|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja hoor. Ik heb nog wel wat ander Merzbowwerk, maar echt een kenner ben ik niet, maar dit is gewoon wel een goed/tof album. Het label omschrijft het als volgt:"On Animal Magnetism Masami Akita blends his passion for guitars, the more rythmic elements of progressice rock, metal and his love for animals. He brings to life the sound of his very own pet chickens to mind bending results." Kijk, dat haal ik er, na een luisterbeurt, niet uit. Voor mij is het gewoon noise. Bij 'Frogs' hoorde ik wel direct het thema. Bij deze niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: ok dan.hier kan ik wel wat mee. Frogs is een leuk album. heb em zelf niet maar wel het remix album. Frog remixed and revisited. o.a. met ulver, boris en sunn 0)) IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Een abonnement op dit blad: En deze twee boeken: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kattenbak ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wat voor poezel gaat er gebruik van maken? |
|
Weet ik nog niet ik moet nog naar het asiel daarvoor, maar natuurlijk wel handig om er alvast 1 te hebben voordat de kat er is. K moet nog wel even sparen, toch 100 euro voor een kat, maar dat is een koopje voor een gechipte, gecheckte, geholpen, gevaccineerde kat. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ligt eraan.. hoeveel dagen denk je ervan te kunnen eten? |
|
quote: net besteld bij Displeased nog geen antwoord .... signature |
|
quote: Hier (dierenasiel Doetinchem) 55 euro, alles erop en eraan! Bij kittens krijg je een soort "waardebon" waarmee je je poezel later gratis kunt laten helpen bij elke willekeurige dierenarts.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Vleeskatten haal ik altijd uit de buurt. Paar klemmen in de bosjes en je kan weer 2 dagen aziatische gerechten maken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Asielbeestjes zijn leuk(en beter dan uit een nestje vind ik), maar 100 euro? Meestal voor 50 tot 75 hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 25-01-2010 15:14] |
|
quote: Ah dat is wel aanzienlijk goedkoper, die waardebon krijg je hier ook trouwens(alleen dan korting geloof ik). Maarja het dierenasiel in Den Haag zal het ook wel wat drukker hebben denkik. @ silence: waarom heb jij ze dan niet uit een asiel gehaald? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 25-01-2010 15:17] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Frogs is toch wel mijn favo. album. 'kHeb er een 2CDversie van. Geen idee wat CD twee precies is eigenlijk. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Paar boekies Laatste Dirkjan en paar Fokke&Sukke boekjes. |
|
Taake - Hordalands Doedskvad Taake - Taake Taake - Over Bjoergvin Graater Himmerik ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: In Velp is het 60 euro, maar dan is die niet geholpen. Heb je ook inruil garantie op het dier zitten als je hem daar haalt? Maar all-in vind ik die 100.- nog wel meevallen. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 25-01-2010 23:12] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
aha, hier kost zo'n beestje maar 35,-... toch nog iets wat hier goedkoper is dus. |
|
Op marktplaats zijn ze gratis. Wat eigenlijk verboden zou moeten worden. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 25-01-2010 23:13] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Tsja.. als je nou echt dierenasielen gaat vergelijken om uiteindelijk 5 tientjes te besparen dan moet je volgens mij bij voorbaat al geen kat gaan nemen. |
|
Een shitload aan rekeningen. Saldo verdampt. |
|
quote:Beide dames komen uit een asiel. |
|
Zo nu en dan naar de dvd-sectie van de Mediamarkt geeft af en toe leuke klassiekertjes (okey en 1 remake). Remake dus Vage film, maar jaaaaren geleden eens als miniserie gezien en vond het toen best spannend. Enfin, wordt leuk griezelen de komende tijd |
|
Kaartjes voor Blind Guardian Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
ARKHA SVA / SACRIFICIA MORTUORUM / LUGUBRUM - N.O.I.R. 12" ARGHOSLENT / MARTIAL BARRAGE - Send forth the best ye breed AUSTERE - To lay like old ashes BOSSE - Echoes of the forgotten INKISITOR - Inkisitor NKVD - Diktatura Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |