|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehe, Hub krijgt de nieuwe ook heb ik begrepen, maar es effe een bestelling plaatsen. spelfout weggehaald... |
|
quote: Klopt, ik heb de dvd dan ook bij hem gekocht gisteren. De nieuwe cd had hij nog niet. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Free Record Shop, 10tje per stuk Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
heineken 6 pac gehaktballetjes koffie zware shag condooms wasmiddel kebab met extra veel saus IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Deze ga ik binnenkort aankopen. De onderste met de print die ernaast staat om m'n schotse roots te eren op mijn manier. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
..en jij past daar in? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
kut .. cola op m'n scherm .. |
|
Gek genoeg wel. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
"In alle soorten en maten" |
|
Dat ja. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Och, ik vind 't wel goed dat je bij je schotse roots wilt blijven, maar ik zou dan toch diehard voor een kriebel kilt, zónder ondergoed gaan |
|
Bond van Huisvrouwen zegt: NEEEEEEEEE |
|
quote: Dat zie ik liever bij de mannen, een kilt Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik probeer MH er al tijden één aan te smeren, helaas zonder succes. |
|
quote:Smeren wil ook niet, zit en riemachtig ding bij, werkt beter... |
|
quote: Oh volgens mij zou hem dat echt heel nice staan. Blijven proberen Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Tering, wat is dat 2e model een mager scharminkel |
|
Dat is nu een corset, met genoeg kracht vinden je organen ergens wel een plekje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mja, dat vermoeden had ik ook, hoe dan ook een flinke verkrachting van je lichaam |
|
En het is nog lelijk ook. |
|
Nee, mooi. Wel ongezond denk ik, mijn vriendin wordt er echt beangstigend dun van. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote:Vind je dat mooi? |
|
Absoluut. Beangstigend is overigens wel het verkeerde woord. [Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 18-01-2010 16:07] come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |