![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Pizza bestelt. Vriendin niet thuis = geen lust tot koken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() DS action rpg'tje. ![]() Maar dan voor de 360. Dikke God of War rip-off, maar wel tof. ![]() |
|
![]() Wil je muilperen? ![]() |
|
quote: Die wilde ik ook nog is aanschaffen. Laat even weten of beide films de moeite waard zijn. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Oh und vergeten; De nieuwe Dream Evil - In the Night. Rockt lekker weg. ![]() |
|
Voor de tweede keer in een jaar m'n zonnebril op sterkte kwijtgeraakt. ![]() Deze gekocht; volgende week binnen: ![]() EDIT: Niet precies deze zie ik, die van mij is meer piloot-achtig. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 03-02-2010 17:17] ![]() |
|
Alkol en druks. ![]() |
|
Vinyl: ![]() DVD: ![]() Bareuh... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() 5 gehaktballen 4 zigeunergehaktschnitzels 4 kipkrokantschnitzels 5 slavinken 4 slagers hamburgers 4 speklappen ![]() ![]() |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
2e hands vinyl... Scorpions - In Trance Raven - Rock Until You Drop Rush - Moving Pictures dvd's ![]() ![]() bub ![]() |
|
quote: Beide films erg slecht... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: ![]() Eigenlijk moet ik dat ook halen maar dan is het voor 3 weken ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Bareuh... ![]() |
|
quote: Jammer. Dead Riot leek me behoorlijk briljant. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Dead Riot gezien tijdens de Night of Terror enkele jaren geleden. De publieksreacties waren behoorlijk slecht. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Waarom 5 gehaktballen? Op dag één stikt het derde kind in die 5e gehaktbal? ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Nee, de tweede dag, want op de eerste dag zijn het slavinken. Bareuh... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Diepvries ![]() quote: Bijna.. quote: Dinsdag gehaktdag! Slavink op maandag. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
2 paar Vater 5A (drumstokken) 1 paar Vater 5B € 7,- power plant ![]() |
|
Potgrond. Gaaf woord eigenlijk. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |