|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De nieuwe Burzum. |
|
bier en eten IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Beef Jerky. |
|
Ik mocht geen cd's kopen van mezelf. Maar toch. Ondskapt - Draco Sit Mihi Dux Ondskapt - Dödens Evangelium |
|
Foei. Waar? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dat zou jij wel willen weten. |
|
Jeps. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Kun je niet gewoon haar bonnetjes zoeken? |
|
Voor weinâg, een Philips Wake-Up light. Boeiender |
|
quote: Die dingen heerschen, jammer van het blikken geluid maar wakker worden met licht dat langzaam aan gaat is fantastisch voor mensen die net zoals ik s'morgens in donkere jaargetijden niet wakker te krijgen zijn. |
|
quote: Vind het geluid juist erg meevallen. Heb de luxere Philips versie bij de Hanos outlet gekocht. Vanochtend heerlijk wakker geworden met licht en vogeltjes, hehe, goed te doen. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 27-02-2010 10:20] Boeiender |
|
quote: Ik heb er een van Medisana, gekregen voor mijn verjaardag vorig jaar. Het werkt echt fantastisch, ben er nog erg blij mee. Lekker wakker worden inderdaad |
|
Was al langer benieuwd naar zo'n wekker, maar vond ze te prijzig, liep er gister toevallig tegenaan, was 60 euro zonder btw, dus zo'n 71 euro. Nice! Boeiender |
|
quote: Dat ding werkt echt tijdens een winter depressie? Ben met geen stok uit bed te krijgen de laatste maanden. ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik wordt elke dag wakker met de verlichting nog aan en het geluid van de tv of een spinnende kat. Is dat nou een beetje de gratis variant van de Wake-up-light? Ontopic: Nieuw in mijn bezit is nu een blits reflecterend hesje: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
@Dentz: Het wakker worden is mss iets prettiger maar voor lichttherapie (tegen een winterdepressie) is meer licht nodig en voor langere tijd. |
|
( XXL ) Oeh! Die van mij is rood! [Dit bericht is gewijzigd door zijschroeier op 27-02-2010 11:28] Here kitty kitty kitty! |
|
quote: Je bent Bloedende Hand Verbinder ja? |
|
Behoorlijk Hete Vrouw... Here kitty kitty kitty! |
|
Zitten nogal wat BHV'ers hier, ben er zelf ook eentje... spelfout weggehaald... |
|
Ploegleider... Here kitty kitty kitty! |
|
Njah, het leek mij ook privé wel handig om een beetje wat van de basishandelingen af te weten en ik kreeg nu de kans om kosteloos de cursus te volgen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Kan nooit kwaad inderdaad. |
|
Och, de winter is al voorbij. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |