![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gewoon zorgen dat je niet belachelijk veel afstandsbedieningen hebt. ![]() ![]() |
|
quote: Ja, want als je een geluidsset, recorder en tv hebt, ben je echt belachelijk bezig. ![]() ![]() |
|
Precies, je kunt de hele bende instellen zoals je zelf wilt. Dat kost je effe wat tijd en moeite, maar het gemak wat je daarna hebt maakt dat dubbel en dwars goed. Oh, blijkbaar weet nog niet iedereen dag je tegenwoordig bij bijna elk apparaat ook een ab krijgt... :S ![]() |
|
quote: *proest* ![]() |
|
quote:voeg toe dvd speler, digitale tv kast .. Tis dat die multi-afstandsbedieningen zo fucking duur zijn ![]() |
|
Als het je niet boeit dat er geen kleurenscherm op zit en dat ie niet oplaadbaar is heb ze al vanaf een tientje of 3 dus dat valt best mee. ![]() |
|
quote: Is dat de 80 euro versie van Logitech? Zag er ook 1 van 350.-. Maar goed, het ding doet zowaar wat de advertentie belooft? Als ik ooit geld heb voor een fatsoenlijke tv maar eens nadenken over zo'n ding. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
150 was deze, en ja, werkelijk _alles_ uit de advertentie en het doosje is waar. Verbaasde mij ook enorm. Echt elke mongool kan dit ding aansluiten. (En ik kan het weten, want ik ben een ramp met handleidingen.) ![]() |
|
maar waar haal je zo snel een mongool vandaan dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik heb de "zoveel goedkopere, maar toch prima" versie, leg mij nu eens uit, waarom ik 120 euro meer had moeten uitgeven, behalve het touchscreen ?? Vind ik ook niet ![]() |
|
Een klokkie van Breitling. Lekker patsen. ![]() ![]() |
|
quote: Geen idee hoor. Mij interesseert dat touch screen me geen hol, maar ik las op internet weinig positiefs over die goedkopere apparaten. Vooral compatibiliteitsproblemen (galgje!). ![]() |
|
quote: "Breitling valt in de hogere prijsklasse van horloges: De goedkoopste modellen kosten zo'n 1300 euro, de duurste zijn rond de 300000 euro." Van de vrachtwagen gevallen? ![]() ![]() |
|
2e hands gamepies voor de 360; The Darkness Zoveel goeds gehoord over deze zogenaamde ondergewaardeerde game. Voor 12 pleuro probeer ik hem wel. Assassin's Creed 2; Gemixte reviews. Vond de 1e game zelf wel tof en rende met plezier de hele stad af voor de missies (maar dan weer niet die klote vlaggen en templars). Voor 40 euries wil ik wel een poging wagen met dit 2e deel ![]() Voor den PSP: Shin Megami Tensei: Persona Naar schijnt verdomd pittige rpg met een hoop religeuze invloeden waar gristelijk Nederland over struikelt ![]() ![]() |
|
quote: Zoiets. ![]() Nieuw was deze 2700, ik heb er toch nog 600 pleuro voor neergeteld. ![]() |
|
Hooguit 9 tientjes in HongKong. ![]() |
|
Dat is geen echte. ![]() |
|
Dat zie je van 1.5 meter afstand toch niet. ![]() |
|
Ik zie het vanaf 1.5 cm nog niet. ![]() |
|
![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Mag ook wel weer nieuwe schoenen kopen, humz. ![]() |
|
quote: Ghehe ik doe dat ook te weinig eigenlijk. Nu moest wel weer, mijn vorige paar laarzen zijn lek en dat is best koud door de sneeuw of door regen lopen ![]() ![]() |
|
quote: Geweldig ding, ja. Hier staat hij bekend als "Mijn Heilige Zapper". ![]() Je kunt ook alle buttons naar je eigen smaak pimpen maar dat had je vast al ontdekt. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |