![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Als je de wettekst bekijkt zie je voornamelijk 'kan' bepalingen, hetgeen inhoudt dat de gemeente veel beleidsvrijheid heeft omtrent het laten melden van leegstand door vastgoedeigenaren. Een gemeente vol rooie rakkers zoals Groningen zal daar bijvoorbeeld anders mee omgaan dan een van origine meer liberale gemeente als het nabij gelegen Haren. Verrassend triviaal ![]() |
|
Hm... wat doet de wet met anti-kraak? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
quote: Niets. Als je een overeenkomst sluit met de eigenaar van een pand dan kun je daar dus gewoon wonen. Ik denk overigens dat de 'antikraak industrie' niet direct instort aangezien meerdere gemeenten al aangegeven hebben niet op te willen treden tegen krakers. Sli-Sla-Slayer! ![]() |
|
Dat blijft neem ik aan de zelfde idee als nu? Er voor zorgen dat een pand bewoond is waardoor derden, straks dus de gemeente, niet met je pand gaan lopen kutten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Antikraak valt onder 'leegstandsbeheer'. Er verandert niet veel ten opzichte van de leegstandwet, aantal artikelen licht aangepast, anderen zijn geschrapt. De maximale duur van verhuur van leegstaande panden is verhoogd van 3 naar 5 jaar. Wederom veel beleidsvrijheid van gemeenten m.b.t. de meldingsplicht van leegstaande panden, is dus aan de gemeenten om te kiezen wat ze daarmee willen doen. Op internet zijn er wel stormen van commentaar te lezen van leegstandbeheerstichtingen tegen het oorspronkelijke wetsvoorstel. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 24-06-2010 22:47] Verrassend triviaal ![]() |
|
quote: Ik heb een slechtziende darm, dus ik ben me daarvan bewust. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
:') Je moeder. ![]() |
|
Ze zeggen toch ook niet dat ze zelf wijs zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Gelukkig niet. :') Je moeder. ![]() |
|
quote: Nee dat blijkt wel, moet je die porum van die twee zien ![]() Against God and Government ![]() |
|
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/08/krakershumor_om_te_lachen_valt.html Blijft mooi, dat Indymedia. God, wat zijn die lui dom. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
wel erg spijtig dat de galgenberg in arnhem op ontruimen staat! ![]() ![]() |
|
quote: vind het eerder emo´s dan punx... ![]() |
|
Spijtig dat die anti-kraak wet nu pas wordt doorgevoerd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Staat dan ook nergens dat, dat 'punx' zijn. Dat zijn krakers. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() Tsk tsk tsk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
die foto doet me denken aan imke... fallen angel 777 - 111 nog wat, vriendin van schaepmans... die stond er ook zo evil op... ![]() |
|
quote:Waarom? De enige aardige gast daar was Neil, en die is allang weg. Voor de rest waren het allemaal van die autistische betweters daar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
klopt! maar mariët (van vestje) was wel een geile teef hoor! damn! ![]() ![]() |
|
Stelletje snuiverts die twee. En Mariët was wel lekker maar ook behoorlijk op het randje volgens mij. In Arnhem vond ik die lui van Koningshof altijd wel relaxt, vaak mee zitten zuipen in de Wacht. Veel opener en gezelliger. Ook wel gestoord, maar dan prettig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
hehehe! dan moeten we elkaar daar toch ontmoet hebben... vond die vestje met z'n rotte bek altijd al een pedo, mariët daarentegen best wel leuk (zonder die zjembek)... ![]() *hoopt op rel* ![]() |
|
Ik ben nooit op Galgenberg geweest, maar ik ken veel van die lui nog uit Schoonaerde in Brummen, pand wat ik indertijd mee heb helpen kraken. Maar ik had het met die gasten al gauw gezien, ze blowden zoveel dat ze compleet paranoia werden en iedereen voor een BVD-er aanzagen. Neil had ik laatst weer een paar keer contact mee, is een oude schoolgenoot van me. Was toen ook al ok. Maar die andere lui werden steeds geschifter en navelstaarderig, helemaal toen ze op de Galgenberg gingen wonen. Mijn broer is al twintig jaar actief als kraker, zodoende dat ik er ook veel ken. Sommigen vind ik ok, maar de meesten zijn erg autistisch en zwart-wit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
hehehehe... ooit eens in kraakpand te veldhoven opgetreden... carry t liep er ook met haar hond, wij kappen met spelen, tot die hond de zaal uit was... carry bleert: "dat is de hond zijn eigen vrije wil dat hij hier loopt!". ik: "klopt, ik zag je hond op busstation eindhoven nog een stippenkaart kopen!". beetje geknokt daar, en overal stond op de muur: "ld'50 sux!" etc... mooiste compliment ooit! zoals karnivoor zegt:.... ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |