![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Pokémon boekenlegger Pokémon kaart Pokémon verjaardagskalender Van mijn laatste Nintendopunten. ![]() |
|
quote:Pauwp0000000r. ![]() ![]() |
|
Vinyl: ![]() ![]() ![]() Bareuh... ![]() |
|
10tje mix ![]() |
|
![]() Gekregen. Zo ff proberen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Voor het vriendje z'n verjaardag: ![]() Zo gaaf! ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Bloodbath topje. ![]() |
|
quote: Vet! ![]() |
|
quote: leuk, een werkloze inspiratie geven signature ![]() |
|
![]() ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Betreft uw bestelling nr1033771 van 06/01/2010 ligt nog altijd voor u klaar: Ref. Artikel # Status Info 10290144 TRUE NORWEGIAN BLACK METAL/BESTE, P. 1 BINNENGEKOMEN VOLLEDIG 19/01/2010 Dit artikel ligt gedurende één maand voor u klaar aan de betreffende afhaalbalie. U wordt vriendelijk verzocht uw bestelling binnen de maand af te halen. Wij danken u voor uw vertrouwen en hopen dat u binnenkort onze winkel opnieuw zal bezoeken. Gelieve deze brief mee te brengen ![]() signature ![]() |
|
Wij hebben ook een lumix, niet die, een ietwat simpelere, maar die werkt geweldig goed. ![]() |
|
quote: Ja deze had ook erg goede recensies overal. Twee week lang alles gelezen op internet, diverse toestellen in winkels bekeken/vastgehouden, vergelijken met andere modellen. Nooit aan gedacht aan de Panasonix Lumix maar deze kwam steevast naar voren als goede camera. Ook het model voor deze, de FZ28, heb ik nog naar gekeken maar toch maar de wat nieuwere FZ38 ivm de filmfunctie. Veel superzoom camera's vielen al af omdat ik graag eentje met accu wilde ipv batterijen. Ben erg benieuwd, is wel weer een stapje "terug" maar denk dat deze mij beter ligt dan de Nikon D50 spiegelreflex. ![]() ![]() |
|
Ik heb nog steeds veel plezier van de Sony DSC-H10, een wat ouder model superzoom camera. Voor een bodemprijs bij de It's gekocht. ![]() Boeiender ![]() |
|
Scotch en Soda trui, hatebreed t-shirt, Hatebreed trui, Machine Head shirt ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Twee vliegtickets Weeze/Niederrheim - Edinburgh., en terug. ![]() + Jiffy blok-dingetjes en propagator met ventilatie gaten. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 05-02-2010 12:56] ![]() |
|
quote:FZ 28, die hebben wij! Erg prettig ding. ![]() |
|
quote: Nice. Die Lumix (zowel de FZ28 als de nieuwe FZ38) komt ook bij de echte reviewsites als Dpreview steevast als een van de beste camera's uit de test (binnen zijn klasse natuurlijk). Panasonic werkte met Leica lenzen, neem aan dat deze die ook weer heeft. Vooral op gebied van Macro zijn dit soort camera's echt subliem. Het enige wat ik destijds echt miste aan mijn SLR-like (soortgelijke als deze, maar dan net wat jaartjes ouder) was een sensor die ook bij low-light wat minder ruis gaf en een optische zoeker i.p.v. digitaal.. ![]() |
|
quote: Wat gek dat hij dan bij de bios werkt en een eigen bedrijfje heeft. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Tja, ik heb ook wel een eigen bedrijfje, dat maakt me niet minder werkeloos. ![]() |
|
Zo veel werk is fluffer zijn nu ook weer niet. ![]() |
|
quote: Zielug ![]() ![]() |
|
Hey, dat is de toekomst voor mieren hoor! Space-age gel wat de mieren voed, en ze recycleren. Ze hebben gewoon LED-verlichting in hun crib en niemand die ze omver loopt! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |