IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Kraken dus. (deeltje 4 alweer.) Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-10-2010 13:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

of Burzum en zijn kliek FC Utrecht aanhangers


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-10-2010 14:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2010 12:17 schreef kwelgeest het volgende:


Overduidelijk een geimproviceerde versie hiervan. Op en klaar voor de fysieke confrontatie.

Ja, dat zag ik ook. Alleen hadden zij geen zwaarden, speren of zoiets, dus dan is die opstelling gewoon kut


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-10-2010 16:26 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 4 oktober 2010 12:17 schreef kwelgeest het volgende:


Overduidelijk een geimproviceerde versie hiervan. Op en klaar voor de fysieke confrontatie.


Jij bent echt krankjorum, het lijkt er in de verre verste niet op, omdat men een spandoek voorop houdt en geen rij aan schilden en dit het er enigszins qua uiterlijk op lijkt? Man man, alsof je met een laken met wat verf erop de smeris kan tegen houden, jij moet niet zoveel naar die leider van je luisteren over staatsveiligheid en hardere maatregelen over het aanpakken van volgens jou mensen die een gevaar zijn voor de staat, want volgens proleet Wilders en zijn kornuiten is iedereen dat behalve de recht geaarde PVV'er


Against God and Government


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-10-2010 16:56 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Logisch toch. Als een krakert hier geen geld uit wil geven aan huishuur of hypotheek zal ie wel naar rome gaan om zulke schilden aan te schaffen...

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 04-10-2010 16:57]


 


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-10-2010 17:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Die gasten liepen trouwens de hele dag al zo rond, als het dan provocatie is; waarom niet eerder er wat aan doen?

Onzin dus.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-10-2010 17:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2010 17:19 schreef ZelThoR het volgende:
Die gasten liepen trouwens de hele dag al zo rond, als het dan provocatie is; waarom niet eerder er wat aan doen?

Onzin dus.
Onzin om je mening te baseren op een kort filmpje zonder context dat gelekt is door een zeer partijdige bron.

?Blijft trouwens prachtig als Rotzak ander voor 'proleet'uitmaakt. Kerel, weet je überhaupt wel wat dat woord betekent? Pot, ketel, zwart.
:')


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-10-2010 17:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2010 17:25 schreef kwelgeest het volgende:
Onzin om je mening te baseren op een kort filmpje zonder context dat gelekt is door een zeer partijdige bron.

D'uh. Dat geef ik toch ook ruiterlijk toe?

Overigens kun je op andere filmpjes zien dat ze de hele dag al zo rond liepen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-10-2010 17:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2010 17:26 schreef ZelThoR het volgende:
D'uh. Dat geef ik toch ook ruiterlijk toe?

Overigens kun je op andere filmpjes zien dat ze de hele dag al zo rond liepen.
Maar je ziet niet waarom het op dat moment uit de hand loopt. Waarom niet eerder, als ze er toch al de gehele dag zo bijlopen?
Zit overigens ook geen geluid bij.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-10-2010 17:37 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2010 17:28 schreef kwelgeest het volgende:
Maar je ziet niet waarom het op dat moment uit de hand loopt. Waarom niet eerder, als ze er toch al de gehele dag zo bijlopen?

Nee, dat zie ik niet, klopt. Ik zie echter mensen die (op dat moment) niets fout doen en daarna zie ik de ME meppen. Kunnen ze het nog steeds verdiend hebben (edit: door iets daaraan voorafgaand ofzo), maar alles bij elkaar geef ik in dit geval het voordeel van de twijfel aan de krakers. Dat de krakers verder bezittingen van anderen vernielen is sowieso fout, echter.
quote:
Zit overigens ook geen geluid bij.

Klopt. Op dat filmpje van die Amsterdamse TV-dinges wel, maar wordt het verder ook niet duidelijk van.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 04-10-2010 17:43]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-10-2010 17:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2010 17:37 schreef ZelThoR het volgende:
Nee, dat zie ik niet, klopt. Ik zie echter mensen die (op dat moment) niets fout doen en daarna zie ik de ME meppen. Kunnen ze het nog steeds verdiend hebben, maar alles bij elkaar geef ik in dit geval het voordeel van de twijfel aan de krakers. Dat de krakers verder bezittingen van anderen vernielen is sowieso fout, echter.

Dat kun je zo dus niet stellen. Wellicht waren ze al tot in den treure verzocht te vertrekken voordat ze nog eens, dreigend, op de ME afkwamen. Wellicht werden er zeer grove verbale provocaties en/of bedreigingen geuit. Of waren net voor dat, dat filmpje begint, ernstige, ongeregeldheden voorgevallen, projectielen geworpen.
Op basis van dit filmpje zo kun je simpelweg niets stellen. Ook niet dat die betogers ‘niets deden’ voordat ze klappen kregen.

De Nederlandse ME/politie staat nou niet echt bekend om haar harde optredens en van der Laan wel als krakervriend. In dit geval gaat het voordeel van de twijfel naar de ME.
Het rechtsgeldig gezag verdient bij twijfel sowieso de voorkeur boven een stel ongeregelde, wannabe anarchistische misdadigers dat openlijk toegeeft de wet slechts te respecteren wanner het hun toevallig uitkomt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-10-2010 17:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2010 17:45 schreef kwelgeest het volgende:
Dat kun je zo dus niet stellen. Wellicht waren ze al tot in den treure verzocht te vertrekken voordat ze nog eens, dreigend, op de ME afkwamen. Wellicht werden er zeer grove verbale provocaties en/of bedreigingen geuit. Of waren net voor dat, dat filmpje begint, ernstige, ongeregeldheden voorgevallen, projectielen geworpen.
Op basis van dit filmpje zo kun je simpelweg niets stellen. Ook niet dat die betogers ‘niets deden’ voordat ze klappen kregen.

Ik stel wat ik zeg ook niet -alleen- op basis van dat filmpje en het filmpje van de Amsterdamse TV-whatever, dat mag toch wel een keer duidelijk zijn.
quote:
De Nederlandse ME/politie staat nou niet echt bekend om haar harde optredens en van der Laan wel als krakervriend. In dit geval gaat het voordeel van de twijfel naar de ME.
Het rechtsgeldig gezag verdient bij twijfel sowieso de voorkeur boven een stel ongeregelde, wannabe anarchistische misdadigers dat openlijk toegeeft de wet slechts te respecteren wanner het hun toevallig uitkomt.


Ja, normaal zou ik het voordeel van de twijfel ook naar de ME laten gaan. Nu niet.

Maar omdat het toch een grote twijfel is verandert mijn beeld van de ME / de politie / het gezag hier niet door.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 04-10-2010 17:58 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 3 oktober 2010 17:26 schreef Hypnos het volgende:
volgens mij hadden die flikken gewoon een jood gezien die ze wilden doodkloppen



fixed


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 04-10-2010 18:03 by kabukiman Wijzig reactieProfiel van kabukimanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Fuck het aangeharkte dorp "Nederland".

Goed zo krakers! Beetje pit in die nederlandse saaie sleur!

Leve de konsertplekken waar je voor normale entree prijzen en bierprijzen bands kunt zien.

Fuck die shitheads die denken dat ze "normaal" zijn en daarom vinden dat iedereen maar naar hun maatstaven moeten leven!

Nieuwe Autopsy, te gek!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-10-2010 18:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dorp? Nederland is meest bebouwde land van Europa ...


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 04-10-2010 18:05 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

dorpen lijken niet op een microchip van uit de lucht.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 04-10-2010 18:12 by kabukiman Wijzig reactieProfiel van kabukimanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Een aangeharkt dorp is het, de paus zou het hier te conservatief vinden!

Sinds zondagochtend voor mij weer bestaat viel mij op dat er op vijf verschillende NL zenders kerkdiensten zijn, en niet van die milde ook!



Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 04-10-2010 18:19 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Dat nederland saai en calvinistisch is ben ik met je eens, maar dat het hier conservatief is?

Moet je eens met Benedictus de 10de von Hitlerjügend nach Vatican eens praten over het homo-huwelijk.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-10-2010 18:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2010 17:50 schreef ZelThoR het volgende:
Ik stel wat ik zeg ook niet -alleen- op basis van dat filmpje en het filmpje van de Amsterdamse TV-whatever, dat mag toch wel een keer duidelijk zijn.

Ja, normaal zou ik het voordeel van de twijfel ook naar de ME laten gaan. Nu niet.

Maar omdat het toch een grote twijfel is verandert mijn beeld van de ME / de politie / het gezag hier niet door.
Op basis van welke niet-kraker bronnen dan?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-10-2010 18:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2010 18:12 schreef kabukiman het volgende:
Een aangeharkt dorp is het, de paus zou het hier te conservatief vinden!

Sinds zondagochtend voor mij weer bestaat viel mij op dat er op vijf verschillende NL zenders kerkdiensten zijn, en niet van die milde ook!

Ah jij wil vrijheid van godsdienst verbieden? Er zijn 8 of 10 nederlands zenders die bijna iedereen heeft en daarna nog tig buitenlandse. Doe Maar zong er als een over ..

Laat mensen lekker hun ding doen en blijf daar gewoon van af. Ook van hun eigendommen dus. Maar de oh zo sociale krakers menen het beter te weten voor de rest van de bevolking.


kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 04-10-2010 18:38 by kabukiman Wijzig reactieProfiel van kabukimanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Sorry, ik zal niet meer klagen!





MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-10-2010 18:51 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 oktober 2010 17:45 schreef kwelgeest het volgende:
Dat kun je zo dus niet stellen. Wellicht waren ze al tot in den treure verzocht te vertrekken voordat ze nog eens, dreigend, op de ME afkwamen. Wellicht werden er zeer grove verbale provocaties en/of bedreigingen geuit.


Echt.


:')


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-10-2010 19:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2010 18:27 schreef kwelgeest het volgende:
Op basis van welke niet-kraker bronnen dan?

Nou, deze bijvoorbeeld, die al een tijdje per abuis als Amsterdamse TV-dinges aanduidde: http://www.watkijkjij.tv/magazine/wat_kijk_jij_krakersrellen_in_amsterdam/

Blijft ook een 'zwakke' bron. Maar ik kan helaas weinig verslaglegging uit serieuzere bronnen vinden.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


HieKuun
Usericon van HieKuun
Posted 04-10-2010 19:38 by HieKuun Wijzig reactieProfiel van HieKuunQuote dit berichthttp://koenzoen.hyves.nl

quote:
Op 4 oktober 2010 18:03 schreef kabukiman het volgende:
Fuck het aangeharkte dorp "Nederland".

Goed zo krakers! Beetje pit in die nederlandse saaie sleur!

Leve de konsertplekken waar je voor normale entree prijzen en bierprijzen bands kunt zien.

Fuck die shitheads die denken dat ze "normaal" zijn en daarom vinden dat iedereen maar naar hun maatstaven moeten leven!

Nieuwe Autopsy, te gek!



Hahah Yay to that!
Tijden die rellen heb ik niks kapot gemaakt, I was just supplying the troops with beer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-10-2010 19:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Niemand heeft wat gedaan, maar toch is er van alles stuk ..


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-10-2010 19:54 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

De plizi heeft zelf met van alles lopen gooien en auto's omgeduwd!
ZOG!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen