|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Vind ik ook. Ik vind eigenlijk dat alles zowel op LP als op cd uitgebracht moet worden. Bareuh... |
|
niet miepen. Op lp komt het artwork beter tot zijn recht en dat is ook wat waard. En vinyl ruikt lekker. @ Ulk: jouw huis moet toch wel ongeveer ruiken alsof je een stoffig donker platenzaakje binnen loopt? Die geur vermengd met de geur van een bruin cafe op een koude zondagochtend in de tijd dat er nog gerookt mocht worden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
(verplaatst i.v.m. offtopicness) [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 20-12-2009 12:14] Bareuh... |
|
quote:+ digitale download. En dat alles in 1 pakket voor 10 euro Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik wil de 8-track terug. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Is "Der Untergang" de conclusie van bovenstaand lijstje? |
|
Muse - The Resistance - limited edition box http://seanyenglish.blogspot.com/2009/09/muse-resistance.html [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 20-12-2009 20:34] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
The Devil's Blood shirt, cd en MLP Op je knie en pijp voor genade! |
|
@xxl: catacombs al gezien? ik vond het een goeie film, tot de ontknoping. bah wat een gruwelijk kuteinde. maar goed, das mijn mening eergisteren een kerstboompje, een slinger, 18 kerstballen, 18 kerstkaarten, 12 candycanes en een 12delige kerststal gekocht. gisteravond lekker wezen uiteten met mijn mannetje ( half jaar getrouwd ) daarna filmpje gepakt (2012 ) en thuis ook nog een filmpje gekeken (the dark knight ) en nu is het bedtijd (2am) [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 21-12-2009 11:03] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ook een soort "kuteinde", toch? |
|
quote: ik denk het niet, mijn vent ligt al volop te snurken. (okee, te veel info misschien. sorry maar ik kon het niet laten ) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: De vraag is eerder, waarom? Ondertussen spierpijn in mijn heupen van de nieuwe Wii... Pffff Nu nog een controler er bij. Ik vertik het echter 3 keer zo veel voor een zwarte te dokken en ik vertik het al helemaal een witte aan te schaffen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Kerstmuts, een kersthuisje dat van kleur verspringt, lampjes, kerstboomkaarsjes, sneeuwpopkoeken van bolletje ( ), spul om boerenkool te maken, zout en een fles 7up. |
|
quote: Ga anders eens fanatiek sneeuwruimen... Suc6 verzekert mbt spierpijn. |
|
quote: Koop een witte controller en een zwarte Edding stift |
|
2 Benno kasten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Welke spellen doe je? |
|
quote:Leuke film is dat. |
|
quote: Nog niet. Ligt onder op de stapel nog te kijken films. Beetje achterstand momenteel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Op Vinyl voor 2.99 :') Against God and Government |
|
|
|
Die verkoper is gek, een vent van 67 die geen ballen verstand van zaken heeft Gekocht Rose Tattoo - Assault & Battery vinyl(2,50) Tygers of pan tang (Life of crime/ Rendezvous)Rood vinyl (1,50) Saxon - Power and the glory (vinyl) (3,00) Motörhead - Motorhead.1977. Gekleurd vinyl. 45 rpm (4,50) Raven: Crash Bang Wallop. Neat Records. 1982. Colored vinyl. (5.00) Against God and Government |
|
Paarse lederen tas Dr Martens laarzen Grijs geblokte winterjas Nu nog sjaal, handschoenen en sloffen vinden. |
|
quote: Wil ik ook! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |