|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik ken panden die door krakers behouden en zelfs redelijk opgeknapt zijn. Inmiddels hebben die alweer een nieuwe huur- of koopbestemming, en waren ze anders gesloopt. Dus niet elke kraker woont zijn "geleende" huis uit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mensen met bovengenoemde problematiek zouden voor urgentie op de wachtlijst in aanmerking moeten kunnen komen. Of je koopt een tent en gaat op een camping oid wonen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Als ze geld hebben om zo'n leegstaande hut op te knappen kunnen ze toch ook gewoon huren? |
|
quote:Prioriteiten, maar dan geschreven op ene dag met typetyfus ... |
|
quote:Ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Verslaving is geen reden om vanwege geldgebrek te mogen kraken. Verslaving is een keus. Mensen met psychische problemen kunnen gewoon de hulpverlening in (Meer werk voor bas ) en hoeven ook niet te kraken. Mensen met een verblijfsprobleem zijn vermoedelijk illegaal in ons land en dienen de grens over te worden gezet ofzo. In elk geval hoeven ze niet te gaan kraken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: LOL. Boeiender |
|
Jemig Het probleem van verslaafd zijn is juist dat de keus weg / zeer moeilijk is Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hoezo "LOL"? Is er hier in NL iemand die mensen dwingt drugs te nemen? Laten ze die dan eens oppakken. Naar mannetje lijkt me dat. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Sorry, op jou kan ik niet serieus meer reageren. Boeiender |
|
Wat is de wereld toch heerlijk zwart-wit She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ja, zou willen dat het zo makkelijk was in het echt joh. Boeiender |
|
quote: Is de wereld niet echt?!? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Jawel, maar het wereldbeeld van sommigen doen de diversiteit van de wereld geweld aan. Boeiender |
|
quote: fijn om tussen de regels door te kunnen lezen dat jij het echt enorm met jezelf en je leven getroffen hebt! |
|
quote: Het enorm getroffen hebben met jezelf en je leven is een keuze! Boeiender |
|
zo is dat! |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Wederzijds mijn waerde, geheel wederzijds. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Dacht ik ook ooit. Tot ik toch een keer zonder vaste woon- of verblijfplaats kwam te zitten. Kan maar zo. Mijn collega had vandaag een mooie uitspraak: Het is goed om zo af en toe een klap van het leven te krijgen, dat behoedt je voor arrogantie. QED. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En wie zich waar maar ongelukkig over voelt, een maandagochtendhumeur heeft, een kutjeugd heeft gehad, baalt van een boete en wat dan ook, je eigen schuld. Had je maar een andere keuze moeten maken. Echt, alleen als je compleet blij en happy bent "klop" je. Boeiender |
|
quote: Hulde. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Iedereen in dit land heeft het in zich om er iets van te maken. Helaas heb je teveel sneue typetjes die "bij de pakken neerzitten en zielig doen want mijn jeugd" makkelijker vinden. Toch een keuze. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Jij hebt nooit van depressie gehoord? Of van mensen die buiten hun schuld om alles kwijtraken en geen omgeving hebben om op terug te vallen? Of mensen die door het sociale vangnet/de sociale zorg niet herkend/opgepikt worden als behoeftig? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |