![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat, stofzuigen? ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
... maagd .. ![]() |
|
... Jenje .. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Ah, okay. Had ik gezien ja. Moet je je wel per aanbieder inschrijven voor ergens tussen 30-50 euro en dan vaak nog minimaal een half jaar tot twee jaar wachten, maar okay. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Die huisjes zijn direct te betrekken afaik. In ieder geval, degene waar ik ervaringen van heb vernomen. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Die jongen heeft zoveel hulp nodig, volgens mij wil hij helemaal niet bij z'n ouders weg! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Laat ik daar nou heel verstandig gewoon niet op ingaan. ![]() Maar goed, nu eerst maar eens andere prioriteiten. Rijbewijs halen --> vast contract --> woning zoeken (koop of huur). http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Helemaal niks. Maar de starterswoningen bij ons daar gaan we er op achteruit qua ruimte en locatie, en dat wil ik er niet voor opofferen. Bovendien ga ik dan mijn tuin missen. Het is dus een keuze. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Wel jammer dat die anti-kraak woningen nu ook verdwijnen.. ![]() |
|
Minder krakers in Amsterdam Uitgegeven: 8 januari 2010 10:04 Laatst gewijzigd: 8 januari 2010 11:51 AMSTERDAM - Het aantal kraakpanden in Amsterdam is gedaald tot twee tot driehonderd. De Amsterdamse kraakbeweging is in omvang afgenomen tot ongeveer 1500 'echte krakers'. © ANP Het aantal buitenlanders laat zich lastig exact vaststellen, ze komen uit allerlei landen binnen de Europese gemeenschap. Ze kraken soms op eigen houtje, omdat ze moeilijk toegang krijgen tot de kraakbeweging. Dit staat in het vrijdag gepubliceerde rapport 'Kraakbeweging anno 2009' in Amsterdam. Het onderzoek is uitgevoerd door de afdeling Criminologie van de Vrije Universiteit Amsterdam in opdracht van Politie & Wetenschap, een onderdeel van de Politieacademie. De onderzoekers concluderen dat geweldgebruik binnen de kraakbeweging grotendeels is verdwenen, verhalen over een verharding ten spijt. Jaren tachtig In de hoogtijdagen in de jaren tachtig was de krakersbeweging met naar schatting 20.000 krakers vele malen groter. In de jaren negentig was dit aantal afgenomen tot vierduizend. De kraakbeweging in de hoofdstad is nu beperkt tot enkele honderden, plus daarnaast een groter aantal sympathisanten of actievoerders. Buitenlanders Buitenlanders zijn er steeds geweest binnen de Amsterdamse kraakbeweging. Binnen het onderzoek kwamen vooral Italiaanse, Spaanse en Poolse krakers in beeld. Buitenlanders die kort in de stad blijven, vinden moeilijk aansluiting bij de kraakbeweging die enkele buurtkernen kent. Voor de rest vormen krakers geen homogene groep. Een overkoepelende organisatie is afwezig; kraakactiviteiten worden lokaal gestuurd. Veel krakers zijn beperkt betrokken bij de beweging; zij hebben een baan of volgen een studie. One facebook to find them all, and in the darkness bind them... ![]() |
|
quote: Que? Boeiender ![]() |
|
Daarom lees ik SpitsNieuws. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Oh, ik dacht omdat die jouw je mening perfect voorschotelen als nieuws... Boeiender ![]() |
|
Wij gaan hopelijk over een maand of 2/3 anti-kraak. ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote:Nee joh, da's de Azijnbode! Maarem, good busy dat Amsterdam. Blijkbaar is de lol eraf nu het verboden is. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ik dacht dit nieuws te gebruiken om dit topic weer officieel over kraken te laten gaan. Ook al gaat het alleen over Amsterdam, da's in ieder geval een breder onderwerp dan Ralph z'n woonsituatie, toch? One facebook to find them all, and in the darkness bind them... ![]() |
|
quote: Haha, 1. Het is nog niet verboden, het ligt nog ergens bij de Eerste kamer, zover ik weet. 2. Dit onderzoek gaat dus over het jaar 2009, waarin geroepen werd dat de 'kraakwereld verhard' en het een 'probleem' is, wat dit onderzoek dus keihard onderuit haalt, wat maar weer aangeeft dat een verbod onzin is. One facebook to find them all, and in the darkness bind them... ![]() |
|
quote: Snap ik, maar de titel.... snap ik nie.... Boeiender ![]() |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door Jelle op 08-01-2010 12:43] ![]() |
|
Ik vind een verbod ook onzin, en dat artikel bevestigt mooi waarom. Er wordt nauwelijks geweld gebruikt, de meeste krakers werken / studeren gewoon, prima toch? ![]() |
|
Prima dat ze studeren of werken maar dat is natuurlijk geen argument voor of tegen kraken. Het "krakers doen veel aan cultuur" argument idem. [Dit bericht is gewijzigd door Jelle op 08-01-2010 12:45] ![]() |
|
quote: Ik snap niet wat je niet snapt ![]() One facebook to find them all, and in the darkness bind them... ![]() |
|
quote: Mee eens. Alleen wordt het vaak gezegd/geroepen om de beschuldiging te keren dat krakers profiteurs en luie aarschen zijn. Zodat dat een beetje in balans blijft ![]() One facebook to find them all, and in the darkness bind them... ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |