|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
2 x Akelei PROMO [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 15-01-2010 17:30] |
|
De 2008 promo is dat? of is er iets wat ik gemist heb [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-01-2010 17:19] |
|
Een promo is toch geen demo en andersom. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Psies, kan wel een promo voor een demo zijn, maar het is wel iets anders ja. Boeiender |
|
Haha, maakt me niets uit. Het gaat mij nu om de muziek die er op staat, en die is super! |
|
Zeker, had hem gelijk gekocht toen hij uit was, hele gave plaat. |
|
quote: Maar is het nu een demo of een promo? Boeiender |
|
Promo. |
|
Fijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hmm, waarom zou je een promo kopen? Boeiender |
|
Geen idee, ze noemden hem zelf Promo 2008, dat staat ook op het hoesje. Verder is hij niet in andere varianten uitgebracht dus technisch gezien is het toch een demo Denk ik [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-01-2010 17:36] |
|
Kijk dat bedoel ik dus. Is toch ook verwarrend Hoe dan ook, ze zijn binnen, en ga het nu gelijk opzetten |
|
quote:Ksnapernietsmeervan! Boeiender |
|
2 barnieburgers, cola en een patat pinda. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Impulsief een jas gekocht op E-bay uit Zuid-Korea. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
opblaasbaar? signature |
|
quote: Als in explosief? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
implosief... oei, inblaasbaar ... euhm..... is het een mooie? signature |
|
Is het .... Koreaans? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Bijna onderweg: Atlantic Tide-Bad Acid Queen 7"green vinyl While Heaven Wept-Vast Oceans Lachrymose lp Claws-Aborbed in the Nethervoid lp Bonegnawer/Bonesaw split Bonesaw-Sawtopsy Abcess/Bonesaw split 10" with t-shirt&patch Abcess/Bonesaw split cd www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Good busy. Hoop binnenkort de debuur 7" van Rotten Sound in huis te hebben. Morgen ook even snuffelen voor meer meuk en interessante dingen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Op vinyl: Bonzo Dog Band - The Doughnut In Granny's Greenhouse Camel - Mirage The Doors - Vol 1 + II. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
MEGADETH - Endgame DEVIL WEARS PRADA - With Roots Above & Branches Below BLACK DAHLIA MURDER - Nocturnal UNEARTH - The March AUSTRIAN DEATH MACHINE - Total Brutal WHITECHAPEL - This Is Exile NORMA JEAN - The Antimother DEVILDRIVER - Pray for Villains CREED - Full Circle Voor €56. |
|
Livsnekad - Den Sociala Vanförheten, Sólstafir - Köld. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |