|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
3 cd's van 16 horsepower Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Acer Aspire One D-250 0-Dk (1.53) |
|
Emperor - Anthes to the welkin at dusk Cathedral - Carnival bizarre dvd+cd Nocturnus - Ethereal tomb Immolation - Close to a world below Immolation - Unholy cult Immolation - Here in after Warning - Watching from a distance Besteld bij Displeased |
|
quote: Vertel er meer over! Wil zelf ook een keer zo'n ding halen. |
|
quote: good busy111 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: gisteren ook een bestelling geplaatst, nog niets ontvangen van mails... signature |
|
En van Displeased zelf dan? |
|
I luv joe. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: nope, nochtans stond op de site dat ik er ene zou krijgen na de bevestiging signature |
|
quote: Das die met gemoteriseerde faders onie? Moek ook nog haaln' Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Yep, dat had ik niet verwacht voor die prijs. Puik dingetje en zeker niet duur. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Erg degelijk laptopje Tot nu toe nog geen enkele keer problemen ermee gehad. Hij is erg licht, heeft een mooi beeldscherm, gaat erg lang mee (ongeveer 5 uur als hij volledig opgeladen is) en de processor bezit genoeg kracht voor alledaagse dingen. Mocht je meer dingen willen doen dan alleen internet, Word en MSN, dan raad ik je wel aan om een notebook te kopen: de processor is namelijk niet krachtig genoeg om bijv. Photoshop te draaien. Houd er wel rekening mee, dat mocht je een netbook kopen met Windows 7 Starter, dat je mogelijkheden erg beperkt zijn. Je kan via Windows wel upgraden naar Windows 7 Home Edition, alleen dat kost je 75 euro extra en je kan alleen met creditcard betalen. Bovendien zit er ook geen dvd lade in of iets dergelijks, dus mocht je die nodig hebben, dan kost dat ook nog eens (ongeveer) 60 euro extra. [Dit bericht is gewijzigd door Svartekunst op 27-01-2010 17:27] |
|
quote: Maak je geen zorgen, ik krijg ook geen mailtjes meer. Gister weer een pak van ze in de bus gekregen. Gekocht vandaag: zware Van Nelle Cadeaubon Gall&Gall Bowmore van 15 jaar ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
signature |
|
JVC RX 506V ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Code - Resplendent Grotesque Eels - End Times Zwarte Broek Lekkere warme trui 2 Shirtjes Kattenbak-schep Kattenspeeltjes Kledingborstel Puzzelboek En gisteren: Twee koffiekoppen Hazelnoot koffie Kroepoek Lampjes Plakhaken |
|
cd: Khanate - Capture & release Abigor - Time is the sulphur... boek: Iggy Pop, open up and bleed. door Paul Trynka en star wars: the clone wars, a graphic novel. deel 1. en bier, teveel bier. |
|
quote: Koop geen Acer! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
333-delige boren en bittenset, ijzerzaag, laminaatplinten. spelfout weggehaald... |
|
quote:+1! |
|
Wat is er mis met Acer dan? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Mesa Boogie Dual Rectifier Omdat ik ga overstappen op een ander type versterker, verkoop ik mijn Mesa Boogie Dual Rectifier inclusief op maat gemaakte flightcase. Hij is 2 jaartjes jong en altijd met uiterste zorg behandelt. Het betreft het nieuwe 3 kanaals 100 Watt model. Elk kanaal zijn eigen EQ en preamp buizen keuze. Oftewel eigenlijk een nieuwe versterker, maar dan goedkoper. Ik heb hem nieuw gekocht voor 2400,- en nog eens 250,- voor de flightcase. Ik doe hem weg voor 2200,-. |
|
quote: Dit is het gekocht topic, niet het verkoop topic... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
+ geen winkelgarantie :'). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |