|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
+ Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Windows 7 Ultimate. |
|
Kerstcadeautjes, peuken, bezoekje aan de kapper. |
|
Nieuwe van Lier schoentjes bij de Bijenkorf Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Nee, ik vond deze iets meer klasse hebben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
LG 42LH4000. Lief. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Acid Bath - When The Kite String Pops CD Urfaust / Joyless split 7" Urfaust / Bethlehem split 7" |
|
quote: |
|
quote: Hier sinds gisteren ook een LCD geval. In ons geval een Philips 94 cm diagonaal. Een hele vooruitgang vergeleken met het 52 cm bakkie van de Blokker waar we al meer dan 10 jaar naar keken. Binnenkort met een ploeggie vrienden een Lord of the Rings marathon. Met veel bier natuurlijk spelfout weggehaald... |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
vinyl... bub |
|
Gekocht/Gekregen: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Gekregen: -Bruine beenwarmers -Nieuwe Marduk -Nieuwe Immortal -Nieuwe Harry Potter Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
En een halve liter mok van de Efteling en twee kommen met sprookjes figuren erop. |
|
En dus zo'n 40 euro kwijt? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Mirrors Edge is tof. Hier en daar wat minpuntjes maar zeker een verfrissende en originele game. Grafisch ziet het er gaaf uit, zeker als je op een hoog punt staat. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Gister o.a. dit boek gekregen voor kerst: |
|
quote: Had de demo gespeeld, was erreg tof ja. Voor 10 eutjes "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Pas nog gekocht: Xtreamer mediacenter. Erg fijn apparaat! Nieuwe album van Human Demise en nog een paar hc plaatjes. Gekregen: Nieuwe boek van Mo Hayder en nog een waarvan ik den schrijver even niet weet. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 25-12-2009 14:53] |
|
Welke is die nieuwe van Mo Hayder? |
|
quote: Huid is de titel. |
|
Check, even zoeken waar die over gaat. Nieuwe King had je ook toch? Al gelezen? |
|
http://www.uitgeverijluitingh.nl/component/option,com_books/task,book/id,4002/Itemid,3/ Ja al uit, erg goed weer. Gaat weer wat meer richting zijn oude stijl. Opzich niet zo vreemd want een deel van het verhaal had hij al in de jaren 70 / 80 geschreven. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |