IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Vakantieman gezellig he?![Vakantietopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-07-2010 11:19 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 11:16 schreef MMayo het volgende:
Ja man, ik wilde die in de tas stoppen maar dat wilde hij niet.

Deze deed me even denken aan Black Sheep tha Movie, hij staarde me zo eng aan.. brrr!






Haha, die staat inderdaad niet voor niets onder "rariteiten".


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-07-2010 11:20 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

black sheep jah lol
Mooie foto's Mayo!!

Natasja zat gister in dit ding;

http://www.earlyvegas.com/attractions/x_scream.html


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-07-2010 11:22 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Respect!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-07-2010 11:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 11:20 schreef FRNK het volgende:
Natasja zat gister in dit ding;

http://www.earlyvegas.com/attractions/x_scream.html


OMG!! Dat ziet er doodeng uit, stoer van Natas! Heeft ze het naar dr zin?


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-07-2010 11:33 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Hell yeah
LA (op de foto met de voetafdrukken van Johnny Depp uiteraard :p), Death Valley (een föhn van 50 graden), Vegas... ze heeft nog een maand te gaan richting Vancouver (en eindpunt weer New York). Maakt veel mee

[edit]ff de puntjes op de o gezet

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-07-2010 11:40]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 16-07-2010 23:35 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Wat een bizarre vakantie tot nu toe...

Op weg naar Salzburg, na 8 uur (om 6 uur 's ochtends) rijden, maakt m'n auto in Duitsland bij de Oostenrijkse grens een raar geluid. ANWB gebeld, waarna de Duitse ADAC na 2 uur kwam kijken. Slecht nieuws - compressor kapot (slijtage, helaas pindakaas).

Hij heeft ons naar een garage gereden, alwaar ze me vertelden dat de reparatie tot woensdag zou gaan duren. En dat terwijl we vanaf zondag het hotel in Kroatië geboekt hadden. Ik heb wel Wegenwacht Service van de ANWB met vervangende auto, maar het volgende probleem: leenauto's mogen over het algemeen niet naar Oost-Europa.

Net toen ik dacht dat alles misging, viel het ineens op z'n plaats. We blijven in deze prachtige regio (Duitse Alpen) tot de auto klaar is en rijden dan door naar Kroatië. ANWB en garage vonden dit prima, maar moest nog het hotel omboeken. Geen probleem, binnen 15 minuten geregeld. Woensdag aankomst, dag later (zaterdag de 31e, in plaats van vrijdag) ons vertrek.

Maar dan: we moesten wachten op die leenauto en een hotel zoeken. Toeval: bij de garage werkt een kerel die een hotel heeft, ergens in de buurt op een berg. Blijkt een onwijs mooi en spotgoedkoop hotel te zijn, met uitzicht op de bergen - daar zitten we nu.

En de auto? Het lidmaatschapsgeld voor de ANWB is nog niet eens afgeschreven of ik ben al eindeloos geholpen. Het werd geen Fiat Punto, maar een Volkswagen Passat uit 2010 met 6 (!) kilometer op de teller. Helemaal gratis.

Zo, al met al dus een bizar avontuur tot nu toe. Los van het feit dat een kapotte auto (en de kosten voor de reparatie) niet erg leuk zijn, is deze wending waarbij we met een gloednieuwe auto 6 dagen in de Duitse en Oostenrijkse Alpen verblijven toch wel heel gaaf.

Met dank aan ANWB, ADAC, Waldschütz (garage) en Booking.com.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-07-2010 19:13 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht



Hotel + auto.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 17-07-2010 19:13]


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 17-07-2010 20:15 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Ben net terug uit Zuid-Italië.

Het was er warm, stoffig, traag, en er liepen heel veel vieze mannen rond.

Verder was het wel een relaxed midweekje.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 17-07-2010 20:35 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2010 20:15 schreef Ziona het volgende:
Ben net terug uit Zuid-Italië.

Het was er warm, stoffig, traag, en er liepen heel veel vieze mannen rond.




Klinkt als een gemiddeld metal-festival.


Bareuh...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-07-2010 21:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2010 23:35 schreef WhiteRider het volgende:
Duitse en Oostenrijkse Alpen


Je zit precies op de grens?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-07-2010 21:00 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2010 21:16 schreef MMayo het volgende:
Je zit precies op de grens?


Scheelt weinig! Heb die sms'jes maar uitgezet, we kregen ze op een gegeven moment elke 10 minuten.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-07-2010 21:07 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dat hotel boeit niet, en die auto nog minder. Nog leuke natuurkiekjes gemaakt?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-07-2010 21:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2010 21:07 schreef M. het volgende:
Dat hotel boeit niet, en die auto nog minder. Nog leuke natuurkiekjes gemaakt?
Ik echt wel deze vakantie! Maar die collectie hou ik mooi voor mezelf.
Kut man, de eerste werkweek zit erop en het vakantiegevoel is vet weg. Het is voorbij gevlogen. Helaas ook geen vakantie meer eind augustus wegens baanswitch. Wel een lang weekend Ameland gratis aangeboden gekregen, dat wordt hem wel denk ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-07-2010 21:23 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2010 21:20 schreef bastianus het volgende:
Ik echt wel deze vakantie! Maar die collectie hou ik mooi voor mezelf.
Kut man, de eerste werkweek zit erop en het vakantiegevoel is vet weg. Het is voorbij gevlogen. Helaas ook geen vakantie meer eind augustus wegens baanswitch. Wel een lang weekend Ameland gratis aangeboden gekregen, dat wordt hem wel denk ik.

Twee dagen schijnt het te duren, daarna ben je "het vakantiegevoel" kwijt en doe je weer precies datgene wat je altijd doet. Tenminste, volgens een Nijmeegs onderzoek dan.

http://content.jobat.be/nl/artikels/hoe-je-vakantiegevoel-langer-volhouden-op-het-werk

Trek gewoon lekker dat nieuwe jurkje aan!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-07-2010 21:30 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

"Hou vast aan vakantiegewoontes."

Dus gewoon als je op je werk bent en naar de plee moet op de slippers de deur uitlopen, en naar het toilet gaan bij het bedrijf aan de overkant?



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-07-2010 21:39 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja precies. En als je zin in koffie krijgt gewoon je benzinebrander tevoorschijn halen, bureau ermee in de hens zetten en water koken. Dat soort dingen. Kleren meenemen onder de douche om ze daar te wassen (vakantiefietser he), lijntje spannen tussen PC van jou en je collega en kleren eraan ophangen. En pas iets meer dan alleen een korte broek aantrekken als die kleren dan weer droog zijn . Ik zie dat wel zitten, ga er werk van maken.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-07-2010 22:01 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2010 23:35 schreef WhiteRider het volgende:


Op weg naar Salzburg,
Daar rij ik maandag heen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 18-07-2010 23:52 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 11:11 schreef MMayo het volgende:
Zwitserland enzo

















Even naar beneden wandelen vanaf 2500m hoogte


Tijdens een wandeling een Steenbok zien rondhuppelen en ja het sneeuwt


En bergmarmotten tegen komen


Vraten pinda's uit je hand als je heel stil bleef zitten









Naar die camping in Saas Grund geweest zo te zien? Leuk gebied! Vorig jaar ook heen geweest, dit jaar Gerlos/Zimmertal in Oostenrijk, in ben benieuwd.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-07-2010 5:37 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Broer heeft vakantie, het gaat warm worden vandaag, dus gaan we naar het E3 strand in Eersel. Idd niet aan de kust.
Iemand er wel eens geweest?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-07-2010 9:45 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2010 5:37 schreef Slechtheid het volgende:
Broer heeft vakantie, het gaat warm worden vandaag, dus gaan we naar het E3 strand in Eersel. Idd niet aan de kust.
Iemand er wel eens geweest?
Volgens mij wel, slechte herinneringen aan. Was toen vakantiebegeleider in Veldhoven, en we gingen met gehandicapten zwemmen. Ze hadden mijn bus dichtgeparkeerd, na veel gemanouvreer eindelijk weg, deed er nog een Helliemonder alsof ik tegen zijn patserbak had aangezeten. Toen door de politie uit laten zoeken, bleek dat hij mij en de verzekering wilde oplichten door een oude schade op mij te verhalen.
Toch heeft het ook voordelen gehad. De collega die me toen hielp met aangifte doen enzo is later mijn vrouw geworden, waar ik nog steeds bij ben. Eigenlijk is onze verliefdheid toen opgebloeid.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-07-2010 9:46 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-07-2010 10:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2010 9:46 schreef Slechtheid het volgende:


Eigenlijk is alles kut waar Helliemonders in de buurt kunnen zijn. Alhoewel, ze kunnen ook wel gezellig zijn.
Edit:
Wel een mooi strand trouwens. Alleen parkeren raad ik er af dus, met de fiets komen als het kan.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 19-07-2010 10:13]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-07-2010 11:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2010 23:52 schreef GrindMaster het volgende:
Naar die camping in Saas Grund geweest zo te zien? Leuk gebied! Vorig jaar ook heen geweest, dit jaar Gerlos/Zimmertal in Oostenrijk, in ben benieuwd.


Ja klopt, mooi gebied inderdaad en prima camping. Ah Oostenrijk, ook mooi! Benieuwd naar je foto's! En alvast veel plezier!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-07-2010 17:56 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Het blijft een bizarre vakantie.

Dinsdag de auto opgehaald na reparatie, gisteren poging ondernomen naar Kroatië te rijden. Op de Sloveense snelweg, met 130 km/h: motor valt uit. Wéér pech, maar deze keer geen vluchtstrook. Stond op de rechterbaan van een snelweg.. We zijn op een haar na gemist door een paar vrachtwagens. Uiteindelijk kwam er gelukkig toevallig een ambulance langs die met zwaailichten kenbaar maakte naar links te gaan.

We zijn uiteindelijk naar de hoofdstad Ljubljana naar een garage gesleept, alwaar de reparatie net is afgerond. Ondertussen wel met een huurauto naar het hotel in Kroatië gereden, maar morgen dus weer terug naar Slovenië om de auto's om te wisselen.

Erg vermoeiend allemaal... :')


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-07-2010 17:17 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Pascalorie en ik vertrekken donderdag voor weer een roadtrip, ditmaal naar het oosten/noorden van Europa, als dat maar goed gaat hehe


Against God and Government


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen