![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
mooie coke witte stappers ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Juist haha ![]() |
|
P. Cliteur - Moderne Papoea's; dilemma's van een multiculturele samenleving H. de Dijn - Erkenning, gelijkheid en verschil M. Fennama - Geldt de vrijheid van meningsuiting ook voor racisten? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Op dubbel vinyl. Gave hoes! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 22-02-2010 11:04] bub ![]() |
|
Cadeaukaart van Hema Kappersbezoekje Ongezouten pinda's ![]() |
|
- Ingrediënten voor burrito's - Ingrediënten voor lasagne - Brood/ham/kaas/ketchup voor tosti's ![]() ![]() |
|
Een Iggy Pop tape. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Paradise Lost - One Second Paradise Lost - Draconian Times Op tape welteverstaan.... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Verdunkeln - Einblick in den qualenfall ![]() Agnostic front - Last warning (2e hands) Corsendonk agnus en Gauloise blond (lidl) en nog wat te roken erbij. ![]() ![]() |
|
germania pilsner IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote:Die ga ik binnenkort ook maar eens aanschaffen. ![]() |
|
quote:Hij stond al vrij lang bij mij op de lijst, maar op Aurora infernalisfest hadden ze hem niet. ![]() |
|
Goede aankoop Jakob, geniale schijf. Doet me vaak aan The Ruins Of Beverast denken, Rain Upon The Impure ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
O ja, die ruins of beverast moet ik ook nog eens aanschaffen. *zucht* ![]() |
|
Biohazard - Urban Discipline 2-lp "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Er is te veel hè? Ik ken het maar al te goed ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Sacrifice - The ones I condemn LP Triptykon - Eparistera Daimones 2-LP Burzum - Belus 2-lp Here kitty kitty kitty! ![]() |
|
Die Triptykon is dus al uit? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Neen, in bestelling, over ongeveer 3 weken. Maar al wel betaald, dus gekocht! ![]() Here kitty kitty kitty! ![]() |
|
Ja, damn. Maar dan weet ik dat, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Zojuist besteld op vinyl: CATHEDRAL - The guessing game PURPLE VINYL - 1 HIGH ON FIRE - Snakes for the divine - 1 TRIPTYKON - Eparistera daimones - 1 [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 23-02-2010 23:02] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote:Tof! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik ben dan ook enorm tof... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |