|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
een huis in Groningen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Goed bezig! |
|
Huh? Je was toch net verhuisd naar die boerderij ofzo? |
|
Beviel het niet op 't plat' land? |
|
Bij de fame in amsterdam: 3-dvd bottom met de 3 series. Ik geloof onderhand voor de vijfde keer. Deze is weer voor de reserve. (originele) Dawn of the dead op blu-ray. Net even gekeken of hij het wel deed, want import. Goed, geen nederlandstalige ondertiteling, maar strak! Voor een film uit '78! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Rotting Christ - Aealo Morbid Angel - Blessed Are the Sick Endstille - Dominanz Dark Funeral - Diabolis Interium Oceans of Sadness - Mirror Palace Finntroll - Nifelvind Melechesh - Sphynx Coffins - The Other Side of Blasphemy Ov Hell - The Underworld Regime Faustian Spirit of the Earth |
|
2 kaarten voor Jethro Tull |
|
quote: Het beviel prima, maar er is een tijd van komen en gaan, bovendien werkt mijn vriendin nu in het centrum van Groningen en ik vlakbij Groningen, dus was het wle handig om wat meer die kant op te gaan Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Finntroll - Nifelvind Gorath - MXCII I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
een platen pasje. en lekker koffie gedronken met zilla en vreundin IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Handschoenen. |
|
Room&Dreesman? |
|
500 gig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nee, joh. Vette Research and Development. |
|
2 krat Grolsch 4 stuks Corsendonk Pater 4 stuks Corsendonk Agnus 14 stuks diverse speciaalbieren. Zien we volgende week wel weer... spelfout weggehaald... |
|
De rode versie uiteraard, geel is stom! |
|
Anaphylactic shock - :two thousand years: cd-tje 2 x de laatste greyline op vinyl, 1 voor mezelf en 1 als verjaardagskadootje, wat in de smaak viel. |
|
quote: Ga je vechten? |
|
quote: Voor Kickfun lessen. |
|
Een cadeautje voor MH. En nog eentje. En garnalen, kabeljauw haasjes en zalm. |
|
Een heersende vikingfleshouder voor aan de muur spelfout weggehaald... |
|
Respect voor de viking-Efteling waar je in woont. |
|
quote: Dank u, ik zal een hoorn op je heffen! <maar dan in een hoorn dus.. spelfout weggehaald... |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |