![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dus toch!! (zie je mail...) Small world ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Hoeveel dvd's passen er in één zo'n kast? ![]() |
|
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/07305310 88 dvd'tjes ![]() Heb er hier zelf 2 vol staan met cd's. Moet eigelijk nodig een derde, maar dan valt het me ouders zo op dat ik zoveel cd's heb. Zelfde geld eigenlijk voor m'n dvd's en ps2/xbox games ![]() Edit; Vandaag gekocht: 2e hands 360 Games Ghostbusters - The Game Prince of Persia Ik moet toch echt eens leren eerst die +-40 games uit te spelen voor ik nieuwe koop ![]() Verder; Laatste 3 boeken van Harry Potter. Die zijn verdomme resp. bijna 1000, 800 en 800 pagina's ![]() Vorige 4 boeken in 2 weken er doorheen gejaagd, hier zal ik wel effe zoet mee zijn ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 22-12-2009 14:34] ![]() |
|
quote: Dat klinkt bekend. ![]() |
|
Komkommer, knoflook, kip, stokbrood, Griekse yoghurt, afwasborstel, mascara, Ferrero Rocher ![]() ![]() |
|
raar gerecht .. ![]() |
|
3x ![]() ![]() |
|
Ik 4 ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Zijn die 'spijker'bandjes in NL toegestaan? ![]() |
|
quote: Goed bezig. Waarschijnlijk is die vent nog blij dat ie er af is ook. Bareuh... ![]() |
|
quote: http://www.dag.nl/binnenland/zweed-spijkerbanden-a1-gehaald-12203 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Oh, haha... ik heb zelf twee jaar terug ook een weekje op die dingen rondgereden in NL. ![]() Het asfalt gaat erg snel naar de knoppen door die dingen, dat is hier duidelijk te zien. ![]() |
|
quote: Wii Fit Plus gedoe. Kijken of ik mijn rug weer in model krijg ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Dankjewel! ![]() Hehe, 88 schiet niet op, ik heb net mijn kast maar opnieuw ingedeeld. ![]() ![]() |
|
Mja, ik heb hetzelfde met de cd-indeling voor de Benno. Elke plank zit echt volgepropt met cd's, zelfs horizontaal als eht past ![]() ![]() |
|
Klinkt meer als een Benno L-kast. ![]() |
|
Hmmm, eens even kijken.. Gasfornuis Koel/vries-combinatie 4-zits bank Roomdivider 3 boekenkasten Salontafel TV-meubel Plinten Allerlei klusbenodigdheden En eind deze week een nieuwe LCD-TV en homecinemaset, gordijnen, trapleuningen en nog wat kleinere klusdingen. Jetzt geht los (of zoiets). [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Last van een bevroren radiateur gehad? ![]() |
|
Nope. Soms is het gewoon tijd voor iets nieuws. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: Oeh, de moeder aller krabpalen? Bareuh... ![]() |
|
Och, als we binnenkort twee van die kleine monstertjes ontvangen, moet je het wel gelijk goed doen hè? ![]() |
|
Da's waar. ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote: Je weet zeker dat je geen goede receiver wil in combi met een goede dvd-speler (met usb ingang)? (zoiets als dit: http://www.foka.nl/site/yamaha-rxv365-titan-p-15519.html?zenid=bsfqneui8jt1atv26ig65m31n3 ) Qua sound zijn de meeste setjes een drama voor muziek. Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |