![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het gaat om de keuzes, snap dat dan! Boeiender ![]() |
|
Het komt allemaal door Emiel Ratelband en dokter Phil. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
tjjjjjjjaaaaaaaaaaakkkkkkkkaaaaaaaaaaaaa! you've got to work on yourself! ben benieuwd hoe emiel en dr. phil er uit zouden zien als je hun dna mengt (iemand handig met 1 of andere pohotoshop programma?). ![]() |
|
Ik denk dat jullie allemaal gelijk hebben; er zijn sneue types die te makkelijk ophouden met proberen en er zijn lui die er gewoon niets aan kunnen doen / het wel heel moeilijk gemaakt wordt. *strooit bloemetjes* Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Yep. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Oh, klopt natuurlijk (waarom strooi je nu met een terminale ziekte?). Ik geloof niet dat Herrie, Bassie en ik uitsluiten dat er gemakzuchtige mensen zijn. Maar XXL en die mod sluiten uit dat er anders dan gemakzuchtige mensen zijn. Boeiender ![]() |
|
quote: Dat is een keuze en dient derhalve gerespecteerd te worden. Als ik met 'liefde' ga strooien zijn jullie denk ik ook niet blij... quote: Dat klopt, maar van beiden weet ik ondertussen dat ze wel zwart zeggen, maar uiteindelijk gaan aanvoeren dat ze toch grijs bedoelden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Hehe, mkay. ![]() quote: Ja, zal wel weer zo lopen ja. Snap niet waarom ze dat dan niet gelijk posten, scheelt een verdekte mea culpa. Boeiender ![]() |
|
Verder dan lichtzwart ga ik niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
Hehehe, jemig ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Nog wel even de vraag: wat is jouw lichtzwarte mening nu? Boeiender ![]() |
|
Nog steeds 100% antikraak. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Depressie, verslaving, scheiding e.d. allemaal heel leuk, maar geen reden om in iemand anders z'n pand te kruipen. Er wordt ook een beetje aan voorbij gegaan dat hoewel het waarschijnlijk aan je genenpakket ligt dat je gevoelig bent voor heroïne, verslavingen e.d. ook terug te leiden kunnen zijn op bewuste keuzes en aanrekenbare lamlendigheid van het individu in kwestie. Het is inmiddels volgens mij best algemeen bekend dat heroïne en opium zwaar verslavend werken of dat iedere dag een krat pils niet gezond is. Wordt hier een beetje gedraaid of je gewoon lamlendige krakers hebt en zielige verschoppelingen. Beetje eigen verantwoordelijkheid toerekenen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Toch grappig dat Greycloack altijd loopt te schelden op krakers. Maar wel trots is dat hij het licht doet bij concertjes in het Platformtheater en het ORKZ. Dat zijn voormalige kraakpanden hoor... de lucht van langharigwerkschuwtuigh hangt daar nog heel sterk ![]() En het blijft jammer dat een groep mensen hier niet verder komt dan de Pavlov-achtige reactie op kraken als: 'kraken is diefstal'. Dat begint echt te klinken als 'they took our jobs' in Southpark, hehehe. ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
Hey, dat ik het niet eens ben met iemands levensovertuiging betekent nog niet dat ik direct de hele persoon niet zou mogen! ![]() Als iemand niet meer is dan dat... Pfoe. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 28-09-2010 8:36] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Kraken vindt je diefstal, maar als een pand dan eenmaal gekraakt is, dan kun je je er wel vermaken verder? Dat vind ik wel heeeel opportunistisch. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat je aan het Platform en het ORKZ had gezien dat de kraakbeweging hele inspirerende omgevingen heeft waargemaakt. En je derhalve je standpunt ten aanzien van kraken had genuanceerd. ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
nuance in het verwachtingspatroon kan alleen maar teleurstellen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote:Je hebt eigenlijk maar twee soorten mensen denk ik. Klootzakken (kutwijven) en gave pikken (toffe chicks). Krakers vallen m.i. ook in deze categorieën in te delen. Zo lang er nog dakloosheid en woningnood zijn (er is echt een groep mensen die geen woning kan betalen, zelfs niet gehuurd) blijft kraken m.i. gerechtvaardigd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Touché! ![]() ![]() |
|
een joint met iemand roken en zelf nooit weed hebben is nog erger als een kraker die een pand molesteert. En dan zeuren op het internet over parasieten. Het is mij inmiddels wel duidelijk. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: +1 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Vooruit, laat ik nuanceren. Ja, zolang ze maar een pand goed onderhouden en zelfs gaan renoveren heb ik er minder problemen mee. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |