![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is goed voor je. quote: Oh ja, on topic. Vooruit, ik ook dan. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Tsk, ook lekker dan. Collega van me had dat dus laatst wel, daar hebben ze het halve dashboard eruit gehaald. Positief punt was dan weer dat ze zijn autoruit niet gesloopt hadden maar bovenop de auto hadden gelegd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Hehe grondig werk ja. Je moeder. ![]() |
|
airbags zijn ook erg in signature ![]() |
|
quote: Precies dat ver weg moeten wonen verpest ook mooi veel in de wereld. Extra vervuiling, extra stress, enz. Niet dat dat enig illegaal gedrag echt goed kan praten, maar het geeft wel aan dat we achter gezien stom bezig zijn geweest door ooit het forenzen zo groot te maken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Nouja, ligt er ook aan waar je de grens tussen reistijd en forensen legt. Formeel 'een andere gemeente' maar binnen een gemeente kan je ook aanzienlijke reistijd hebben. Ik zal na m'n verhuizing naar Apeldoorn (werk daar ook) net zo lang met de auto onderweg zijn als nu vanuit Zwolle bijvoorbeeld. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-10-2010 15:49] Je moeder. ![]() |
|
quote: Klopt, met alle gemeentefusies is het helemaal een lastig begrip geworden. Maar goed, waar het mij om ging was dat door het beleid van groeikernen opzetten e.d. de boel wat verkeerd is gaan lopen. Mensen zijn de werksteden uitgestuurd, moesten ver gaan reizen en hebben daar nu geen zin meer in ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Wat een gelul allemaal zeg. Mijn werk is ver weg, drie kwartier rijden, maar dat heb ik er voor over. Iemand anders heeft daar niks over te vertellen. En het is zeker geen excuus om geen huur te willen betalen. Kwestie van keuzes maken, maar kraken omdat je de huurprijs in onze hoofdstad te hoog vindt dat riekt gewoon naar opportunisme. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Bassie gooit er een XXL-etje tegenaan. ![]() Ben het wel met Bassie eens overigens. ![]() |
|
Overigens ben ik voor kraken om idealistische redenen als behoud van cultuurgoed of om speculatie tegen te gaan. Maar geen huur willen betalen of niet willen reizen of je woongroep niet willen verlaten vind ik geen excuus. Als je woongroep echt zo hecht en belangrijk is, dan kan je dat ook wel gezamenlijk op een andere locatie. Ik hou gewoon niet van smoesjes. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Niks mis met speculatie, eigen bezit is eigen bezit. Je moeder. ![]() |
|
quote:Ik ben niet zo van het bezit. Er is ook nog zoiets als maatschappelijke verantwoording, opkomen voor de zwakkeren, in woonruimte voorzien voor wie dat niet heeft etc. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik ben meer van 'zorg voor je eigen hachje en verwacht niks zonder tegenprestatie van anderen'. Dus eens worden zullen we het toch nooit. ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote:Maakt niet uit. Als dat toch beter werkt voor je? Je moet doen waar je je goed bij voelt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Juustem. ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: speculaas = kut. ![]() |
|
precies! Doe mij maar een taai taai pop. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Krakers nog steeds in de cel. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
:')!!! Zie dat tuig er nog wel voor aan eigenlijk. Je moeder. ![]() |
|
quote: (SN) Zal wel even wennen zijn, dat "werken". Bahbah. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Rechter met humor mooi man .. ![]() |
|
quote: (SN) *gniffel* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Vooral die laatste zin. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |