|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Boek: Museum basics "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Drie pakken luiers in de aanbieding. Hoestdrank. Nieuwe batterij voor de thermometer. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Een eerste editie Portastudio, de TEAC 144 uit '79! Nu maar hopen dat ie het doet zonder al te veel te moeten vervangen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nope...Gewoon zoals je zei.. gereviverft enzo!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Vanwaar zo'n oud ding? nostalgie, mooier geluid, goedkoop? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Op CD: White Lies - To Lose My Life Fear Factory - Mechanize Op DVD: Frost / Nixon Changeling The Big Lebowski |
|
cd-tjes: Ihsahn - After Nile - Those whom the gods detest Faith no more - The real thing Hard resistance - Engine of hate |
|
quote: Hij was erg goedkoop in vergelijking met andere aanbiedingen op Ebay. Maar ik zocht al een tijdje zoiets als dit voor het geluid. Als je hier wat doorjaagt op hoog volume dan heb je vanzelf een vette tapecompressie. En ik hou van knopjes draaien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: |
|
Emperor - in the nightside eclipse hoodie ik hou van dat album en @hypnos idd fijne mensen bij grau Playing the keyboards of hell Uahahaha |
|
Externe harde schijf van 1TB. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
|
|
Beetje brede dakdrager |
|
quote:Iets voor het schaatsen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Idd, een slijptafel. 130,- (incl. steen) potverdikke, maar ja, elke week laten slijpen voor 10 à 15,- is ook geen doen... |
|
Jij pakt hobby's ook wel drastisch aan of niet? Echt iemand die ervoor gaat, als je zo vaak moet slijpen. (Positief bedoeld hoor.) Mijn buurman is helaas vorig jaar overleden, die sleep altijd de schaatsen voor de hele buurt. Nu kost het me ook tien euro. Maar da's voor die paar keer per jaar schaatsen wel te doen. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 11-02-2010 10:13] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja, als iets doe of koop dan graag goed. Zeker op matig natuurijs zijn je ijzers erg snel bot, daar ben ik inmiddels wel achter... |
|
http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/adolf-in-wonderland/1001004005880455/index.html Voor mijn vriendin die gek is van Alice [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 11-02-2010 19:17] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Winterbanden en mooie velgen voor de Ford Mondeo. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Nieuwe bekabeling voor de achterspeakers inclusief nieuw kanon voor achterin. Morgen eens even goed testen op de daily ritjes. Je moeder. |
|
Zojuist 1 boek gekocht en 1 boek besteld. Jammer dat de levertijd wat langer is dan verwacht, maar goed. |
|
CD: Alice in Chains- dirt Pearl Jam -Backspacer K's Choice - Paradise in me De 3 voor 20 actie bij BOL.com ! Vind ik ook niet |
|
Dissect - Swallow swouming mass Funebrarum - Beneath the columns of abandoned gods Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Slayert - reign in blood Burzum - burzum/aske Merzbow - somei Merzbow - offering IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |