IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Kraken dus. (deeltje 4 alweer.) Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-09-2010 13:52 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2010 10:11 schreef Black Jew het volgende:
een joint met iemand roken en zelf nooit weed hebben is nog erger als een kraker die een pand molesteert.

En dan zeuren op het internet over parasieten.

Het is mij inmiddels wel duidelijk.
Heb vaak genoeg shit bij me, jij hebt alleen vaak net pech. Sorryman.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


rotor
Usericon van rotor
Posted 28-09-2010 15:35 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2010 13:52 schreef Greycloak het volgende:
Vooruit, laat ik nuanceren. Ja, zolang ze maar een pand goed onderhouden en zelfs gaan renoveren heb ik er minder problemen mee.



Tja, het gaat in dit geval alleen niet (meer) over kraken en krakers.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-09-2010 15:40 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 september 2010 15:35 schreef rotor het volgende:
Tja, het gaat in dit geval alleen niet (meer) over kraken en krakers.


Soms wel, veelal niet.

Ook verschillen de meningen erg over wat opknappen en wat vernielen is


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


rotor
Usericon van rotor
Posted 28-09-2010 15:46 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Het ging hier over het ORKZ in Grunn; dat is al 25 jaar geen kraakpand meer.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-09-2010 15:47 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ah zo.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-09-2010 18:11 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Toen mijn zusje verhuisde vanuit haar woning in de binnenstad zaten er binnen 2 weken krakers in.
Twee weken = leegstand die dat rechtvaardigt?

Een huis in gebruik nemen zonder toestemming van de eigenaar is en blijft in mijn ogen diefstal.

Als ik mijn fiets lange tijd niet gebruik heeft dat ook als gevolg dat hij verandert in een voorwerp voor algemeen gebruik?
Of mijn auto?




Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-09-2010 18:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2010 18:11 schreef XXL het volgende:
Toen mijn zusje verhuisde vanuit haar woning in de binnenstad zaten er binnen 2 weken krakers in.
Twee weken = leegstand die dat rechtvaardigt?

Nee.
quote:
Een huis in gebruik nemen zonder toestemming van de eigenaar is en blijft in mijn ogen diefstal.

Als ik mijn fiets lange tijd niet gebruik heeft dat ook als gevolg dat hij verandert in een voorwerp voor algemeen gebruik?
Of mijn auto?

Appels, peren.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


herrie
Usericon van herrie
Posted 28-09-2010 18:16 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2010 18:11 schreef XXL het volgende:
Toen mijn zusje verhuisde vanuit haar woning in de binnenstad zaten er binnen 2 weken krakers in.
Twee weken = leegstand die dat rechtvaardigt?




als broer zijnde zou ik een knokploeg optrommelen...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-09-2010 18:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2010 18:11 schreef XXL het volgende:
Toen mijn zusje verhuisde vanuit haar woning in de binnenstad zaten er binnen 2 weken krakers in.
Twee weken = leegstand die dat rechtvaardigt?

Een huis in gebruik nemen zonder toestemming van de eigenaar is en blijft in mijn ogen diefstal.

Als ik mijn fiets lange tijd niet gebruik heeft dat ook als gevolg dat hij verandert in een voorwerp voor algemeen gebruik?
Of mijn auto?



Volgens de vorige wet moest een pand minimaal een jaar leeg staan. De politie moet die gasten er dus verplicht uitgooien. Tegenwoordig helemaal.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-09-2010 18:23 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2010 18:11 schreef XXL het volgende:
Toen mijn zusje verhuisde vanuit haar woning in de binnenstad zaten er binnen 2 weken krakers in.
Twee weken = leegstand die dat rechtvaardigt?

Een huis in gebruik nemen zonder toestemming van de eigenaar is en blijft in mijn ogen diefstal.




Erg kut, maar dat heeft natuurlijk niets met de wettelijke invulling van kraken te maken die nu is afgeschaft.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


herrie
Usericon van herrie
Posted 28-09-2010 18:25 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

tjonge tjonge... wat een begrip weer zeg!
@ XXL: dat je zusje 2 weken de woning leeg laat, is haar keuze!

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 28-09-2010 18:27]


herrie
Usericon van herrie
Posted 28-09-2010 18:27 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2010 18:23 schreef Gemene Lepel het volgende:
Erg kut, maar dat heeft natuurlijk niets met de wettelijke invulling van kraken te maken die nu is afgeschaft.


how how... het is nog geen 1 oktober!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-09-2010 18:30 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2010 18:25 schreef herrie het volgende:
tjonge tjonge... wat een begrip weer zeg!
@ XXL: dat je zusje 2 weken de woning leeg laat, is haar keuze!


Huurhuisje wat niet haar eigendom is maar van een andere particulier?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


herrie
Usericon van herrie
Posted 28-09-2010 18:30 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

dan is het de keus van die particulier... waar maak je je druk om?


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 28-09-2010 18:31 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2010 18:25 schreef herrie het volgende:
@ XXL: dat je zusje 2 weken de woning leeg laat, is haar keuze!


lawl :')


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-09-2010 18:34 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2010 18:14 schreef ZelThoR het volgende:
Appels, peren.


Neen.

Je geeft jezelf het gebruiksrecht van iets wat je niet toebehoort.
Of dat een huis, fiets, auto is doet voor mij niet terzake.

Maargoed, volgens jullie mag je dus wel het ene toe-eigenen en het andere niet.



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-09-2010 18:35]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


herrie
Usericon van herrie
Posted 28-09-2010 18:38 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

volgens jou is alles een keuze... dus geef je zelf al antwoord op je vraag, toch?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-09-2010 18:45 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Leg eerst eens even uit waarom het de keuze van die particulier is?

Als jij een huis verkoopt of verhuurt en je hebt het twee weken leeg staan omdat je nog geen nieuwe koper/huurder hebt wat voor keus heb je dan?
Geen huis verkopen/verhuren?

Dat werkschuw tuig heeft er gewoon weg te blijven.


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-09-2010 18:45 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2010 18:38 schreef herrie het volgende:
volgens jou is alles een keuze... dus geef je zelf al antwoord op je vraag, toch?


Klopt dat ik dat heb gezegd als het om verslaving aankomt.
Als jij met goede argumenten en bewijzen komt dat verslaving iets is wat je door derden wordt opgedrongen kun je me misschien wel overtuigen dat het geen keus is (Al schat ik die kans vrijwel nihil).


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


herrie
Usericon van herrie
Posted 28-09-2010 18:46 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

heeft geen zin... je hebt je mening er al over gevormd en merk weinig gespreksruimte...


herrie
Usericon van herrie
Posted 28-09-2010 18:46 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2010 18:45 schreef Forever After het volgende:
Leg eerst eens even uit waarom het de keuze van die particulier is?

Als jij een huis verkoopt of verhuurt en je hebt het twee weken leeg staan omdat je nog geen nieuwe koper/huurder hebt wat voor keus heb je dan?
Geen huis verkopen/verhuren?

Dat werkschuw tuig heeft er gewoon weg te blijven.


zo is dat! www.newyorkpizza.nl !


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-09-2010 18:49 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2010 18:46 schreef herrie het volgende:
zo is dat! www.newyorkpizza.nl !


 


herrie
Usericon van herrie
Posted 28-09-2010 18:50 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

zo hongerig en happerig dat je er al bij in slaap valt?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-09-2010 18:55 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

2 weken is wel te snel, ook volgens de wet. 1 Jaar lijkt al meer op speculatie.

Overigens mogen alle krakers die rotzooi trappen en moedwillig dingen vernielen van mij de Noordzee gaan bewonen.

Wel is het zo dat er ook goede dingen uit het kraken zijn voortgekomen.

En het geneuzel over "keuzes", sja, dat getuigd van weinig empatisch vermogen. Maakt niet uit, maar als je zelf iets overkomt, dan moet je ook niet zeuren, dan komt het altijd neer op een "keuze".

(Zoals bijvoorbeeld een auto-ongeluk, had je de keuze maar niet moeten maken om auto te gaan rijden, en meer van die *in mijn ogen* onzin).

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 28-09-2010 18:57]


Boeiender


herrie
Usericon van herrie
Posted 28-09-2010 18:56 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

* rost gitaar bijna door gekraakt systeem-plafond*


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen