|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
NEE Helaas niet |
|
Wil je nou zeggen dat je graag had gezien dat hij maar 3,5 minuut duurde? Ik vond het persoonlijk nogal rap. |
|
Vindt die (Goatmeal) anders een stuk leuker dan deze, ondanks dat ie een fractie of 10 korter duurt |
|
Oh. Ik kon er niet zo veel mee. Ieder zijn ding. |
|
2 stuks voor 34 euro incl. verzendkosten .. Lang leve Ibood |
|
Besteld: The Day The Earth Stood Still Underworld - Rise Of The Lycans Legends Of The Fall District 9 |
|
quote: Crap, doet me er aan denken dat ik ook een nieuwe zonnebril moet. Ben op de oude gaan zitten. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Jij weet tenminste waar je zonnebril ligt. Mijn laatste is kwijt, en die daarvoor is in juli 2009 op de bodem van de Loosdrechtse Plassen beland na een impulsieve sprong in het meer, waarbij ik vergat dat ik m'n zonnebril nog op had. 3e zonnebril in 7 maanden. Gaat lekkâh. |
|
quote: Dan weet jij toch ook waar 'ie ligt? In de Loosdrechtse Plassen.. :') |
|
:') Die laatste weet ik echt niet. |
|
Fauna |
|
quote: Ik koop elk jaar een Polaroid, erg fijne zonnebrillen (vooral ook voor in de auto) en nog prima betaalbaar (40 euro), maar helaas raak ik ze ook elk jaar kwijt .. Die van 2006 is achter gebleven op de vluchtstrook van de A27 na een lekke band (even naast je neerleggen is niet handig), die van 2007 is in Noorwegen op een rots achtergebleven in de Jotunheimen, die van 2008 was gewoon opeens weg en die van 2009 ligt nu nog in mijn auto, maar is inmiddels wel krom geraakt door verwaarlozing, dus 2010 zal er wel weer een nieuwe komen |
|
Sinds kort ook liefhebber! |
|
quote: En dan is 40 euro nog wel te doen, maar ik heb ze op sterkte. 130 euro, HATS! |
|
Drained - Solutions Drained - A chain of Lifelong Mistakes Drained / Garden of Sadness - Reoccurring visions of Hopelessness Final Thoughts - Dreams of Self Defeat Lifetime Disgust - Voices, Whispers, Echoes of Absolute Emptiness Hypothermia - Köld Bosse - Echoes of the Forgotten (lim. edition) I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:Ding is bij mij nooit aangekomen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hmm...had hem vorige week besteld bij Aurora Borealis. |
|
Ja, dat doe ik nooit meer. Het postbedrijf waar zij gebruik van maken is niet zo netjes. En dat is een understatement. Zijn pakketjes komen wel vaker niet aan. Een keer heeft hij het opnieuw gestuurd. Laatste bestelling is weer niet aangekomen. Contact opgenomen, zei meneer AB dat bijna alle pakketjes die hij verstuurd had op de dag dat hij mijn bestelling op dus bus had gedaan niet waren aangekomen. Ik nog een paar weken wachten gezien de Engelse post gewoon kudt is, toen maar voorgesteld om de artikelen nog maals over te nemen maar dan tegen wholesaleprijs en p&p, maar daar heeft hij nooit op gereageerd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ok, ik ben gewaarschuwd. Dit keer ging het kennelijk goed (i.t.t. jouw bestellingen). Volgens de enveloppe is de cd met Royal Mail verzonden. Lijkt me toch geen verkeerd bedrijf. |
|
De meest überheersende tafel ooit gezien, 100 kilo boom in de kamer, en hij past ook nog een bijzonder goed bij de gurbtroon!!! [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 16-02-2010 16:33] spelfout weggehaald... |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
jezus wat lelijk hahahahah IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Euh, hehe, +1 eigenlijk. Boeiender |
|
Dat gat in het midden is om je drinkhoorns in te zetten? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |