
Als ze die kans erop zelf vernachelen door zich niet aan te passen naar de maatschappij moet de maatschappij dus maar concessies doen? Ik blijf me keer op keer verbazen over dat enorme egoïstische karakter van kraken. :')


Bekijk het zo, Karni.

Als je per ongeluk even de woorden 'in circumstances beyond his control' over het hoofd ziet kun je op grond van dat artikel gewoon op je 65e ( of zelfs eerder) stoppen met werken. Vandaag zelfs als je dat zou willen.

Het is namelijk een universeel recht om dan te worden geholpen aan geld, verzorging, eten en onderdak.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


kaliumhyperoxide
Usericon van kaliumhyperoxide
Posted 05-10-2010 12:51 by kaliumhyperoxide Wijzig reactieProfiel van kaliumhyperoxideQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid

quote:
Op 5 oktober 2010 12:40 schreef XXL het volgende:
Ow, sorry.
Ik had er nooit bij stilgestaan dat al die krakers geen keus hadden en werden gedwongen te gaan kraken door situaties waar ze zelf geen invloed op hadden.

Ik zal direct mijn mening ten aanzien van deze goedwillende slachtoffergroep herzien.

Echt niet? Vrienden van me hebben heus wel geld en wil om een appartement te huren in Amsterdam. Zo proberen ze al lange tijd met z'n tweeën een driekamerwoning huren voor 900 eu. Maar slechts 1 van beiden heeft een vast contract en ze zijn geen stelletje maar gewoon vrienden. Je wordt bij alle makelaars geweigerd.


One facebook to find them all, and in the darkness bind them...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-10-2010 12:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 5 oktober 2010 12:46 schreef XXL het volgende:
Bekijk het zo, Karni.

Als je per ongeluk even de woorden 'in circumstances beyond his control' over het hoofd ziet kun je op grond van dat artikel gewoon op je 65e ( of zelfs eerder) stoppen met werken. Vandaag zelfs als je dat zou willen.

Het is namelijk een universeel recht om dan te worden geholpen aan geld, verzorging, eten en onderdak.




Klopt, ik ga maar ontslag nemen en m'n huur opzeggen, laat de rest maar lekker voor me zorgen, ik heb er recht op!


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-10-2010 12:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 5 oktober 2010 12:51 schreef kaliumhyperoxide het volgende:
Echt niet? Vrienden van me hebben heus wel geld en wil om een appartement te huren in Amsterdam. Zo proberen ze al lange tijd met z'n tweeën een driekamerwoning huren voor 900 eu. Maar slechts 1 van beiden heeft een vast contract en ze zijn geen stelletje maar gewoon vrienden. Je wordt bij alle makelaars geweigerd.


Forensen zoals iedereen in hun situatie.

Dus niet alleen maar egoïstisch, ook nog eens te lui om moeite te doen.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-10-2010 12:55]


Je moeder.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen