|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
10 euro voor de dvd, kan de gedownde versie de prullenbak in. Alle 45 afleveringen van de serie en 2 uur extra materiaal voor 40 euro. We hebben hier nu werkelijk alles van ze. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Trouwen? |
|
Al getrouwd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nice! Die bovenste serie kende ik helemaal niet trouwens... Je moeder. |
|
quote: Die zit tussen the young ones en bottom in, eigenlijk meer pre-bottom. Erg gaaf! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bier en vreten. spelfout weggehaald... |
|
quote: *Schrijft het op in te-checken boekje* Je moeder. |
|
Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Grote +1 |
|
Je kan youtube checken of je het wat vind, maar imo. Als je bottom leuk vind (en ik ben een enorrrrme fan), dan vind je dit ook leuk, kijk maar: [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 29-12-2009 22:38] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ah, nieuwe carb en spruitstuk? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Die kende ik ook nog niet, Bottom vond ik echt geniaal. Ga ik zeker ff checken But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Intake Jack.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Vinyl: The Dubliners - It's The Dubliners The Dubliners - Finnegan Wakes "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Cadeau voor pa: |
|
Zak-agenda 2010 Kalender European Landscapes 2010 Sixpack La Trappe Dubbel 2 flesjes St. Bernardus Prior 8 |
|
Judas Iscariot - Of great eternity Verloren - In zalvend onmin |
|
inkopen gedaan voor morgen (gourmettoestanden) ... 1/2 kg studentenhaver zalm (naar t schijnt goed om gezond te verdikken) |
|
quote: Inlaatspruitstuk dan. Ga je ook nog iets van een turbo erop schroeven? [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 30-12-2009 19:25] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
2 flessen Tequila, Jägermeister, kratje Hertog Jan, 3 flessen Prosecco en 'n pakje Camel. |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
+een linkse |
|
Dat mag je er hier inderdaad wel bij zeggen, met die bijdehandjes. Trouwens wel jouw stijl. |
|
Ik had ze puntiger verwacht. Of was dat iemand anders met die fetish? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |