|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
gekozen vanwege de (((O ? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Klopt, ideaal. Je moeder. |
|
ah das wel jammer, maar bij de meeste auto's hoor je toch alles rammelen met Sunn O_o>>> Maar mooi dingetje en erg handig dat USB! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een zwembroek, in de kleuren bruin/oranje. De goedkoopste die ik zo gauw kon vinden. |
|
Naakt zwemmen is leuker. |
|
signature |
|
Rome - L'Assassin Der Blutharsch - The Pleasure Received in Pain Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Jaga Jazzist - One-armed Bandit Motorpsycho - Heavy Metal Fruit Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: maat van mij is er helemaal weg van. zelf weet ik het nog niet IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Van die band of specifiek die single? Persoonlijk vind ik Masse Mensch Material echt een geniale schijf. Die nieuwste niet goed beluisterd, maar viel mij volgens mij wat tegen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ja de band. Ik ga ze vaker luisteren. Wat ik mij ook zo herinner is de death in june achtige coverart. Masse Mensch Material was dat idd. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
160 gig harde schijf. Waarschijnlijk voor jan lul. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Komt Jan schijfruimte tekort? Aan 160Gb heeft hij tegenwoordig ook niet meer zoveel. |
|
Hmm ruimte zat hier hoor ... |
|
Is voor de pc van mijn eega. Die doet alleen maar surfen en hooguit een cd'tje erop zetten en foto's. 160 gig is dan zat, lijkt me. Kleiner hadden ze niet eens. Ach, vroeger. Toen er gewoon een harde schijf van 640 mb in de pc zat en dat was zat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
k heb pas nog met floppies gewerkt, nostalgisch die geluiden erbij ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
gister @ cd-presentatie; |
|
Vorige week: Livsnekad - Den Sociala Vanforheten My Dying Bride - Bring me Victory Svart Loghin - Empty World Life Illusion - Into the Darkness of my Soul |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
ruig shirt baas! |
|
Van Lord Ibex overgenomen: Forest Stream - tears of mortal solitude Gehenna - Murder Primordial - spirit the earth aflame Winds - the eternity of mind Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Self - uniek exemplaar Nieuwe Disarmonia Mundi Huldrefolk nieuwe Angst Skvadron signature |
|
Dvdtjes [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-02-2010 18:06] |
|
Bug vond ik matig, 9 vond ik vermakelijk. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |