![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De tering wat een hersenloos tuig zeg ![]() ![]() ![]() (Niet dat dat iets nieuws is ofzo, maar toch) ![]() |
|
quote:Ach het loopt nog dus het ziet er allemaal erger uit dan het is. Als ik op mijn werk zit kijk ik uit over een groot pand waar heel veel krakers inzitten. Ik heb nu echt zin om maandag even de politie te bellen en het te melden. Lijkt me super om zo in de middagpauze een flinke beuk partij te kunnen volgen vanaf mijn bureaustoel. ![]() ![]() |
|
Niet echt snuggere reactie 17 .. ten eerste weet politie echt wel waar ze zitten en die gaan echt niet ineens met een autootje voor jou dat pand leegvegen ... ![]() |
|
wat ik niet helemaal snap is dat mensen hier op het forum steeds in de slachtofferrol kruipen als of hen iets ergs aangedaan is. Met moslims zie ik het zelfde. OK er is onrecht ja, dat snap ik wel. Maar het zijn steeds de zelfde mensen, keer op keer. Lijkt mij kut als je er dan echt een keer mee te maken krijgt. Niet op het internet maar bijv, in je achtertuin. Volgens mij weten ze dan niet hoe ze moeten handelen. ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote:Veranderd er niks aan dat ik het graag zou doen. Met wat geluk doet de eigenaar van het pand het dan binnenkort. ![]() |
|
quote: toen ik een keer per ongeluk een doos waspoeder in de zetel omgekieperd had werd ik gestraft van mijn mama die mensen hebben geen mama en worden niet gestraft ik kon mijn mama ook niet wegdoen, en in een hooizolder leven vond ik niet leuk (platteland sukks) omdat ik laf was mogen zij wel waspoeder uitkieperen? ik heb er traumatische immanente onrechtvaardigheidsgevoelens bij/ kinderlijk omdat ik jong was, maar nu ben ik ouder [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-10-2010 15:15] signature ![]() |
|
quote:Dus protesteren is met klinkers gooien en andermans auto op de kant duwen. Check. Volgens mij is dat gewoon een beetje met vrienden en een spandoek dom blaten maar dus. Weer wat geleerd. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
'krakers begonnen rellen' Jaja, dit filmpje zeg genoeg. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Kijk kraken is niet mijn ding, in tegendeel zelfs. Maar prachtig hoe ze tegen de smeris in gaan, de corrupte en betaalde hooligans van de staat, doorgaans zijn zij diegene met losse handjes en een te lange gummi lat, dus niet huilen als je een fles tegen je kanis aan krijgt. Against God and Government ![]() |
|
quote: Wat ik zeg, die kut smeris, dezelfde droeftoeters die altijd lopen te stangen buiten de stadions. Against God and Government ![]() |
|
Jep. Ik keur het gedrag van krakers absoluut niet goed, ze hebben na dit voorval nog genoeg vernielingen aangebracht. Maar dit toont weer mooi hoe de media alles verdraait. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Uit eigen ervaring kan ik je zeggen, dat het de wouten zijn die er grotendeels voor zorgen dat het een teringzooi wordt. Against God and Government ![]() |
|
quote:Jammer dat er niet te zien is wat er voor het filmpje gebeurde. En er word ook met spullen gegooid. Geen idee wanneer de ME mag ingrijpen maar als er spullen worden gesloopt en met begint te gooien (met andere woorden: als de openbare orde er aan gaat) dan vind ik dat de ME mag ingrijpen. Lok het dan ook niet uit. ![]() |
|
quote: Ze beuken in op een groep mensen die niets doet. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ban. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Mijn beste vriendin was ook aan het kraken, dus ik vind het kunnen. ![]() |
|
Moest jij niet slapen? ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Hahaha, doei man! ![]() |
|
quote: Voor dit was er enkel de tocht die in de media ook word benoemd als vredig. Je ziet dat er eerst een demonstrant gaat praten met de ME omdat zij de straat in kwestie langs beide kanten hadden geblokkeerd. Dan vliegt de ME er op en dan word er niet gek genoeg wel terug gevochten en gegooid. Ik keur het gedrag wat krakers nadien hebben vertoond absoluut niet goed, ze hebben gereld en vernield, maar ik denk serieus waar dat dat niet gebeurd zou zijn als de ME ze niet hadden ingesloten en op ze in gingen beuken. Wat zou je zelf, hun mogen slaan wat ze willen, jij niet. En als je tot dan een rustige demonstratie hebt gehad kan ik begrijpen dat de gemoederen hoog raken als er opeens ME komt slaan. Ik probeer hier dus niet krakers goed te praten, voor mij is het best of het kraakverbod er is of niet. Ik begrijp beide kanten, maar wat ik met dat filmpje wil tonen is dat krakers niet het gebroed van de duivel zijn en dat de media toch flink dingen kan verdraaien om de politie maar op het goede blaadje te laten staan. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Mocht de ME echt zijn begonnen (waar ik echt aan twijfel) dan is het ergens logisch dat een deel van de krakers terug slaat uit angst. Op zo een moment heb je even adrenaline enzo en doe je nu eenmaal domme dingen. Het komt er bij mij alleen totaal niet in dat je vervolgens auto's en fietsen van andere in de fik gaat speken. Als stond de ME daar baby lijkjes te verkrachten, van andermans spullen blijf je af, dat is nooit goed te praten. ![]() |
|
Babylijkjes zijn zó 2007. Boeiender ![]() |
|
quote: Ja, eens. Ik keur het ook absoluut niet goed wat er na dat voorval is gebeurd. Overigens had ik een aantal bekenden/vrienden die erbij waren die me ook hebben verteld wat er gebeurd is wat het filmpje ook weer benadrukt. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
volgens mij hadden die flikken gewoon een kakkerlak gezien die ze wilden doodkloppen niet dat ik het goedkeur, kakkerlakken zijn brave beestjes signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |