|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: voor Walen signature |
|
Terecht dat een man wordt bedreigd die minderbedeelden die naast de sociale pot pissen hun 'recht' op gratis wonen, wat ze door de overheid toch al wettelijk door de neus is geboord, zomaar ontneemt omdat hij wetten laat uitvoeren door zijn personeel mensen uit huis te laten zetten. De politie moet zich gewoon bezighouden met belangrijkere zaken zoals het uitschrijven van verkeersboetes. [/sarcasme] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Precies, had ie maar een ander vak moeten kiezen. |
|
Het zijn de keuzes in het leven, hé? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
Laat die winter maar komen Ik wil bij deze de kraakbeweging alvast bedanken voor de mooie tv momenten. Oh, en voor het tonen van jullie ware gezicht. Stelletje huis, tuin en keukenterroristen Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: (SN) Leuke mensen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Maar dat zijn slechts uitzonderingen hoor! Je moeder. |
|
True. 90% van krakers betalen gewoon voor gas water en licht, en hebben zelfs een overeenkomst met de eigenaar van het pand. Antikraak zonder de hufter factor dus. Overigens zijn er al petities van gemeentes uit om het kraakverbod te negeren. Black seeds of bunny! |
|
quote: Dan vraag ik me af... waar nog meer door? quote: Geniaal. |
|
Gewoon hardhandig het pand uit rammen, stelletje onaangepaste paupers. Je moeder. |
|
quote:Laat ze die uitzonderingen dan maar lekker een nare avond bezorgen met rubberen kogels. Bah. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat mag wat mij betreft voor wel meer dan alleen krakers Black seeds of bunny! |
|
Uiteraard. Maar nu zijn de krakerts aan de beurt. Lood ipv rubber heeft overigens de voorkeur. Je moeder. |
|
Of van die roze-gele spekken. |
|
Die komen niet hard genoeg aan. Je moeder. |
|
hagelschot Black seeds of bunny! |
|
Wel als je ze eerst nat maakt en invriest. |
|
quote: Metalheads? |
|
Je moeder. |
|
quote: Wat mij betreft ook voor intolerant tuygh en figuren die menen dat iedereen hun mening maar over dient te nemen (ie vega's die je iedere dag weer een schuldgevoel aan proberen te praten, hyperactieve religieuzen enz.) Black seeds of bunny! |
|
Lain hier: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
http://www.watkijkjij.tv/magazine/wat_kijk_jij_krakersrellen_in_amsterdam/ Luister naar wat ze op het einde zegt. Ikzelf kwam net aan toen ze begonnen met rellen, mn lieve vriendin heeft een gummiknuppel op dr hoofd gehad terwijl ze niks heeft gedaan. lame! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 02-10-2010 14:07] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |